Yurt odasi

46 3 18
                                    

Balşovik son kez yaşadığı şehir, Konya'ya baktı ve vedalaştı.

Arkadaşları Işkur, Çaka Bey ve Osmaniye aklindan cikmiyordu. Bu hayatta onlardan daha çok sevdiği bir şey var mıydı? Yoktu.

Babası ile Denizli'deki yurt odasına gelmişlerdi. Babası ağlayarak Balşovik'e sarıldı ve:

-"Canım prensesim, senden ayrı nasıl yaşayacağız, güzellik."dedi.

Balşovik:

-"Kes be!"diyerek babasından kaçtı. Eğer kaçmasaydı o da ağlamaya başlayacaktı.

Yurt odasına geldiğinde yatağında başka birisi uzanıyordu:

-"Merhaba ben Hayriye, seni bekliyordum."dedi ve kimonosunun önünü açtı.

Balşovik hayretle ağzını açtı:

-"B-ben..."

Hayriye sinirlenerek yataktan kalktı ve odadan koşarak uzaklaştı. Balşovik hicbir sey anlamiyordu.

Yatağına oturdugunda düşüncelere daldı. Biricik ailesi dediği arkadaslariyla nası taniştigini düşünüyordu.

"Lisenin ilk günü Balşovik en ön sırada Gazoz ile beraber oturuyorlardı. Sürekli Gazoz'un yanında dolaşıp hiç diger insnalarla konuşmazdı. Kitaplarıni alamk icin sirada dururlarken Çaka Bey, Balşovik'e el salladı ancak o bunu fark etmemişti. Çaka Bey o gece cok aglamisti... Bir beden eğitiminde takla atma gününde Balşovik takla atamadi. Aynı zamanda bir kişi daha takla atamiyordu, Işkur. İkisi o sekilde tanistilar."

Osmaniye ile tanisma hikayesini düşundu ancak hatirlayamadi o hala gizemini koruyor.

Ağlayarak telefonunu eline aldi. Arkadaşlariyla mesajlasmaya basladi. O gece Iskur ve Çaka Bey komikliklerinin zirvesini yasiyordu. Balşovik ikisini de azarladi. Yurt odasında gülmesi yasakti. Eger yuksek sesle kahkaha atarsa Hayriye elinde kirbaciyla kapida belirebilirdi, kapidaki yurt odası kurallarinda boyle yaziyordu.

Daha fazla dayanamadi ve ağlayarak uykuya daldi.

Sabah duşu almak icin banyoya gitti ve arkasindan oda arkadasi da banyoya girdi:

-"Gerçek arkadaş olmamız için seni yıkanirken izlemem gerek."dedi.

Balşovik çok utanmisti ve ayni zamanda üzüldü. Çaka Bey'in en büyük hayali buydu diye dusundu.

-"Tamam izleyebilirsin."diyerek soyundu.

Oda arkadasi şokla agzini acti. Daha once hic boyle güzel atesli bir insan görmemisti.

Oda arkadaşi Feyzullahiyenur, Balşovik'e aşik olmistu.

Denizliden Nefret EdiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin