Capitolul 8

93 9 4
                                    

-Deci... Dragii mei pisoi, Alice şi Luke, de astăzi începem antrenamentul, spune Michael serios atintindu-ne cu privirea.

-Pisoi?!... Adaugă Bianca amuzată.

-Dar nu ne-am revenit complet... zice Luke bosumflat. Şi nu suntem pisoi...

-Sunteti pisoii mei, erati atât de drăguti când erati mici...

-Unchiule! Spunem amândoi in cor, iar Bianca râde cu pofta.

-Nu uitati că voi sunteti tot ce am... Voi sunteti familia mea, continuă Michael cu câteva lacrimi în ochi.

-Şi noi te iubim din toată inima şi îti suntem recunoscători pentru tot ce ai făcut pentru noi, spun zâmbind iar unchiul nostru ne trage într-o îmbrătişare pe mine şi pe frătiorul meu.

-Awwwww... adaugă Bianca.

-Ok, să revenim. Avem o săptămână la dispozitie, de luni o să fim verificati şi nu cred că vreti să ajungeti la închisoare la 19 ani, spune Michael ridicând dintr-o sprânceană.

-Şi tu? Întreb curioasă.

-Eu n-am nevoie de antrenamet... Răspunde confuz.

-Nu... Tu nu vii cu noi la închisoare?

-Mda... Eu nu vin cu voi... O să plec în altă tară, adaugă zâmbind.

-Deci... Noi o să stăm în închisoare nu ştiu câti ani în timp ce tu o să leneveşti pe canapea şi te uiti la televizor toată ziua?! Spune Bianca uşor nervoasă.

-Nu o să lenevesc deşteptilor, o să strâng bani să vă scot de acolo, răspunde serios.

-Acum ne-am calmat, adaugă Luke râzând.

-Dimineată vom face trei ore de teorie iar restul zilei veti invăta diverse tehnici de atac şi autoapărare. Trezirea va fi la 7 a.m. şi stingerea la 11 p.m. Alice şi Bianca, gata cu Teen Wolf, The Vampire Diaries sau alte prostii la care vă mai uitati, iar Luke, nu mai mergi la nicio întâlnire.

-Dar... începem toti trei iar Michael ne întrerupe.

-Niciun dar, de sâmbătă mergeti în locul amenajat de Amanda şi John. Acolo se întâlnesc toti traficantii, hotii şi criminalii de vârsta voastră. Mâine dimineată o să merg la unul dintre liceele din oraş să vă înscriu, iar de luni o să repetati clasa a XII-a. Întrebări?

-Glumeşti, nu? Întreabă Luke serios.

-Arăt eu de parcă aş glumi? Adaugă acesta râzând.

-O să fim repetenti? Ai habar cum o să râdă ceilalti elevi de noi? Spun supărată.

-Stati calmi, nu o să râdă nimeni de voi. Numele de Bennett este cunoscut în toată America... şi un pic Europa... Mai degrabă o să fugă de voi, răspunde Michael.

-Ehh... Măcar o să ne respecte un pic... Adaugă Bianca zâmbind.

-Şi ce e cu locul ăla de care ziceai? Întreabă Luke curios.

-Îi mai ştiti pe One Direction?

-Cei cinci idioti care ne-au stricat planurile? Da, de ce? Spun sarcastică.

-Ei bine, aceşti cinci idioti petrec mult timp în acest loc, continuă Michael.

-Şi ce propui? Să ne împrietenim cu ei şi să ne jucăm de-a Hotii şi vardiştii? Întreabă Luke zâmbind.

-Nici mort nu v-aş cere asta! Adaugă ridicând mâinile în semn de predare. Asta e ocazia voastră să faceti cunoştintă cu alti tineri de vârsta voastră. Dar, dacă prind cumva pe unul dintre voi drogat, o să-l trimit să doarmă cu lupii!

The Criminal Twins -(One Direction f.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum