Capitolul 4

191 13 1
                                    

Alice's Pov

O fată brunetă cu ochii negri intră în sufragerie. Mă ridic de pe canapea, mă îndrept spre ea și îi zâmbesc.

-Alice Bennett, în sfârșit avem încă o fată printre noi.

Astfel observ că avem aceeași înălțime și gusturi foarte asemănătoare în privința hainelor. Poartă un tricou cu mânecă scurtă pe care scrie Really bitch... Really? de culoare albă, o pereche de colanţi negri și ghete biker, tot negre.

-Se pare că eu sunt salvarea ta... A spus zâmbind. Am auzit multe lucruri despre voi, îmi pare atât de rău că nu am reușit să-i găsesc pe cei care v-au omorât părintii... Și atunci i-a pierit acel zâmbet.

-Hei! Știm cât de grea a fost misiunea în care ai fost trimisă și acei traficanți sunt foarte greu de găsit... Ne-a fost puţin mai greu la început dar acum suntem mult mai bine.

Luke se aproprie de mine și văd cum își dă ochii peste cap.
-Eu sunt Luke Bennett, bine ai venit în echipă. A spus acesta zâmbind.

-Merci, sunt sigură că o să ne înţelegem de minune! Iar zâmbetul ei strălucitor i-a reapărut.

-Alice, du-te și arată-i noua ei cameră.

-Desigur unchiule. Hai să luăm bagajele și să mergem.

-Merci pentru ajutor, am destul de multe lucruri pe aici...

-Câte lucruri vă trebuie vouă, fetelor, pentru a supravieţui? A întrebat Luke confuz în timp ce se uita la genţile pline cu haine ale Biancăi.

-Cât mai multe! Am spus amândouă zâmbind spre Luke care se uita la noi de parcă eram niște statui într-un muzeu de artă.

Urcam scările și vorbeam cu Bianca despre viata noastră în momentul de faţă.

-Mă bucur că nu mai sunt singura fată de aici... De acum nu mai trebuie să mă uit cu ei la meciuri. Și am început amândouă să râdem.

-Și unde am fost trimisă a fost la fel. A trebuit să lucrez cu alţi doi băieti ...

-Ei bine, acum ești cu mine.
-Nu am mai lucrat cu o altă fată de doi ani...
-De ce?
-Pentru că ele sunt trimise la treaba murdară... Nu doar spionează, dar trebuie să fie și niște târfe pentru traficanți pentru a duce misiunea la capăt. Dacă nu era Michael nu știu ce se întâmpla cu mine...

Pot să văd puţină tristeţe în ochii ei... Dacă ar fi să mă văd drept o târfă... atunci cred că le-aș sparge tuturor bijuteriile. Nu mi-ar fi frică în legătura cu virginitatea pentru că am pierdut-o cu fostul meu iubit când aveam 17 ani. Atunci Michael avea treabă și ne mai lasă singuri și câte o săptămână, el știe că eu și Luke ne-am pierdut-o atunci și nu a fost supărat, credea că e ceva normal la vârsta noastră. Oricum, de atunci singurii băieţi cu care îmi petrec timpul sunt fratele și unchiul meu, iar Bianca va avea parte de aceeași soartă...

-Asta este camera ta, în capătul holului. În dreapta este camera mea, lângă mine stă Luke, iar în stânga ta este Michael.

-E așa de frumoasă! A exclamat aceasta fericită. Roșu este culoarea mea preferată!

-A mea este exact la fel, doar că este albastră.

Iubesc albastrul, chiar dacă nu îl port prea des. Pereții, covorul și dulapurile sunt roșii, iar baia este albă. În camera mea în locul roșului este un albastru superb, iar baia are aceeasi culoare.

The Criminal Twins -(One Direction f.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum