6. Mitä helvettiä on tapahtunu?

410 29 3
                                    

Joonaksen POV:

"Tuutko sä syömään?" Niko huusi.
"Joo, oota hetki" Vastasin ja päivitin nopeasti instagram-stooryn.

Kävelin keittiöön ja katsoin poikaystävääni. Hänen pitkät hiuksensa olivat kiinni sotkuisella nutturalla, t-paita oli ryppyinen ja housut olivat vain verkkarit. Silti hän näytti hyvältä, kuten aina.
"Hei nyt loppu se ihastelu ja tuut syömään" Niko sanoi ja naurahti.

Timeskip: 2h

Katsoin bändin WhatsApp-ryhmää, siellä käytiin keskustelua menisimmekö baariin tänään.
"No mentäiskö baariin? Ei olla pitkään aikaan käyty." Niko kysyi minulta ja hörppäsi kahvia.
"Ihansama, vaikka. Kunhan ei vedetä itteemme ihan kaatokänniin." Vastasin.
"Kattoo ny, mä voin jotain luvata mut Joelista ei koskaan tiedä" Niko sanoi ja hymähti.
"Siitä jätkästä nyt ei saa selkoa mitenkään" Sanoin ja jatkoin syömistä.

Timeskip: 2h

"Alettaisko me hei lähtee jo? Ootko valmis?" Niko huusi eteisestä.
"Joo aikalailla, hiuksiin pitäis saada vaan lakkaa että ne pysyis" Sanoin ja katsoin kiharoitani peilistä.
"Ne menee kuitenki illan aikana iha lyttyyn, älä turhaan" Niko sanoi ja pörrötti hiuksiani.
"Okei sitten, voidaan mennä" Sanoin ja lähdin ulko-ovelle.

Saavuimme baarin pihaan, muut jätkät tulivat toisilla autoilla. Näimme heidät jo baarin ikkunassa. Lähdimme kävelemään sisälle ja suoraan tiskille hakemaan juomat. Kun olimme saaneet juomat, menimme istumaan muiden kanssa.
"Saapuhan se Moilanenki paikalle, eikä ees paljoo myöhässä!" Aleksi sanoi hieman vittuilevasti Nikolle.
"Toit sitte Porkon kyydilläs?" Olli sanoi ja hörppäsi bisseään.
"Eiköhä sit aloteta se juomine, nyt ei oo menoja nii voidaan vetää kunnon perseet" Tommi sanoi ja nosti oluen ilmaan.

Timeskip: 2h

Tunsin, kuinka olin ihan kännissä. Päässäni pyöri, mutta menin silti yksin hakemaan juomaa tiskiltä. Viereeni tuli nainen, jota en aluksi tunnistanut. Hän näytti tutulta, mutta siinä mielentilassa en tunnistanut häntä.
"Seuraa mua" Nainen sanoi ja veti minut pois tiskiltä. Olin ihan hämilläni, mutta en osannut sanoa hänelle vastaan.

❗️SEKSUAALINEN AHDISTELU❗️

Nainen johdatti minut vessaan. Siellä hän työnsi minut seinää vasten ja alkoi suudella minua todella intohimoisesti.
"Hei... Ei... Mu... Mul on poikaystävä" Sopelsin suudelmien keskeltä.
"Ai on vai? En ookkaan koskaan koskenu homoon. Tästä tulee kivaa" Nainen sanoi ja suuteli kaulaani.
"Ah... Älä... Ei... LOPETA" Vastasin, en halunnut satuttaa Nikoa.
"En kuuleppas nyt lopeta, lupaan et sunki tuntemus muuttuu nautinnoks kohta Joonas..." Hän sanoi.
Miten hän tiesi nimeni.
Päässäni alkoi raksuttaa. Linda. Exäni, jonka kanssa olin ollut pari vuotta sitten.
"EI!! LOPETA" Yritin huutaa, mutta Linda hiljensi minut suutelemalla.
Hän tunki kätensä housuihini. Tunsin, kuinka menin kovaksi vaikka en halunnut. En halua satuttaa Nikoa.
"Linda... Ole kiltti ja lopeta" Sanoin itkuisena.
"Sä ehkä haluat, että lopetan mut sun pikkukaveri on jo valmiina" Linda sanoi ja veti housuni alas.
"LINDA LOPETA MÄ EN HALUA" Huusin, mutta turhaan.
Hän tönäisi minua, pian makasin selälläni vessan lattialla. Vittu että pitikin juoda niin paljon. En voinut puolustaa itseäni mitenkään.
"Nyt päästään kunnon toimiin" Linda sanoi ja riisui minut. Hän otti myös oman mekkonsa pois, nyt hän oli siinä pelkillä alusvaatteillaan. Kuvottavaa.
Linda istui päälleni hajareisin. Hän ehkä sai tästä nautintoa, mutta minä en.
"VOITKO MENNÄ VITTUUN" Huusin itkuisena ja yritin päästä pois.
"Shhh... Vähän hiljempaa..." Linda sanoi ja painoi käteni alas. Hänellä oli paljon voimaa, olinhan minä
kännissä. Hän alkoi suutelemaan minua, jotta olisin hiljaa.
"APUA" Huusin, mutta itku vaimensi ääntäni.
Linda sai tarpeeksi huudoistani, hän tukki suuni ja sanoi.
"Jos et sä nyt oo hiljaa, mä tukehdutan sut"
Olin hiljaa ja itkin. Itkin niin paljon kuin vain pystyin. Halusin Nikon luo, halusin Nikon luo niin paljon. En päässyt tästä pois, olin vessassa panemassa hullua exääni vaikka en edes halunnut sitä.

Jossain kohti Linda sai tarpeekseen, puki ja lähti. Hän jätti minut yksin vessan lattialle.

Nikon POV:

"Missä Joonas? Se on hakenu juomia varmaa puol tuntia!" Kysyin jätkiltä huolestuneena.
"pOrKo On VaRmAaN vAa SaMmUnU LaTtIaLLe" Joel sanoi ja hörppäsi lisää olutta.
"Mä meen katsomaan" Sanoin ja lähdin kävelemään kohti tiskiä.
Huomasin, että miesten vessasta käveli pois tutun näköinen nainen.
"Ei helvetti" Sanoin ja juoksin vessaan.

Lyyhistyin polvilleni, kun näin mitä vessan lattialla oli. Joonas makasi vessan lattialla elottoman näköisenä. Hänen vaatteensa olivat ympäri lattiaa, hänen kehonsa oli mustelmilla ja hiukset sekaisin. Kädessä hänellä oli pieni haava.
"Joonas?" Kysyin ja menin hänen viereensä.
"N...Ni...Ni...Niko?" Hän vastasi heikolla äänellä.
"Mitä helvettiä on tapahtunu?" Kysyin ja katsoin hattarapäätä silmiin.

Sanoja: 686
Tästä tuli ehkä vähän mielenkiintoisempi, mitä mieltä olitte tästä?

We're gonna be alright 'cuz Donde viven las historias. Descúbrelo ahora