Миний буюу Сохёны талаас
Толгой хатгуулан өвдөж сэрлээ. Сэрээд эргэн тойрноо харвал зүгээр л хоосон бас харанхуй өрөө тэнд бэкхён ах хэвтэж байна.
Одоо л гайгүй харж байна би ах руу очих гээд бостол төмөр гинжээр нэг хөлийг минь чоожилчхож сайн харвал ах ч бас тийм бололтой гинж дуугарж байна? Ах сэргэж байх шиг байна.
Би:Ахаа сэрээрэй зүгээр үү?
Ах:з.зүгээр байна аа аах толгой өвдөж байна ингэхэд хаанах вэ энэ? сүүлд юу боллоо?
Би: хаана байгаагаа мэдэх юм алгаа хамгийн сүүлд гэрт хүмүүс ирээд гэр сүйтгэсэн байсан одоо хоёулаа яах вэ?
*нулимс цийлгэнэх*Ах: битгий уйлаа уйллаа гээд юуг ч шийдэхгүй гээд намайг тэврэв.
Бид 2 тэгээд сууж байтал гадаа гуталны дуугарах чимээ сонсогдов
Ойртсоор
Ойртсоор.....
Хаалга онгойж нөгөө эр орж ирэв.Н|эр:Ашгүй та 2сэрвүү? Гол зүйлдээ орцгооя зүүлт хаана байгааг мэдэж байгаа биз дээ?
Ах:У.учлаарай юун зүүлт яриад байгааг чинь мэдэхгүй бас бид2 ягаад энд байгааг ойлгохгүй байна?
Н/эр:ХАХАХАХА та 2т аав ээж чинь хэлээгүй юм уу?
Би Ах:...............Н/эр"тийм байхнээ? хэлээгүй юм бол би л хэлэхээс аав ээж 2чинь зүгээр энгийн нэг хүмүүс биш аав ээж 2чинь дэлхийн хэмжээны нууц ажилтан харин та 2хүүхдүүд нь биз дээ? Гэхдээ*ахруу заах* чиний ягаад өөр овогтой чинь бага зэрэг сонин л юм би та 2ийг аав ээжтэй чинь яриулж өгье харин аав ээждээ зүүлтийг өг гэж хэл ойлгосогуу?"
Би:*Толгой дохих*
Н/Эр нэг хүнлүү залгав нэг хүн ч гэж аав ээж байх шиг байна
Н/эр"за та 2т үдшийн мэнд хүргэе юу хийцгээж байна?" Аав" миний хүүхдүүд хаана байна?"
Н/эр"харинлдээ? Таалдаа? Та 2чинь дэлхийн хэмжээны тагнуулч биздээ? ХАХАХАХАХАХА" би"ААВАА ЭЭЖЭЭ"
ээж"миний хүүхдүүд зүгээр үү? бэкхён зүгээр үү? "
Ах"би зүгээрээ энд юу болоод байгаа юм бэ?"
Н/эр"хүүхдүүдээ авмаар байвал зүүлтыг өгвөл яаж байна? "
Ээж"Миний хүүхдүүдээс ганц ширхэг л үс унавал би чамайг газартай тэгшилээ амлчих..............утас тасрав
Н/эр"Ээж аав чинь удахгүй ирнэ гэж найдье гэж хэлээд чанга чанга инээсээр гарав
Миний барагцаагаар1цаг
2цаг
3цаг аав ээж ирсэнгүй энд яг юу болоод
гэж бодож дуусаагүй байтал гадаа хүмүүс орлилдож эхлэв бас буун дуу гараад байна уу даа?
Хэн нэгэн нь хаалга маш чангаар нүдэж эхэллээ
YOU ARE READING
Би бол нууц ажилтан [ДУУССАН]
Action"Юу? бидний даалгавар тэгээд хүн хамгаалах юм уу? Тэр нь бүр Чой Ёнжүн? Бас дүү?" "Жоохон аяар энд дүлий хүн алга тэр зурвасуудыг бичсэн хүн зүгээр л мөнгө нэхсэн хүн байсан бол гэр бүл нь цагдаад л хандах байсан байх энэ их ноцтой хэрэг их том а...