7. Mä oon vitun ylpeä susta!

436 35 7
                                    

Nikon POV:

"Joonas?" Kysyn hämmästyneenä.
"Niko... Mun ei ollu tarkotus... Mä join ja... Sit se tuli ja... Sit se ra... Mä..." Joonas sopelsi.
"Rauhotutaan... Sä täriset, sä oot haavoilla ja peloissas. Mennäänkö mun luo?" Kysyn ja halaan Joonasta.
"Mmm...J...Joo" Joonas vastaa ja yrittää nousta. Autan hänet ylös ja ojennan vaatteet.
"Saatko ne ite päälle, vai autanko?" Kysyn.
"A... Auta... Anteeks..." Joonas sanoo ja on vähällä purskahtaa itkuun.
"Mä autan. Älä pyydä anteeks Joonas, se ei ole sun vika et sua on satutettu." Sanon ja autan hattarapään paidan päälle.

Timeskip: Automatka Nikon luo

"Joonas" Sanon hieman kysyvästi.
"Niin?" Joonas sanoo. Hän tärisee edelleen, mutta tilanne on onneksi hieman rauhoittunut.
"Haluatko sä kertoa mitä siellä baarissa tapahtu" Kysyn. Tiedän, että Joonas ei pettäisi minua. Vai tekisikö hän todella niin?
"Se mun exa, Linda. Se vaan randomisti vei mut sinne vessaan ja alko suutelee. Yritin huutaa ja päästä pois, mut en pystyny ku olin juonu niin paljo. Sit se vaa otti mun vaatteet pois ja... Sit... Se..." Joonas änkyttää.
"Se raiskas sut." Sanon tyynesti ja katson pelokasta Joonasta.
"Niin... Niko annathan anteeks, en ois saanu ees puhua sille. En pystyny sanoo vastaa ku olin niin kännissä." Joonas sanoo ja purskahtaa itkuun.
"Joonas hei... Toki mä säikähdin aluks, mut tottakai mä ymmärrän et toi ei ollu sun vika. Sä et tehny tätä tahalles, se mimmi on kusipää. Sä olet syytön!" Sanon ja vedän hattarapään syleilyyni.
"Oikeesti?" Joonas sanoo.
"Kyllä. Haluatko sä nyt vaikka katsoa jotain?" Kysyn hattarapäältä.
"Joo... Mut ei mitään romantiikkaa jooko?" Joonas sanoo ja vilkaisee minua.
"Katotaan piirrettyjä." Sanon ja avaan netflixin.

Timeskip: 3 päivää

Joonaksen POV:

Raiskaamisesta on kulunut nyt 3 päivää. En ole voinut edes ajatella, että tekisin Nikon kanssa jotain. En ole voinut edes suudella häntä. Niko on ihanan ymmärtäväinen, mutta näen hänestä että hän alkaa kyllästyä. Entä jos hän jättää minut?
"Niko?" Kysyn yhtäkkiä.
"Joo?" Niko sanoo.
"Ethän sä jätä mua?" Kysyn ja alan itkemään.
Niko katsoo minua hämmentyneenä ja sanoo:
"Mistä helvetistä sä tommosta oot saanu päähäs? Mä en jättäis sua koskaan!" Niko sanoo ja vetää minut syliinsä.
"En oo voinu edes suudella sua. Miten kukaan jaksaa olla sellasen ihmisen kanssa!" Sanon Nikolle.
"Joonas. Se et sä et voi suudella mua on ok, sä sait traumoja! Ja me voidaan yhdessö opetella ne asiat uudestaan, edetään vaan hitaasti." Niko sanoo ja silittää hiuksiani.
"Niko... Jaksatko sä?" Kysyn.
"Totta helvetissä mä jaksan. Se palkitaan, kunhan sä toivut!" Niko sanoo.
"Mä haluan..." Aloitan, mutta en voi sanoa lausettani loppuun. Mieleeni palautuu kuva Lindasta.
"Joonas? Mitä sä haluat?" Niko kysyy ja katsoo minua hymyillen.
"Haluan... Pusun?" Vastaan. Olisin ehkä valmis.
"Ootko varmasti valmis?" Niko kysyy.
"Kyllä. Sua mä en pelkää" Sanon ja nousen istumaan. Istun nikon sylissä.
"Selvä sitten. Jos sä oot varma. Alotetaan hitaasti?" Niko sanoo ja silittää olkapäitäni.
"Joo" Vastaan ja nojaudun hieman lähemmäs.
Tunnen Nikon pehmeät huulet omillani. Lindan sanat kaikuvat korviini jostain, mutta nyt halusin keskittyä vain Nikoon. Hänen kätensä liikkuu selkääni pitkin. Tässä on hyvä olla.
"Oliko paha?" Niko kysyy.
"Ei... Se oli itseasiassa tosi kivaa..." Sanon ja janoan lisää.
"Sä haluut lisää vai?" Niko sanoo ja hymyilee ihanaa hymyään.
"Joo!" Sanon.
Niko painautuu lähemmäs. Hänen huulensa ovat taas omillani. Avaan suutani hieman, hän saisi tehdä tutkimusmatkaa kielellään. Tunnen, kuinka Niko hymyilee mutta päästää kielensä vapaaksi. Suudelma kestää pitkään. Pian irtaudumme, sillä meidän täytyisi saada happeakin.
"Noniin Joonas! Mä oon vitun ylpeä susta!" Niko sanoo ja halaa minua.
"Kiitos Niko, se oli kivaa." Sanon ja vastaan haliin. Nikon sylissä minä olen turvassa, minun ei tarvitse pelätä.

Sanoja: 583
Noniin :)
Ihanaa et ootte lukenu tätä, paljon rakkautta❤️ Kertokaa ihmees mp kommenteis!

We're gonna be alright 'cuz Where stories live. Discover now