Capitolul 9

65 5 4
                                    

Alice's Pov

Bianca s-a dus să facă nu știu ce în subsol, Mike și Jeremy vor pleca în curând după viitoarea mea mașină de curse, sper să fie neagră.... Iar negru? Ai vreo problemă? Naahh... Doar că toate hainele tale sunt negre, gri și albe. Fals, cămășile sunt colorate. Mda... Ai dreptate, ai și o minusculă pată de culoare... Există vreo cale să scap de tine? Dap! Care? Să te sinucizi. Aha... Alta care să nu implice moartea? Nu draga mea... Vom petrece restul vieții împreună! Yaayy...

Cred că Luke e deja în camera lui și se schimbă... Ar trebui să-i fac o vizită...

Aud zgomotul unor haine aruncate venind din dormitorul lui. Oare să bat... să nu bat... Hmm... Naahh!

-Aaaa! Ochii mei! Mă dor ochii... Bravo, Alice! Ai intrat tocmai când făcea parada modei în lenjerie. Să vezi ce mult o să dureze să-ţi scot asta din cap... N-aveam de unde să știu!

-Alice!

-Luke!

-Nu știi să baţi naibii la ușă!

-Calm down, frăţioare! Nu e ca și cum nu te-am mai văzut în lenjeria ta cu Batman...

-Știi bine că nu o mai am!

-Mda... Am uitat că ţi-ai luat lenjerie de băiat mare... Stai, ăia sunt Calvin Klein?!

-Haha... Ce glumă bună... Să nu fii prea surprinsă dacă o să intru peste tine când îţi închei sutienul!

-Ok ok...

-Intră surioară, și închide și ușă.

-Ţi-e frică să nu te vadă Bianca... Cred că am făcut pentru prima dată o faţă perversă, dar i-am închis ușa, să nu iasă orgoliul său cel mare.

-Ia loc...

-Ce-s cu hainele astea? S-a dat al treilea război mondial și nu m-ai invitat!?! Trădătorule...

-Nu am habar cu ce să mă îmbrac...

-Doamne... Ăsta e miracol! Luke Bennett nu știe cu ce să se îmbrace!

-Nu te mai închina atât că ţi se apleacă!

-Uite! Pantaloni scurţi de trening negri și un tricou gri. Astea nu sunt bune?

-Ba da... Cum le-ai găsit?

-Ele au supraviețuit războiului...

-Deci despre ce vrei să vorbim?

-Am un cuvânt pentru tine frate... Bianca. Ce se întâmplă între voi doi?

-Suntem doar prieteni....

-De aceea erai atât de gelos când a sărit în braţele lui Jeremy, nu?

-Pentru că nu știam cine e el...

-Mhm...

-Bianca e-

Ușa se deschide dintr-o dată iar pe ea apare Bianca speriată. Luke avea doar pantalonii pe el lăsând-uși pătrățelele la vedere. Rămâne blocată și se holbează la abdomenul lucrat al fratelui meu, iar lui Luke îi apare un zâmbet pervers pe faţă.

-Bianca! O strig încercând să o trezesc din transă.

-Da... Scuze! Avem o problemă...

-Luke...

-Da surioara mea dragă...

-Pune naibii tricoul ăla pe tine!

-Ah da...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 17, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Criminal Twins -(One Direction f.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum