Düşüncelerinizi yazmayı unutmayın iyi okumalar :)
——————————————————
Hemen içeri geçtim. O sarmaşık beni germişti. Sonuçta her gün evimin arka bahçesinde bir sarmaşık bileklerimden tutmuyordu.Mutfağa geçtim ve bir bardak su içtim. Su azda olsa iyi olmamı sağlamıştı ama genede yeterli değildi.
Five: y/n?
Y/n: ha? Five sen misin? Korkutun beni.
Five: deminden beri sana sesleniyorum. Beni duymuyor musun?
Y/n: üzgünüm.
Five: iyi misin?
Y/n: ben... ben iyiyim. Sadece biraz dinlenmem lazım.
O sırada allison içeri girdi ve beni o halde görünce bir ton soru sordu. En sonunda bu sorulardan sıkıldım ve hiç bir şey demeden oradan uzaklaştım. O ise five ile beraber benim koşar adımlarla merdivenlerden çıkışımı izliyorlardı.
Üst kattaki tuvalete girdim ve kapıyı arkamdan kilitledim. Kapıya yaslandım ve derin bir nefes aldım sonrada yere oturup dizlerimi karnıma çektim. Ellerimi yumruk yapıp iyice sıktım ve sakinleşmeyi bekledim. Sakinleşmek için hep bunu yapardım ve sakinleşirdim. Tıpkı şimdi olduğu gibi.
Yerden kalktım ve lavabonun oraya gittim. Elimi yüzümü yıkamak için musluğu açtım ama su... su garipti. Normal bir şekilde akmıyor, su küreleri halinde havada uçuyordu. Geri çekildim ve havada uçan su kürelerine baktım. Bu çook tuhaftı ama çok güzel görünüyordu. Bir tanesine dokundum. Garip bir histi.
Five: y/n burda mısı- buldum seni.
Five'ın birden tuvalete ışınlanmasıyla tüm su küreleri yere düştü ve her yer ıslamdı.
Five: yerler neden ıslak?
Y/n: tuvalete bile rahat yok. Ayrıca kapı diye bir şey var.
Five: kapıya gerek yok ve gördüğüme göre gayet iyi bir durumdasın. Şimdi aşağıya akşam yemeğine gel. Akşam yemeği için seni beklemek istemiyorum.
Y/n: ben aç değilim. Sen git.
Five: hayır açsın ve akşam yemeğine iniyorsun.
Beni kucağına aldı ve aşağıya ışınlandı. Herkes masadaydı. Bize doğru bakıyorlardı.
Y/n: indir beni aşağıya.
Reginald: 0 numara ve 5 numara yerlerinize. Zaten yeterince geç kaldınız.
Five beni yere indirdi ve yerine ışınlandı. Bende hiç istemesem de yerime oturdum ve önüme konanı yemeğe başladım.
Akşam yemeği sesiz geçmişti. Kimse konuşmamıştı. Sesiz ve sakin bir akşam yemeğiyiydi. Derken izin isteyip yerimden kalktım. Bi an önce odama çıkıp uyumak istiyordum. Merdivenlere yöneldim ama merdivenlerin başında bir şey gördüm.
Y/n: çocuklar şuna bakın
Herkes toplandı ve benim baktığım gibi onlarda merdivenin başında duran şeye bakıyorlardı. Yüz ifadelerine bakıcak olursak onlarında ne olduğunu anladıklarını sanmıyordum.
Klaus: bu ne ?
Ben: yanılmıyorsam bu bir portal.
Vanya: peki burda ne işi var?
Ben: hiç bir fikrim yok
Luther: sizce içine girmeli miyiz ?
Reginald: hayır kimse dokunmuyor.
Y/n: bu gün başıma ne saçma şeyler geldi böyle. Yerden çıkan sarmaşıklar, uçan sular ve bu portal. Bu gün garip bir gün.
Reginald: ne? Bu olamaz. Y/n çabuk odama hemen !!
——————————————————
Bölüm sonu
Düşüncelerinizi yazmayı unutmayın.
Diğer bölümde görüşürüz :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez
FanfictionKayboldum. Geçmişte, gelecekte ve evrenler arasında kayboldum. Yolumu bulamıyorum. Kim olduğumu bulamıyorum. Duygularımı ve düşüncelerimi kaybettim. Ailemi kaybettim. Ben... ben sadece kayboldum.