5. Joonas Henrik Porko

430 28 0
                                    

Joonaksen POV:

Katson autoa ajavaa Nikoa. Hän näyttää keskittyneeltä, toivottavasti hän ei huomaa katsettani.
"Mitäs sä kattelet?" Niko sanoo ja vilkaisee minuun.
"Eeen mitään" Vastaan ja käännän katseeni pimeälle tielle.

Hississä katseeni eksyy Nikoon, hän näyttää hyvältä, Niko on vain niin täydellinen. Ajatukseni katkeavat, kun hissi on ylhäällä, menemme oikean oven luo ja astumme sisään.

Rommi on eteisessä tervehtimässä meitä, se maukuu minulle sen merkiksi, että olen tervetullut. Kumarrun silittämään sitä.
"Haluutko juotavaa?" Niko huikkaa keittiöstä.
"Voin mä ottaa" Vastaan
"Mitä sä haluut, jos olit tosissas siitä mitä studiolla sanoit, ei bisse varmaan kelpaa?" Hän ja sanoi ja hymähti.
"Voin mä bissee ottaa, se nyt oli vaa sellane hätävalhe"
Niko tulee keittiöstä olut-tölkit käsissään, toinen minulle, toinen hänelle. Hän ojentaa bissen minulle.
"Tossa" Hän sanoo ja istahtaa sohvalle.
"Kiitti" Sanon ja istun hänen viereensä.

Kun olimme juoneet tölkit tyhjäksi, huomasin että istuin lähempänä Nikoa. Hän katsoi minua ja minä häntä. Emme puhuneet mitään.
"Miks sä katot mua noin?" Hän kysyi muka yllättyneenä.
"Koska sä näytät hyvältä." Suustani lipsahti, Kaduin sanojani heti.
"Et säkään pahemman näkönen oo" Hän sanoi.
Menin lähemmäksi hänen kasvojaan ja suutelin häntä. Suudelma kesti pitkään ja Niko vastasi siihen.

Nikon POV:
Joonas suuteli mua ja vastasin siihen. Se oli ihanaa, janosin lisää.
"Joonas..." Sanoin suudelman loputtua ja katsoin hattarapäätä.
"Anteeks... Olin taas päällekäyvä..." Joonas sanoi ja painoi päänsä maahan.
"Nyt käsitit kuule väärin!" Sanoin ja nostin kädelläni hänen leukansa ylös. Suutelin uudestaan, vielä intohimoisemmin.
"Joonas Henrik Porko. Mä rakastan sua." Sanoin ja katsoin hattarapään upeita silmiä.
"Niko Vilhelm Moilanen. Mäkin sua!" Joonas sanoi.
❗️SMUUTTIA❗️
Kaadoin Joonaksen sohvalle ja istuin hänen päälleen hajareisin. Nyt saisin tehdä tämän selvinpäin ja ilman pelkoa. Aloin suutelemaan hänen huuliaan, sitten etenin alemmas kaulalle. Joonas oli yllättävän kovaääninen, verrattuna naisiin. En tosin tiedä mitä odotin, hänhän on Joonas Porko. Tunsin Joonaksen kädet tekemässä tutkimusmatkaa paitani alla, autoin häntä paidan pois ottamisessa. Pian molempien vaatteet olivat ympäri kämppää, emme me siinä touhuissamme jaksaneet katsoa mihin ne lentävät.

Joonaksen POV:

Makasin pää Nikon rintaa vasten. Minun oli helpoo tasata hengitystäni, kuuntelin vain Nikon hengitystä.

"Joonas?" Niko sanoi yhtäkkiä.
"Niin?" Vastasin. Ei kai hän vain kadu tätä?!
"Mä rakastan sua" Niko vastasi ja antoi pusun hiuksilleni.
"Mäkin sua" Vastasin ja katsoin Nikoa lumoutuneena.
"Nyt mun pitäis kuitenki saada selkoa, mitä me ollaan?" Niko sanoi ja vakavoitui nopeasti.
"Niko Vilhelm Moilanen. Haluatko sä olla mun poikaystävä?" Kysyin ja katsoin pelokkaasti tuon pojan vihreisiin silmiin.
"Hmm... Mietitään..." Niko vastasi
EIKÖ HÄN HALUAISI OLLA KANSSANI?!?!
"No totta helvetissä haluan!" Niko sanoi, ihan kuin hän olisi lukenut ajatukseni.
"Kerrotaanko me jätkille, vai annetaanko niiden vaan tajuta?" Kysyin
"Kyl ne varmaa on jo tajunnu, sen verra silmäpeliä meilläki ollu. Kerrotaan jos ne kysyy." Niko sanoi.

Nousin Nikon päältä ja aloin etsimään paitaani lattialta. En tiedä minne sen olin viskannut, mutta löysin sen hetken etsiskelyn jälkeen. Puin sen päälleni ja etsin muutkin vaatteeni. Hetken päästä katsoin Nikoa, joka teki myös tutkimusmatkaa olohuoneessa etsien vaatteitaan. Saimme puettua ja menimme suihkuun (eri aikoihin, ettei nyt vaan sattuisi mitään...)

Noniin :3
Sanoja: 498
Mikäs mielipide tästä osasta? Ei oo muute PIIITKÄÄN aikaan tullu, ollu hirveesti kaikkee! Mut hei aloin kirjottaa uutta osaa :33

We're gonna be alright 'cuz Where stories live. Discover now