Medya: Mecnun
Asi'nin dördüncu bölümüne hoşgeldiniz... Keyifli okumalar.
...
Tehlikeli bakışlarım dörtlünün üzerinde gezerken Doruk yanında oturan Mirza'ya yaklaştı. Doruk ona baktığımı fark ettiğinde gergince gülümseyip Mirza'ya bir şeyler söyleyip geri çekildi.
"Ben çok fena korkuyorum."
Göz devirdim. Sanki bir şey yapmıştım. Bana yalan söyleyen onlardı. Şuan karşılıklı oturduğumuza şükretmelilerdi.
Kollarımı masaya koydum. Masaya eğilip bir anlam ifade etmeyen gözlerimi onlarda gezdirerek konuştum.
"Ya konuşun yada konuşturayım."
Hepsinin aynı anda gözleri büyürken Doruk sahte öksürük krizine girdi. Bütün kantin onun sesiyle yankılanırken suratımı buruşturdum.
Ferit, Doruk'un sırtına sertçe vurarak Doruk'un olduğumuzdan yerden kaçıp gitmesini sağladı. Kalan üçlü arkasından küfür ederken içimden kalan sabrımı sayıyordum. Çünkü aşmaya yaklaşmıştı.
Elini ensesine atarak konuşmaya karar veren Mecnun'a dikkatlice bakıp söylediklerini dinledim.
"Yalan söylediğimizi hissettirdiysek özür dilerim. Biz sadece...arkadaş olmak istemiştik."
Mirza, Mecnun söylediklerine olumsuz anlamda kafa sallarken Ferit tuttuğu nefesini vermişti. Bense Mecnun'un gözlerinin içine bakmaya devam ettim.
Gözlerini kaçırıp bana bakmazken yalan söylediğini anlayabiliyordum.Fakat bir şey demeyecektim. Gizemli şeyler oluyordu ve ben bu oyunu bozacaktım. Yani yanlarında kalacaktım. Aslına bakarsanız ben oyunlara bayılırdım. Ve bu zamana kadar hiç bir oyunu kaybetmedim. Kaybetmeye niyetimde yok.
Zilin çalmasıyla ayağa kalktık. Beni ortalarına alıp yürümeye başladıklarında etraftaki bakışlara aldırmadan sınıfa girdik.
Doruk bize tedirgin bir şekilde bakarken ona bir bakış atıp yerine sinmesini sağladım. Bu çocuğa gıcık olmuştum bir kere.
Yerime oturduğumda Mecnun'da beni inceleyerek yanıma oturdu. Dörtlü konuşmaya başlarken defterin arasından çizimimi çıkarıp karalamaya devam ettim.
Hoca sınıfa gelip dersi anında anlatmaya başladığında dersin matematik olduğunu anladım. Çantamdan defteri çıkartıp hocayı dinlemeye başladığımda dörlünün bakışlarını üzerimde hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ
ChickLitDoğduğundan beri yetimhanede yaşamak zorunda kalan Asi. Daha 2 günlükken konulan pusetinin içinde küçük bir kağıt parçasıyla bırakılmış. Asi adı gibi bir kız olmuş ve gülümsemeyi bile kendine çok görmüş. Asi'ye bakan herkesin ilk dikkatini çeken şey...