4. BÖLÜM

995 58 27
                                    


02:40

BESTE: Uyku tutmuyor Tunç.

BESTE: Seni düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi.

BESTE: HEP AKLIMDASIN.

BESTE: Eskidende hep aklımdaydın ama, seninle konuşmaya başladığımızdan beri kafam sadece seninle dolu.

BESTE: Uyku bile girmez oldu gözüme.

BESTE: Yüz yüze geldiğimizde, bana bu söylediklerimi hatırlatma olur mu?

BESTE: Yüzüne bakamam yoksa!

03:00

TUNÇ: Madem bu kadar utanıyorsun neden musallat oldun bana?

BESTE: ÇOK UTANIYORUM!

BESTE: Ama kalbime de söz geçiremiyorum.

BESTE: O dudaklarının, Benim, adımı bile doğru düzgün söyleyemezken, başkalarının ismini zikretmek için açılıp kapanması beni deli ediyor yıllardır. Bırak ki başkalarının dudaklarına değdiğini nasıl düşüneyim, bu fikre nasıl tahammül edeyim?

BESTE: TUNÇ, Çok aşığım, bildiğin gibi değil.

BESTE: Çok cesur hayallerim var seninle ilgili, ve hayal kurmaktan geri duramıyorum,

BESTE: Sürekli seninle olduğumu düşünüyorum, ve hiç masum düşünceler değil bunlar,

BESTE: Kadınlık hislerime hakim olamıyorum, ama o cesaretin zerre kadarını taşımıyorum ben.

BESTE: Sen benim adımı bırak, adımı yanlış söylediğini bile hatırlamıyorsun.

BESTR: O kadar gereksizim ki, anılarının arasında, hatırlamaya değer bile değilim. Bu beni çok üzüyor.

BESTE: Bana acımanı da istemiyorum! Sakın!

BESTE: Ben seni o kadar çok istiyorum ki...

BESTE: Seninle sevişmeyi. Bu adamın kadınıyım diyebilmeyi. Yanında gezebilmeyi..

BESTE: O, Öylesine takılıp bıraktığın sürtükleri bile kıskanıyorum amına koyayım!

BESTE: Ben bunları bu kadar rahat söylüyorum ya.

BESTE: Beni tanımıyorsun diye. O yüzden kim olduğumu hiç sorma. Asla söylemeyeceğim. Eğer bir gün söylersem, bu kadar rahat açamam sana içimi.

BESTE: Seni çok seviyorum Tunç. Keşke beraber olabilmemiz için hayatta minicik bir şansım olsaydı.

BESTE: Sadece elini tutabilseydim keşke.

BESTE: Gerçi tenine bir defa dokunsam o işin sonu hiç hayırlı yerlere gitmezdi ama...

BESTE: Neyse... Zaten keşkelerden ibaret benim hayallerim. 🙂

BESTE: Kusura bakma, gece gece saçmalayıp uyutmuyorum seni de.

BESTE: İyi geceler Tunç.

BESTE Çevrimdışı

TUNÇ: Beste,

TUNÇ: Söz veriyorum unutmayacağım.

TUNÇ: Gerçek adını söyler misin bana?

BERCESTE +18 TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin