Endüstriyel tasarım bölümünü kazanan Balşovik, Denizli'ye gitmek için eşyalarını valizine yerleşturuyordu. Hayali manken olmaktı...
Valizini hazırladıktan sonra arkadaşları; Işkur ve Çaka Bey'le buluşmak için yola çıktı. Arkadaşlarından bir diğeri olan koreli Osmaniye buluşmaya son dakika gelmekten vazgeçmişti.
Buluştuklarında hemen Işkur'un sınavi için ingilizce konusmaya basladilar:
-"Sarcasm, you know!"
-"Sarcasm türkçede ne demek?"
-"Şaka!"dedi, Çaka Bey.
Üçü yere çökmüş, yolun ortasında otururken birden yanlarına insanlar geldi:
-"Kimlikleri görebilir miyim?"
Çaka Bey panikle cüzdanini eline aldı. Gelenleri sivil polis sanmisti.
Balşovik, Çaka Beyle dalga gecmeye basladi. Caka bey aglamaya basladi, kendini cok ezik hissediyordu.
Bir sure sonra veda vakti gelmisti. İşkur gozyaslarini tutamadi ve aglamaya baslari.
Balşovik de duygulanmisti. Işkur o kaar ck aglamisri ki yuzu kipkirmizi olmustu, Çaka Bey arkadaşinin suratinin patlayacagini dusundu.
Çaka Bey arkadaşlarinin kplundan tuttu:
-"Gelin soyle oturalim."
Oturduklarinda Balşovik ve Işkur aglamaya devam ediyordu.
Balşovik ayaga kalkti ve veda hutbesine basladi:
-"Sizi cok seviyorum canim arkadaslarim!! Denizli'de olsam bile sizi asla unutmayacagim, her zaman kalbimde yasayacaksiniz. Siz benim ailemsinz! Iyi ki ayni okul ayni sinifa dusmusuz, iyi ki sinava hic calismamisim."
Balşovik, Işkur'un elini tuttu ve dwcam etti:
-"Speaking sinavinda tam puan alacağina gonulden inaniuorum! Sen en başarili insansin!!!!!"diyerek sarıldı.
Sarılmaları bittikten sonra Çaka bey'e dönerek:
-"Hiç gay gibi durmuyorsun."dedi.
Çaka Bey kendini daha fazla tutamadi ve gözyaslarina boguldu.
Balşovik ise iki ağlayan arkadasini orada birakti ve evi icin yola koyuldu ancak karsidan karsiya gecmeye basaramamisti. Cunku bir keresinde ona araba carpmisti, bu yuzden korkuyordu.
Işkur ve Çaka Bey ağlayarak arkadaslarinin arkasindan bakmaya devam ettiler ve birbirlerine donerek:
-"Denizliden nefret ediyorum!"dediler.
Lanet Denizli şehri biricik ailelerini elinden almisti. Balşoviksiz bir hayat hic dusunmemislerdi. Balsovik onların en değerli seyleriydi.
Işkur ve Çaka Bey tüm yol boyunca ağlamislar ve en sonunda öpusmuslerdi.
Çaka Bey orta parmagini kaldirdi:
-"Balşovik'e girsin!!! Kim gay degilmis."dedi.
---------------------------------------------------------
Alah belani versin denizli😔