Aud scârţâitul ușii și o siluetă feminină intră, e Bianca. Hmm...aș vrea să fiu îngrijit de ea... Ce minte perversă am.
-Cum te mai simţi? Întreabă puţin îngrijorată.
-Hmm... Destul de bine, cu toate că am o gaură în picior... Spun zâmbind.
Ea râde la gluma mea și zâmbește... Ce zâmbet frumos are, aș vrea să fiu întotdeauna cauza acelui zâmbet.
-Michael m-a rugat să-ţi îngrijesc rana. El a întâmpinat niște probleme la Alice...
-Pro-probleme?
-Nu-i găsește glonțul, acum se pregătește să plece cu ea la spital.
Se aproprie de mine și ia un pansament.
-Auuu! Strig de durere.
-Serios Luke... Credeam că ești mai bărbat de atât... Spune râzând.
-Dar mă doare... Și fac o faţă de câţelus plouat.
-Nu-ţi merge cu mine, Lukey.
Lukey? Tocmai mi-a spus Lukey? Doar soră-mea mă enerva cu asta. Hmm... Ce aș sări pe ea acum... Cu piciorul sângerand? Un om n-are voie să viseze? Visează în continuare... Mai taci!
Bianca's Pov
-Ok, mai am puţin și termin.
Sunt îngrijorată pentru Alice... Îmi e ca o soră, sper să fie bine. Acum sunt doar eu și Luke în casă.
De ce trebuie să arate așa de bine? Aș da orice să văd ce are sub tricoul ăla... Să-i musc buzele alea cărnoase, să-mi plimb mâinile prin părul lui ciufulit, mai am puţin și sar pe el. Stop! Ce-i cu tine? Îl știu doar de câteva zile... M-am îndrăgostit de el? Are un zâmbet superb. E amuzant, inteligent, protectiv... Clar, după asta trebuie să-mi dau cu apă rece pe faţă. Îi mai pun un pansament și gata! Cine știe la ce se gândește acum... Sigur la sora lui. Oare simte ceva pentru mine?
-Merci pentru că m-ai îngrijit... A spus zâmbind.
-Cu plăcere.
-Ești chiar bună pe teren. De ce nu te-a mai lăsat Michael până acum?
-Consideră că e prea periculos, iar acum avea nevoie de ajutor.
-Mi-a plăcut ideea cu bombele. A cui a fost?
-A mea... Spun zâmbind.
-Serios? Se pare că ești o criminală mult mai bună decât mine și Alice.
-Am petrecut mult timp cu traficanții, am și încercat niște marfă de-a lor...
-Te-ai drogat?
-Am și fumat. Dar voi? Nu sunteţi chiar așa de răi...
-Asta e problema... Suntem mai tari în gură, până acum cel mai rău lucru pe care l-am făcut a fost să jefuim o bancă. Unchiul nostru nu ne-a lăsat să petrecem timp cu traficanți sau alţi criminali. Știm să omorâm și să ne protejăm, dar nu să atacăm.
-Deci tot a ţinut cont că sunteți nepoții lui... Nu înţeleg, el știe multe planuri de atac, el m-a învăţat tot ce știu.
-Dar tu nu ești nepoata lui. El e singura noastră rudă.
-Dar bunicii voștri?
-Când am venit în Los Angeles, Michael a trimis vestea că noi am murit împreună cu părinţii noștri. Nu ar suporta să vadă că le-am urmat stilul de viaţă...
CITEȘTI
The Criminal Twins -(One Direction f.f.)
FanficDupă moartea celor mai faimoși mafioţi din Londra, copiii lor sunt obligaţi să se mute în Los Angeles pentru a începe o nouă viaţă. Cei doi fraţi își păstrează identitatea ascunsă sub numele de "Gemenii criminali" și devin cunoscuţi pentru jafurile...