Nimic nu va mai fi la fel de acum înainte...
Alarma telefonului mă trezește dintr-o dată din visul care m-a rupt complet de realitate.
Razele soarelui își fac ușor apariţia printre draperiile camerei mele, gâdilându-mi genele. Mă trezesc cu greu din patul meu comod și mă îndrept spre oglindă.
Sunt o fată de 19 ani, am părul șaten cu reflexii blonde, ochii negri și un corp firav cu forme de care sunt foarte mândră, le datorez totul antrenamentelor.
Astăzi se împlinește un an de când părintii noștri au fost omorâţi de alţi traficanți. De atunci eu și Luke ne petrecem aproape tot timpul cu Michael în casa lui ascunsă într-o pădure de lângă Los Angeles. El ne pune să dormim în fiecare noapte măcar 5 ore pentru a fi odihniţi ziua următoare. Acum este ora 10 a.m. De obicei ne trezim la 8 a.m., dar ieri am jefuit o bancă și ne-a luat ceva timp până să scăpăm de politie și am ajuns acasă abia la 5 dimineața. Au fost mai mulţi polițiști decât de obicei, dar i-am nimerit în cauciucuri ceea ce a dus la câteva accidente între mașini. Acum sunt morţi, mereu omorâm oamenii care ne stau în cale.
Am ajuns destul de cunoscuţi, ieri a avut loc al șaselea jaf al nostru și politia nu a fost în stare să ne prindă nici de data asta. Până acum sunt prima fată care lucrează pe teren, de obicei șefii de echipe, așa cum este și Michael, pun fetele să lucreze drept spioni. Mai pe scurt, trebuie să facă treaba murdară. Cele mai multe echipe de criminali sunt formate din băieți, dar noi suntem o excepţie.
Mă îndrept spre baie, îndepărtez pijamaua mea albastră cu Snoopy și intru în duș. Sunetul apei mă relaxează întotdeauna. Ies din baie, îmi iau o pereche de boxeri negri Calvin Klein și un sutien de aceeași culoare. Mă îndrept spre dulap să-mi aleg niște haine cât mai comode. De obicei începem fiecare dimineață cu antrenamentul, dar azi vom face o schimbare, mai ales la cât de tensionaţi am fost aseară.
Chiar dacă în dulap predomină culorile de alb și negru, am și câteva haine colorate. Sunt o criminală, dar asta nu înseamnă că nu pot să mă îmbrac uneori mai colorat. Îmi iau o pereche de pantaloni scurţi negri, un tricou alb pe care scrie "Just do it" și o pereche de conversi albi. Mai arunc o privire în oglindă și îmi prind părul într-un coc dezordonat.Încă nu pot să cred cum m-am schimbat atât de mult, dintr-o fată inocentă într-o criminală în serie.
-Aliiiicceeeee!!!! Îl aud pe Luke strigând. Vino repede !!!!
Ies din cameră și cobor scările în grabă. El și Michael stau pe canapea și se uită la televizor.
-Iar a marcat gol echipa voastră preferată? Am întrebat sarcastică. Întotdeauna urlă prin casă când se uită la meci.
-Așează-te naibii pe canapea și taci din gură, spuse dragul meu unchi cu un zâmbet pe buze.Mă arunc pe canapea între cei doi și ascult reportajul când deodată rămân cu gura căscată la auzul subiectului:
Ieri a avut loc un jaf la banca Wells Fargo din Los Angeles. Echipa știută și sub numele de "Gemenii criminali" au furat 20 de milioane de dolari. Politia a trimis 15 dintre cei mai antrenaţi agenţi pentru a-i prinde. Aceștia au eșuat, urmarea acestei cautări fiind moartea celor 15 agenti.
La momentul actual cele mai periculoase și căutate grupe sunt: Gemenii criminali și One Direction.-În sfârșit am ajuns și noi la TV. Azi mergem să sârbătorim în clubul nostru, spuse Luke plin de fericire.
Dark Light e clubul unde lucrează informatoarea noastră, Kate. Mergem acolo după fiecare jaf și sărbătorim. Dar de data asta e ceva schimbat. Dintr-o dată a intrat în peisaj echipa asta pe nume One Direction, iar noi trebuie să eliminăm concurența.
CITEȘTI
The Criminal Twins -(One Direction f.f.)
FanfictionDupă moartea celor mai faimoși mafioţi din Londra, copiii lor sunt obligaţi să se mute în Los Angeles pentru a începe o nouă viaţă. Cei doi fraţi își păstrează identitatea ascunsă sub numele de "Gemenii criminali" și devin cunoscuţi pentru jafurile...