1/2/2027
Setelah sebulan lamanya Sunghoon tidak menampakkan dirinya kepada Sunoo .Bukan dia tidak mahu ,tetapi dia ingin mengambil masa untuk menjalankan misinya.Itu sahaja.Kata bosnya ,dia sendiri akan melakukan misi tersebut ,dan Sunghoon harus membantu . Sebenarnya ini sangat susah untuknya ,tetapi dia terpaksa .
Sunoo berjalan keluar dari kelas bersama Jungwon .Seperti biasa lelaki itu mesti berceloteh tentang pembelajaran yang tidak difahaminya .Dan Sunoo hanya mendengarkan saja .
Entah perasaannya saja atau bagaimana ,tapi dia langsung tidak tenang ,semenjak Beomgyu memberitahu tentang ada yang "menyemak " itu .Dia bukan bodoh sangat ,sampai tidak tahu apa maksud orang itu.
"Yah Sunoo ,sampai hati majuk lah majuk ".Itu Jungwon yang kesal kerana tidak fokus kepada percakapannya.
"Tak payah merajuk la ,kau ni kalah budak kecil ".
"Nyenyenye ".
"Ha ye ,sebelum aku terlupa ,Noo kerja kumpulan kita nak siapkan dekat mana".
"Ikut kau la aku ok je ".
"Rumah aku ok ,bukan apa aku bosan duduk rumah sorang sorang ,kau datang boleh la hilangkan bosan sikit ,and then lepas siap kerja tu kita push rank ok ?"
"Ok sip ,malam aku datang tau ,dalam pukul 8:30 macam tu ".
"Sunghoon ,kau kenapa tak ganggu budak tu lagi dah ".
"Jangan kacau akulah Jay ,penat tau tak ".
"Lah mana aku tau ,aku bukan kau ".
Dan alhasil buku math milik Jake mendarat ke muka tampannya .Jake pula hanya pasrah bukunya diambil oleh Sunghoon tadi .
"Aku tanya je ,tapi untung juga kau baling buku math ni ,mesti nanti aku jadi pandai math ".
"2 x 4 "?.Tanya Jake
"5"
"Hmm sama je takde effect pun ".
Sunghoon tiba tiba bangun dari kerusinya,membuatkan mereka berdua terdiam .Sejak kebelakangan ini Sunghoon menjadi sangat bad mood entah kenapa ,putus cinta ,couple pun tak pernah ,kena tolak crush ,crush dia orang kampung dia .Emelia namanya .Jadi apa penyebabnya .
"Sunghoon tu kenapa Jake ,peyed ke,bad mood selalu ".
"Ada masalah maybe ,like masalah family ke apa ke ".
"Tanya dia jom ".
"Taknak aku ,tadi dah kena baling dengan buku math habistu kau nak dia balik bom dekat aku pulak gitu ".
"Senang kau mati ,and then aman hidup orang dekat kelas ni ".Bukan sengaja Jake berkata seperti itu ,Jay itu boleh dikatakan pembuat masalah didalam kelas 3-4 itu .Terkadang dia yang menganggu cikgu kelas mereka ,meletakkan gam di kerusi teman temannya , menyembunyikan bag rakan rakannya .Rakan rakannya pernah membalasnya dengan mengurung Jay didalam kelas ,dan dia pengsan kerana ketakutan .Namun dia langsung tidak pernah insaf .
"Kau tak sayang aku ke ,sanggup kau biar kawan kau mati kan ,mana hati nurani kau "?
"Bak kata Ben Txt ,hati nurani yangshim(takde ) ".Jake ketawa keras sambil berlari keluar dari kelas ,kerana tidak mau terkena amukan Jay .
Random je,just story about Jasuke gitu hshs .
Bye bye dulu ,idea hilang yang ni je datang .
YOU ARE READING
Fact Choi Beomgyu Ft Kim Sunoo
Teen FictionKenyataan itu dapat diketahui lambat atau cepat ,mengikut keadaan . Season 2 of Unlucky Start :2/09/2021 End :23/10/2021 Language : Malay Cast :Kim Sunoo ,Choi Beomgyu and more ...