7.

193 22 5
                                    


Сохёны талаас

Тэр явдлаас 14 хоног өнгөрч байна  сүён гэх хүүхэн Ёнжүнд наалдчихаад л байгаа нь надад ердөөсөө ч таалагдахгүй байна

Өнөөдрийн лекцэн  дээр хамт суучихаад л юу ч юм их л яриад байсан

Сүжинтэй хамт явж байхад нэгэн залуу хүрч ирээд "Сүжинаа түр хүрээд ирээч хэлэх зүйл байна" гэсэнд би сүжинлүү харан толгой дохиод түрүүлэн явахаа хэлэв. Гадаах сандал дээр сууж байтал шинээр ирсэн нөгөө хоёр охин нэгэн эрэгтэйг дээрлхээд эсвэл шоолоод л байх шиг их л эвгүй харагдаад байх юм?

Тэдэн дээр очин яриаг нь сонсвол
Жина "хөөе чи ийм царай муутай байж яаж миний дугаарийг асууж чадаж байна аа?"

Сүён "тийм шдээ тэрний оронд нэг ч гэсэн ном уншвал яасан юм?" Гэсээр айлгүй гэгч нь чанга чанга инээнэ би ч тэдэн дээр очин "Хөөх хэн байгааг хараачээ хүмүүсийн өмнө их сайн жүжиглэх юм аа?"

Жина "юу гэнэ ээ? Энэ муу чинь"

Сүён "тайвшир даа сохён надад жоохон л дургүй нь хүрсэн байх чи ёнжүнийг харамлаад байгаа биз дээ?"  Гэсээр ёжлоно Би тэгсэн гэж үү үгүй шүү дээ

Би "Би юу? Үгүй дээ хэрвээ би сайн байсан бол нүүрлүү нь харж байгаад 'би чамд сайн' гэж хэлэх байсан юм" гээд ёжтой инээв

Жина "чи яахав зоригтой л юм надад таалагдаж байна" гэж хэлхэд сүён уурласан бололтой "юу тэгээд энэ одоо чамд таалагдаад байгаа юм уу?"

Жина "тиймээ" гэхэд нь чангаар инээн "ХАХАХА гэхдээ одоо яана аа чи надад таалагдахгүй байна" гэхийг минь сонсоод л царай нь барайгаад ирэв. Гэхдээ сүён надруу хорноор инээн "за за явцгаая энэ азгүй амьтадтай байх хүсэл алга" гэсээр хоёул явцгаав. Харин нөгөө залуу чинь "Баярлалаа........гэхдээ та дугаар "03" мөн үү?"

Би ч инээсээр "тиймээ мөн бай......" байз тэр сая '03' гэж хэлсэн үү?. Энэ чинь миний байгууллагаас өгсөн нууц дугаар тийм байхад гадны хүн яаж мэдэж чадах юм?

Хурдхан шиг гарыг нь ард нь бариад хөлийг нь цохиж өвдөглүүлэн "Чи хэн юм?. Яаж намайг мэддэг юм байгууллагаас өгсөн дугаарыг гадны хүн мэдэж чадахгүй" гэж хэлхэд тэр "Би дугаар '21'. Намайг И Хисын гэдэг Бэкхён сонбэ та хоёрт туслах гэж нэмэлтээр ирсэн юм. Удирдлагууд тань энэ сургуульд гадныхан байгаа тэрнийг олох хэрэгтэй гэсэн юм. Одоо тавьж болохгүй юм уу?. Их өвдөөд байна" гэж түргэн хэллэг хэлж байгаа юм шиг дуржигнуулан хэлэв.

Би бол нууц ажилтан [ДУУССАН]Where stories live. Discover now