Kan beynime sıçramış olmalıydı!
Öyleki demin atar demarımın yer çekimine meydan okuyan akışını bütün sinir uçlarımda hissetmiştim. Demin lavoboya gitmek için izin isteyerek hızla masadan kalktım. Yemek ortasında sergilenmemesi gereken ayıp bir davranıştı ama ben şuan ayıbın dibini sıyırmıştım zaten o koymazdı!
Hızla telefonumu çıkarıp Tunç'u engelledikten sonra aynadaki aksimle uzunca bakıştım.
Yok... Engellemek de yetmezdi! Benim acilen hattımı kırıp yeni bir hat çıkarmam lazımdı.
Ama Turna? Turna' nın abisi Tunç! Turna'yı da acilen arkadaşlıktan reddetmeliydim. Kimliğimide değiştirmem falan lazımdı şimdi sonra sıcak sular üzerinden avrupaya bir geminin kazan dairesine saklanarak geçiş yapıp yabancı topraklarda yeni bir kimlik edinmeli ve bir daha buralara adım atmamalıydım. Milyonda 0.01 ihtimali değerlendirip orada beni tanıyabilecek biriyle karşılaşma olasılığına karşın estetik yaptırıp, yüzümü değiştirmeliydim. Saç rengim, stilim, hatta sesim! Hepsini değiştirmem gerekiyordu... Bunlar işin para lazımdı.... Yarın evden kaçıp bir gece klübünün gizli kumarhanesine sızıp olay çıkarmalı sonrada patronu ayartıp parasını cukkalamalıydım.
"Beste!" kapının ardındaki sesle aynadaki aksime bakarak kurduğum delice plandan sıyrılıp kapıya döndüm.
"Efendim!" deeim hızla.
"İyi misin? Bir şeyin yok ya? Masada betin benzin attı. İstersen yemek zorunda değilsin dışardan pizza söyleyebilirim."
Turna şekilden şekle girmemi yaptığı yemeği beğenmememe bağlamış olmalıydı fakat yemekte hiçbir sorun yoktu. Gayet güzel olmuştu.
"Çok iyi olur Turna. Sanırım zehirlendim çünkü. Lütfen bir daha yemek yapma! "
Abine ahlaksız mesajlar attıktan sonra, bu gün kim olduğumu öğrendiği için altıma sıçtım diyemezdim herhalde.
Lan!
Lan nasıl çıkacaktım ben şimdi Tunç'un karşısına?
Turna daha fazla şüphelenmesin diye kapının kilidini çevirip usulca açtım.
En yakın arkadaşımın bile yüzüne bakamayacak kadar utandığımı hissediyordum. Acilen bir bahane bulum buradan gitmem lazımdı."Turna. Midem gerçekten iyi değil. Ama senin yüzünden değil demin ciddi değildim. Buraya gelmeden önce pastaneden browni almıştım sütü biraz ekşi kokuyordu sanırım o dokundu. Gerçekten senlede yemeğinlede alakası yok." deyip önce onu teselli etmek istedim.
" Bu günlük ben eve geçeyim yarın birlikte biyerlere gidip bir şeyler içeriz olur mu? "
Dediğimde, Turna buna bozulsa da ifadesi bir şey demeyecek gibiydi.
" İyi Peki. " dedi omuz silkerek.
" Ama eve geçincr beni mutlaka ara olur mu?" dediğinde başımla onu onayladım.
" Eee" dedim banyodan çıkarken salona giden koridora doğru bakıp.
"İçerdekilere bu şekilde görünmek istemiyorum. Hem abinde orada şimdi..." dediğimde Turna bir anlığına gözlerini devirerek gülümsedi.
"Hala abimden çekindiğini söyleme." dediğinde neyi kastettiğini anlayıp ciddileştim. Küçükken abisinden hoşlandığımı biliyordu.
"Ha, yok ondan değil! Ya Turna! Aynı durumda sen olsan böyle hissetmeyeceksin sanki!" deyip onu azarlamaya geçtiğimde ellerini kaldırıp, "Tamam tamam, haklısın git hadi. Ben söylerim bizimkilere." diyerek beni kapıya geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE +18 Texting
Romantizm"Sen adımı bile düzgün söyleyemiyordun ki. Şimdi ben sana kim olduğumu nasıl söyleyeyim" "Beste, söz veriyorum unutmayacağım. Senin gerçek adın ne?"