1. BÖLÜM

2.2K 60 40
                                    


Dün, 12:50

0543*= Özel Harekat Polisi oldun demek.

0543*=Senin ruh eşim olduğundan o kadar emindim ki.

0543*=Şuan bunları neden yazdığımı gerçekten bilmiyorum.

0543*=Bunca sene sonra, bir anda nasıl bu karara vardığım hakkında en ufak fikrim yok.

Bugün 14:30

0543*= Senden alınacak bir intikam biriktiriyorum Tunç komserim.

Görüldü☑️☑️

TUNÇ: Kimsin?

0543*=Tanıyorsun beni ismimi söyleyemem. O yüzden Beste de şimdilik.

TUNÇ: Ne intikamıymış o, benden alacağın?

0543*= Ha o mu? Şaka ya cevap ver diye dedim. 😅

TUNÇ: Dalga mı geçiyorsun?

0543*=Biraz..

0543*=Aslında çocukluk aşkımdın. Araya yıllar girince bi cesaret patlaması yaşadım sanırım. Çocukluk aşkımla yüzleşip dalga geçesim var.

TUNÇ: Numaranı ekiplere verip evinden aldırtmamı ister misin?

0543*= Ups... Bu hiç hoş olmaz.

TUNÇ: Bende öyle düşünmüştüm.

0543*= Büyük abim Ankara baş savcısı.

TUNÇ: Dalga geçmeye devam ediyorsun ama!

0543*=Yok bunda ciddiyim.

TUNÇ: Hasiktir. İnanmıyorum.

0543*= Sen bilirsin. Denersen görürsün :)

TUNÇ: Numaramı nereden buldun?

0543*=Ya o konu çok eski inan hiç hatırlamıyorum.

TUNÇ: Anlamadım.

0543*= Bi on senesi falan var o konunun, o yüzden hiç kurcalama bence dosya olsa zaman aşımına uğramıştı.

TUNÇ: Sen manyak mısın?

0543*= Sana yazdığımdan beri bu soruyu bende kendime defalarca soruyorum biliyor musun.

TUNÇ: Seni tanıdığımdan emin miyiz? Hayır ben çevremde böyle bir ruh hastası olmadığından eminim de.

0543*= Yani.. Hatırlıyorsan eğer tabi Tanıyordun. Ve bu şekilde hakaret vari konuşmaya devam ediyorsun ya. Sanırım kim olduğumu asla söylemeyeceğim. Çok utandım.

TUNÇ: Kaç yaşındasın sen ya böyle çocuk çocuk hareketler.

0543*=Yeni yirmi oldum.

TUNÇ: Hasiktir! Nereden tanıyacağım kızım seni. Otuz yaşındayım ben. Hayatının hangi evresinde aşık oldun bana bebekken mi?

0543*= Bebekken... Duyguları olan bir bireyim ben komiserim. Küçük görebilirsin ama duygularımı aşağılamaya hakkın yoktu.

0543*Çevrimdışı

TUNÇ: Tamam kusura bakma. Haklısın. Ama böyle şeylerle kafanı yorma sen olur mu. Bak daha küçüksün, hayat karşına bambaşka şeyler çıkartır.

TUNÇ: Ben senin için fazla olgun'um aramızda koskoca on yıl var.

TUNÇ Çevrimdışı

0543*Çevrim içi

0543*= Benden büyük olduğunu biliyorum Tunç. Ama bana göre çok olgun olduğunu nereden çıkarttın onu bilmiyorum. Ha deli cesaretiyle bir anlık sana yazmamı kastdiyorsan içimde kalıp dert olacağına dışıma çıkıp mert olsun istedim.

0543*=Bu gönül yeni kapılmadı sana. Karşına daha önce çıkmasını da bilirdim. Ama artık dayanamıyorum gözümün önünde olmana rağmen sana dokunamamaya.

TUNÇ: Söyleyince bana dokunabileceğin kanısına nereden vardın?

0543*=Umudum var. Gör bak. Bir gün dokunacağım sana. Ellerine, kemikli ince yüzüne, kalın damarlarının hüküm sirdüğü boynuna. İri, koyu renkli dudaklarına..

0543*=: Bir gün dokunacağım ve sen sesini dahi çıkartmayacaksın.

TUNÇ: Uçuyorsun sen.

0543*=Kanatlarım var ruhumda :)

TUNÇ: Kızım, ben sana göre bir kaç beden büyüğüm diyorum. Duymuyor musun?

0543*= Hadi be? Şimdi daha çok heycanladım. L mi XL mi? Meyve kokulu mu seversin, light mı?

TUNÇ: Oha ama!

TUNÇ: Küçücük kızsın sen nerden biliyorsun bunları! baban terbiye vermedi mi sana.

0543*=Aaa çok ayıp,

0543*=Bence babamı hiç karıştırma!

TUNÇ: Kızı bunları öğrenirken ne halt yiyor acaba!

0543*= Fazla çalışıyor bizimle ilgilenecek vakti yok malesef.

TUNÇ: Ne iş yapıyor ki?

0543*= PÖH Amiri.

TUNÇ kişisi Sizi Engelledi.

BERCESTE +18 TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin