Ay ay ay ,bang Johnny makan petai ~
Telefon Beomgyu berbunyi membuatkan dia dengan cepat menjawab panggilan yang dia sendiri tidak tahu dari siapa
"Hai ,lama tak jumpa kau ,rindu la ,datang la sini ,aku send alamat ye ,5:53. Datang la ye ".
Tut ~
Panggilan dimatikan sepihak oleh orang yang menelefonnya ,tidak sempat Beomgyu berkata apa apa .
"5:53 ,5:53 ,dekat mana 5:53 tu ,HUWAA ,otak tolong la bagi kerjasama ".
"Ha ye aku tau ,Jalan Blue Hour ".
Dengan cepatnya Beomgyu berlari keluar dari rumah ,dan mulai memandu keretanya ,kalau ada orang dekat situ ,pergi alam kubur dah .
Dia memusing sterengnya ,dan membelok ke jalan itu ,untung saja jalan itu jarang digunakan . Akhirnya sudah sampai .Dia keluar dari situ ,dan mengatur nafasnya. Jangan tanya kenapa dia boleh tahu .Jalan Blue Hour itu hanya mempunyai 5 buah rumah .Dan 4 rumah darinya adalah orang yang dikenal Beomgyu .
Betul sangkaannya ,rumah kosong itu adalah tempat penelefon itu berada .Dia bersiap siaga untuk menolak pintu itu ,tetapi sayangnya dia terjatuh kerana pintu itu terbuka sendiri .
"Aduh ".Beomgyu mengusap mengusap hidungnya ,lalu bangun kembali ,berjalan didalam ruangan yang gelap itu .Sehinggakan satu suara membuatkan dia berhenti .Suara itu ,suara
Yeonjun .
Dia mendekatkan telinganya ke arah suara itu ,dan tiba tiba lampu di ruangan itu menyala ,membuatkan Beomgyu terkejut .Namun dia berpura pura tidak mengapa ,dia melihat pintu tersebut ,tidak ada apa apa ,kunci mahupun klop pintu.Yang ada hanyalah angka 17 .
Dia menyentuh angka tersebut ,dan tanpa disangka ,pintu itu tiba tiba terbuka ,menampakkan seseorang yang sudah lama Beomgyu tidak bertemu .
Kang Taehyun ,dan
Ella Choi .
"Hai budak sial lama tak jumpa ,ingatkan dah mati".
"E-Ella lepaskan adik aku ,ape salah dia ".
"Takde salah ,cuma kau bawa nasib malang kau dekat kitorang je ".Bukan Ella yang menjawab tapi Taehyun .
"Tengok la orang orang yang kena nasib malang kau ni ".Taehyun menunjuk Sunoo ,Jungwon dan Yeonjun .
"Kenapa kau bunuh Yeonjun ,dia adik kau Ella ".
"Adik ,adik pungut lebih tepat ".
YOU ARE READING
Fact Choi Beomgyu Ft Kim Sunoo
JugendliteraturKenyataan itu dapat diketahui lambat atau cepat ,mengikut keadaan . Season 2 of Unlucky Start :2/09/2021 End :23/10/2021 Language : Malay Cast :Kim Sunoo ,Choi Beomgyu and more ...