Bu bir bayram mi?

26 2 14
                                    

Feyzullahiyenur gördüğü mesajla yatağından havalandı. Attığı çığlıklar Hayriye'yi uyandirmisti.

-"Hahah ezik Hayriye."

Hayriye kafasını kaldirdi ve uykulu gözleriyle Feyzullahiyenur'a bakti:

-"Pardoon?"

-"Balşovik bana asik!"

Hayriye duydugu şeyle şok olmustu. Üzüldügunu belli etmemek icin:

-"Tamamdir."dedi ve poposunu Feyzullahiyenur'a döndü.

Birkaç gun sonra Balşovik tekrar Denizli'deki yurt odasındaydı. Odasına girer girmez Feyzullahiyenur hemen sarildi yeni sevgilisine...

Balşovik, Feyzullahiyenur'a sarılsa bile arkadan Hayriye'yi seyrediyordu. Hayriye ile uzunca birbirlerine baktılar. Daha sonra Hayriye daha fazla dayanamadi ve odadan cikti.

-"Cok teşekkur ederim, bana bir şans verdigin icin."dedi, Feyzullahiyenur.

Balşovik gülümsedi ve sevgilisinin yanağını öptü. En azından beni seviyor diye düşundu...

Dersleri bittikten sonra odasına geri geldi. Odada sadece Hayriye'yi görünce panik olan Balşovik ne yapacağini bilmiyordu.

Yatağinin üstüne oturdu ve uzanan Hayriye'yi izlemeye basladi. Yine o kimonosunu giymisti. Balşovik derin bir nefes aldı, dunyanin en güzel kizina bakmak kolay değildi onun icin.

Hayriye:

-"Bir şey mi diyeceksin?"

Balşovik utançla başini eğdi, yakalanmıştı.

-"Çok güzelsin..."

Hayriye yatağından kalkti ve Balşovik'in önünde durdu, ellerini Balşovik'in vucudunda gezdirmeye basladi.

Balşovik gay panice daha fazla dayanamadi ve kendini uzaklaştirdi. Hayriye yanlış anlamisti:

-"Özür dilerim."dedi ve yatağına geri döndü. Balşovik çok yorulmustu yanlis anlasilmaktan.

Tam konuşacakken odaya Feyzullahiyenur girince susmak zorunda kaldı.

-"Merhabalar askim."

Balşovik, Feyzullahiyenur'a katlanamıyordu. En sonunda:

-"Horoz heykelinin önüne gidelim mi? Seninle bir şey konuşmak istiyorum."dedi.

İkisi beraber horoz heykeline vardıklarında:

-"Ne konuşacaktık? Umarım bana ne kadar aşık olduğunla ilgilidir."diyerek gülümsedi, Feyzullahiyenur. Balşovik kendini çok kötu hissediyordu. Resmen Feyzullahiyenur'la sırf onu seviyor diye çıktı, duygularini kullaniyordu.

Derin bir nefes alan Balşovik:

-"Ben Hayriye'ye aşigim."dedi.

Feyzullahiyenur:

-"Bayiliyorum..."dedi ve olduğu yere düştü. Balşovik hiç uğraşamicam diyerek baygın, Feyzullahiyenur'u orada birakti.

Koşarak odaya geri döndü, Hayriye'yi uzandığı yerden kaldirdi. Yatağının yanındaki poşetten Hayriye'nin düşürdugu kirbaci verdi.

Hayriye:

-"Aaa ben de her yerde bunu ariyordum."dedi.

Balşovik gülumsedi ve bir eliyle Hayriye'nin yüzünü okşamaya basladi. İkisi de iyice birbirine yaklaşmaya başladılar. Sonunda öpüşmüşlerdi....

Hayriye hemen geri çekildi:

-"Bunu yapmamalıyız. Feyzullahiyenur üzülur."

Balşovik:

-"Hayır ondan ayrildim."

Hayriye sevinçle kirbacini salladı ve tekrar öpüşmeye başladılar. Hatta belki de daha fazlasi....

Denizliden Nefret EdiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin