8.

191 24 2
                                    

Зохиолчийн талаас

Ёнжүн өнөөдөр Ёнмигын сургууль дээр очихоор болсон бөгөөд Сохёны явуулсан бичлэгийг Боловсорлын яамд явуулан,Сургуулын цахим хуудсанд нийтэлээд амжсан билээ.

Харин энэ бүгдийг Ёнми хараахан мэдээгүй байгаа аж.

Ёнжүн "Ёнми дахиж дээрлхүүлэхгүй гэж амлаач. Эсвэл чамайг аав ээжид хэлж байгаад дахиад шилжүүлъе" хэмээн намуухан,басхүү цөхөрсөн хоолойгоор хэлнэ.

Ёнми "Амлаж байна. Дахиж шилжиж яах юм бэ. Аав ээжийг санаа нь зовно"

Ёнжүн Ёнмиг хүргэж өгөн хичээлрүүгээ явав. Хичээл дээрээ сууж байхад тэрний урд Сохён суусан ба тэр багахан урагшлан.

Ёнжүн "Сохёноо"

Сохён эргэж харан "А.аан сайн уу?"

Ёнжүн инээмсэглэн "Сайн гэхдээ яагаад сагсны клубээс гарсан юм?"

Сохён "Харин жоохон завгүй байгаа юмлдаа"

Ёнжүн "Завгүй ээ? За за ямартай ч өчигдөр Ёнмигын талд орсонд баярлалаа. Би тэр бичлэгийг Яам болон Сургуулын цахим хуудсанд нийтлчихсэн байгаа"

Сохён толгой дохин инээмсэглэнэ. Энэ үед ч багш орж ирэн хичээлээ хийж эхлэв.

Хичээлүүд нь ч орсоор сүүлийн цаг дээр Сохёны утас дуугарсан нь Бэкхён байсан бөгөөд Ёнжүн ч дуудлагын эзныг харж амжив.

Сохён "Байна убба яасан?"

Бэкхён
"Сохёноо ах эмнэлэгт хагалгаанд орж байна гэнэ. Сая эгч ярьсан хурдан сургуулын гадаа гараад ир"

Гэж товч бөгөөд тодорхой хэлэн тасалж орхив. Сохён цүнхээ ч авалгүй ухаан мэдрэлгүй хүн шиг гарж явхыг харсан Ёнжүн ч гайхан хоцров.

Сохён хурдхан гарж очин тэр хоёр эмнэлэг рүү явах замдаа Бэкхёнаас юу болсон талаар асуухад " White rose Ийн Пак Гисан" гэснээ үргэлжлүүлэн "Тэр л байж таараа. Ах эгч хоёр өглөө нэг агуулах шалгана гэж хэлсэн дээ. Тэр л урхи байсан бололтой."

Бидний яриа дуусахтай зэрэгцэн эмнэлэгтээ ч ирлээ. Ухаан санаа минь ч орон гаран болж байна. Ах намайг тайван байхыг сануулан аавын хагалгаа хийлгэж байгаа өрөөны гадна ирхэд ээж минь уйлсан бололтой нүд нь хавдчихсан доош харан уйлан сууна.

Би "Ээжээ та зүгээр үү?" Гэсээр ээжийг очин тэврэнэ

Ээж "Би зүгээрээ. Аав чинь намайг хамгаалах гэж байгаад буудуулчихсан." Хэмээн нулимс дуслуулан сууна.

Би бол нууц ажилтан [ДУУССАН]Where stories live. Discover now