Berceste 6. BÖLÜM

44 4 2
                                    

Turnayla karşılatıktan sonra eve gelip üzerimi değiştirmiş ve yatağın içine girip uyumak istemiştim.

Turna abisi ile benim ne hakkında konuştuğumuza anlam verememiş ve fazla üstümüze gelmişti Tunç ise önemli bir şey olmadığını aynı spor salonuna gittiğimizi ve orada geçen bir muhabbet olduğundan espri yaptığımdan falan söz etmiş benim bile kafamı karıştırmıştı. Niye mahalleye birlikte girdiğimiz konusuna ise zaten mahalleye geleceği için yalnızca benide bıraktığını söyleyerek, konuyu kapatmıştı. Ve şuan, telefonuma bir mesaj düşmüştü.

Turna kuş: Selam kuzum. Bu gün kafama çok takıldı. Kusura bakma ama emin olmak istiyorum. Abimle aranda bir şey mi var?

Demekki Tunç konuyu kapatmış falan değildi. Turna'nın hiç kapanmış bir konudan bahsediyor gibi bir hali yoktu zira.

- Ne olabilir ki Turna?

-Abin kim, ben kimim?

Turna kuş: Bak... Tamam aradan yıllar geçti. Ama ona karşı duyguların vardı biliyorsun. Acaba şu sıralar yakınlaşmış olabilir misiniz?

Yutkundum.

- Yıllar sonra ilk kez o gün sizde karşılaştık ve konuşmadık bile. Sadece bir kaç dakika aynı ortamda bulunduk Turna. Bu günse, aynı spor salonunda karşılaştık ve merhabalaştık o kadar.

-dönerken o da spordan çıkıyordu. Mahalleye gideceksem eğer götürebileceğini söyledi. Olan bu.

Turna kuş: Anladım canım. Kusura bakma. Ama böyle bir durum varsa bilmek isterim. Bu yüzden biraz üstüne gittim. Alınma olurmu?

Uzunca bir görüldü yapmıştım sanırım mesajına. Boğazıma dizilen yumruyu aşağıya zor indirdim ve yazdığım şeyi gözlerimi kapatarak basmıştım gönder tuşuna

- Sorun yok.

N

e olabilirdiki Tunçla aramda, keşke olsaydı ama artık imkansızın dibiydi....

Telefonu komodine koymak üzereydimki, tekrardan titremesiyle bıkkın bir nefes verdim, Turna beni salmayacaktı sanırım. Derken mesajın ondan gelmediğini gören kaşlarım hafifçe çatılırken bende biraz doğruldum.

TUNÇ: Nasılsın?

-Depresyondayım!
Ve beni depresyona sokan
kişiye bumu rahat rahat söyleleyebiliyorum....

TUNÇ: O kadar önemsenecek bir şey değil bu Berceste. Sen küçük bir kızsın ve kendinden büyük birine aşık oldun. Eminim büyüyünce geçecektir.

Bu yazdığı bir süre telefona öylece baka kalmama neden olmuştu

- Espri mi yaptın?

TUNÇ: Yooo

TUNÇ: Gerçeklerden bahsettim.

Ha yani ben küçük bir kızım. Bu yüzden sana yazdıklarımı görmezden geldiğini söyleyerek
beni rahatlatmaya çalışıyorsun
bir nevi? Öyle mi? Nasılsa büyürken sana yazdığım gibi başkalarına da yazarım...
İyimiş ya.

-Ama Tunç! Şimdi bu söylediklerin gün gelirde karşına çıkar da ayağına bağlanırsa! O gün de ben saan derim ki!....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BERCESTE +18 TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin