caka bey dogum gunu ozel-1-

16 2 20
                                    

Balsovik, hizlica esyalarini topluyordu. Çünkü endustriyel tasarim dersleri online olucakti ve en yakin ekurunun dogum gunune 4 gun kalmisti.

Otobus bileti almak icin yatagina oturdu.

-"Nereye gidiyorsun?" Hayriye, Balsovik'in kucagina oturup bunu soylemistu.

Balsovik heyecanla yanlislikla Izmir'den Denizli'ye gidis bileti almisti ama bundan daha haberi yoktu.

-"Izmir'e gidiyorum. En yakin arkadasimin ayni zamanda gelecekte nikah sahidimizin dogum gunu."

Hayriye kafasini salladi ve Balsovik'in dudaklarina yapisti.

Balsovik 10 dk sonra geri cekildi:

-"Gec kalicam!!!!" kosarak odadan cikti.

Otogara gitmek icin taksi bekliyordu ama hicbiri durmadi. Balsovik bi bacagini one dogru uzatti ve pantalonun pacasini dizine kadar kaldirdi ve taksi hemen durdu.

-"Nereye gidiyorsun, guzellik."

-"Otogar."

Otogara geldiklerinde Balsovik sofore volim parasi odedigi icin uzuldu ve taksiden indi.

Otobus biletini kontrol ettiginde yaptigi yanlisligi fark etti ve aglayarak babasini aradi:

-"Alo baba ben bir sey yaptim."

-"Aglama kizim super baban bu durumu duzeltecek." dedi ve gercekten de duzeltti.

Balsovik sandalyeye oturdu ve otobusun kalkmasini bekliyordu. Yanina bir yabanci geldi ve valizini ona birakarak oradan kosarak uzaklasti.

Balsovik panik olmustu ne yapacagini bilmiyordu, hemen Caka Bey'i aradi:

-"Birisi bana valizini emanet etti ne yapacagim?!"

Caka Bey:

-"Valizin icinde bomba var!!!!!"

Balsovik panik olmustu, kafasini valize dayadi ve bomba sesi geliyor mu diye kontrol etti:

-"Bomba yok, kontrol ettim kulaklarimla."

-"O zaman bu bir sosyal deney. Pau ogrencilerinin valizlere ne kadar iyi koruduklariyla ilgili." Balsovik gururla gulumsedi ve etrafina bakindi, herhangi bi kamera var mi diye kontrol ediyordu.

Daha sonra valizini veren kisi geldi ve goz kirparak valinizi de alip gitti.

Balsovik'in sonunda otobuse binme saati gelmisti ve bindi. Heyecanla dogum gununde neler iceceklerini dusunuyordu.

Gozlerini actiginda coktan izmire geldigini fark etti. Otobuste tek o kalmisti ve kimse onu uyandirmamisti....

Hemen Caka Bey'i aradi:

Caka Bey bagirarak telefonu acti:

-"NEREDESIN 3 SAATTIR OTOGARDA SENI BEKLIYORUM!!!?"

-"Ozur dilerim, kimse beni uyandirmamis." Balsovik aglamaya basladi.

Sonunda birbirlerini bulup arabaya bindiler. Caka Bey arabayi dogruca meyhaneye surdu:

-"Bi piyasa yapalim degil mi?" diyip goz kirpti.

Balsovik kahkaha atti ve:

-"Aynen oyle ekurum." dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Denizliden Nefret EdiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin