8. Kaikki on fine! Mä oon tässä

450 28 3
                                    

Nikon POV:

Joonas oli mennyt nukkumaan jokin aika sitten. Hän saisi nyt levätä, vaikka kello olikin vasta kaksi. Bändin WhatsApp ryhmässä keskusteltiin, pitäisikö mennä mökille viikonloppuna. En olisi sitä vastaan, mutta minun täytyi kysyä Joonakselta

Pusuporkon Seikkailut:
Joel: "Käykö ystävä Porkolle?"
Minä: "Käyn herättää sen, meni nukkuu"
Tommi: "What? Kui usein se on sun kämpillä?"
Minä: "Käytännössä melkei asuu tääl😂"
Olli: "Eikös sen jo kaikki tietäny"

Lähden herättelemään Joonasta. Menen hänen viereensä sängylle ja silitän hänen pörröisiä hiuksiaan.
"Joonas? Oisko aika herätä?" Sanoin hiljaa.
"Mmmm...." Joonas mumisee vastaukseksi ja kääntyy minuun päin.
"Huomentaa!" Sanon ja katson hattarapään suloisiin unisiin silmiin, joita hän hädintuskin jaksaa edes pitää auki.
"Onko meillä menoa tänään?" Joonas kysyy.
"Me lähetään mökille, mut ei vielä. Täs on viel 3 tuntia aikaa ennen sitä." Sanon ja katson Joonasta.
"Tiiätkö mikä herättäis mut kaikista parhaiten?" Joonas sanoo hieman arvoituksellisesti.
"Noo?" Kysyn ja katson poikaa hämmentyneenä.
"Tää." Hän sanoo ja vetää minut lähemmäs. Hän suutelee minua, en estä häntä.
❗️SMUUTTIA❗️
Kun Joonas alkaa siirtymään suudelmissa lähemmäksi kaulaa, minun on pakko kysyä:
"Hei Joonas. Mä olen ihan valmis ja mä haluan, mut ootko sä? Sun traumat vaikutti pahalta?" Sanon ja katson hattarapäätä.
"Oon. Sun kanssa se on kivaa, sä et pakota mua. Mä haluan sut Niko." Joonas sanoo ja hymyilee.
"Sä olet varmasti varma?" Kysyn vielä varmistaakseni, vaikka perääntymistä ei olisi enää.
"Varma." Joonas sanoo ja päästää kätensä tekemään tutkimusmatkaa selkääni pitkin. Se eksyy alemmas ja alemmas, boxereiden rajalle ja niiden sisälle.
"Joonas... Oothan sä ihan 100% varma?" Kysyn, sillä hän vaikuttaa pelokkaalta.
"Joo oon!" Joonas sanoo ja kaataa minut sängylle. Hän nousee päälleni hajareisin ja suutelee kaulaani.
Hän alkaa etsimään kondomia, mutta kun hän on saanut sen paikalleen huomaan kyyneleen hänen silmissään. Hattarapää ei lopeta, hän vain jatkaa itkien ja täristen.
"Joonas!" Sanon hänelle.
"Niko mä olen kunnossa" Joonas "vakuuttaa"
"Et ole!" Sanon ja kaadan Joonaksen alleni.
"Joonas. Sulla on pahoja traumoja joista sä et ole vielä päässyt. Mä nautin tästä, mut mä näen että sä et. Seksi ei toimi, ellei molemmat nauti siitä okei?" Sanon ja annan pusun hattarapään poskelle.
"J... Joo..." Joonas sanoo ja halaa minua. Hän ei sano mitään, itkee vaan ja itkee.

Joonaksen POV:

Miksi vitussa pilaan aina kaiken. Miksi minun pitää olla niin pelkuri, etten voi edes tehdä Nikon kanssa mitään. Olisin aina vihainen Lindalle, ihansama mitä hän sanoisi.
"Joonas. Kaikki on fine, mä oon tässä" Niko sanoo ja silittää hiuksiani.
"Ei vitussa ole. Ei tosiaan ole." Vastaan hieman äkäisesti, sillä olen todella vihainen itselleni.
"Joonas? Mikä on?" Niko kysyy ja katsoo minua kysyvästi.
"Mä oon vittu urpo. Vitun nössö. Miks sä olet mun kanssa, kun et selkeästikään voi tehdä mun kanssa mitään." Kivahdan itkuisena.
"Joonas... Ei mua haittaa, okei? Sä et pilannut mitään, sä oot saanu pahoja traumoja! Kai sä ymmärrät sen?" Niko sanoo ja alkaa silittämään poskeani.
"Mut silti. Niko. Mä rajotan sun elämää ihan vitusti" Sanon vielä enemmän itkuisena.
"Et rajota. Mä rakastan sua, enkä tosiaan jätä sua tän takia." Niko sanoo rauhoittavasti.
"Ootko sä varma?" Kysyn epäluuloisesti.
"Oon varma!" Niko sanoo ja vetää minut halaukseen. Siinä on hyvä olla.

Timeskip: 2h

Makoilimme Nikon kanssa sängyllä ja katselimme televisiota. Tajusin, että me lähtisimme mökille tunnin kuluttua. Pitäisi siis alkaa pakkaamaan.
"Niko?" Kuiskaan tuolle vihreäsilmäiselle komistukselle.
"Joo?" Hän sanoo ja katsoo minua.
"Meidän pitäis alkaa pakaamaan!" Sanon ja katson häntä
"Ei helevetti, kello on jo noin paljon." Niko sanoo ja nousee kiireesti ylös.
"Sullaha on kiire" Vastaan.
"Voi kuule, niin on sullakin! Alahan nousta sieltä!" Niko sanoo ja vetää minut ylös sängyltä.

Sanoja: 580

Hei anteeks etten oo kirjotellu, ei oo ollu motia! Koitan saaha myös toista tarinaa etiäppäin joten stay tuned!! Ootte rakkaita, kiitos KAIKISTA lukukerroista ja ihanista palautteista!!❤️

We're gonna be alright 'cuz Where stories live. Discover now