Bank?

142 14 13
                                    

Uzun bir bölüm olacak.

Yorum yapmayı ve oy kulanmayı unutmayın.
Ayrıca sormak istediğiniz sorular varsa sorabilirsiz iyi okumalar
.
.
.
.

*y/n'nin anlatımıyla*

Uzun süredir yürüyordum ve artık yorulmuştum. En sonunda dinlenmek için bar gibi bir yere girdim. Burası çok hoş görünüyordu. İnsanlar gülüyor, şakalaşıyor ve içiyorlardı. Bense buraya dinlenmek için gelmiştim.

Boş bir sandalyeye oturdum ve etrafa bakındım. Buraya yabancı olduğum ilk görüşte anlaşılıyordu zaten ama insanların bana öküzün trene baktığı gibi bakmasına gerek yoktu.

Çok geçmeden barmen yanıma geldi. Görünüşü sıradan barmenlere benziyordu. Uzun boylu, kel ve kaslıydı. Ayrıca dövmeleride güzel görünüyordu.

Barmen: bir şey içmek ister misiniz garip bayan ?

Y/n: hayır ben sadece dinlenmeye geldim.

Barmen: buraya dinlenmek için geleni ilk defa görüyorum.

Hafif kıkırdadı ve bir müşterinin onu çağırmasıyla o tarafa doğru yöneldi. Burası kalabalıktı. Anlaşılan sevilen bir yerdi.

Üstümdeki bakışlar her geçen saniye artıyordu. Artık benim hakımda konuşucaklarında yanındakine yaklaşarak değil umursamazca sanki ben yokuşçasına konuşuyorlardı. Bu biraz canımı sıksa da şu an bunları düşünemezdim. Düşündüğüm tek şey buraya nasıl geldiğim ve nasıl gideceğimdi.

5dk geçmişti ve barmen tekrar yanıma gelmişti. Bu sırada insanlar yavaş yavaş gitmeye ve ortam sessizleşmeye başlamıştı.

Barmen: senden tuhaf bir elektrik alıyorum.

Y/n: üzgünüm ama ben trafo değilim.

Barmen: ayrıca komiksinde. Söylesene niye böyle giyindin ya da neden burdasın ? Farkındalık projesi falan mı yapıyorsun?

Y/n: hayır karmaşık bir hikaye. Ben bile bilmiyorum diyebilirim.

Barmen: sana bir şeyler ısmarlayabilir miyim ?

Y/n: teşekkürler ama istemiyorum.

Sustuk. İkimizde ne konuşucağımızı bilmiyorduk. Ortam garipti ona göre ben gariptim bana göre o...

Y/n: şeyy sizden bir şey isteyebilir miyim?

Barmen: lütfen bana Alex de ve seni dinliyorum.

Y/n: peki o zaman alex ben y/n ve kalıcak bir yere ihtiyacım var. Eğer bildiği-

Alex: benimle kal yani tabi istersen. buraya da yakın. Tahmin ettiğime göre senin yanında para da yoktur öyle değil mi y/n ?

Y/n: evet yok...

Alex: burda çalışmak ister misin ? Uzun zamandır garson arıyorsuz. Sende gördün burası kalabalık ve garsonlar siparişleri yetiştirmekte zorlanıyor.

Y/n: Birden böyle sorunca.

Alex: lütfen düşün her ikimiz açısından güzel bir anlaşma.

Aslında doğru söylüyordu. 2 dk içinde hem kalıcak yer hemde iş bulmuştum. Başka ne isteyebilirdim ki ? Düşünmeye bile gerek yoktu.

Y/n: kabul ediyorum.

Alex: gerçekten mi ? Buna çok sevindim.
İstersen şimdi eve gidebiliriz hem benim çıkış saatimde geldi. 

Y/n:bu çok iyi olur.

Melez Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin