Emine ve Orhan Serkan mekânına ulaştılar, Orhan arabadan indi ve emine'nin kapısını açmaya gitti, emine arabadan indi. Saçını topuz topladı, siyah bir takım elbise giyiyordu, doğru kapya gitti ve Orhan onun arkasındaydı,kapya iki koruma vardıKoruma1: nereye?
Orhan: Serkan'la görmek
Koruma2: randevun var mı? Yada, geldiğini biliyor mu?
Orhan:yok
Koruma1: o zaman geçemezsiniz (alaycı bir şekilde konuşuyordu)
Orhan: korkma, öldürmeye gelmedik (alaycı bir şekilde konuşuyordu)
Emine: kim dedi
Ve hemen belinden silahı çıkardı. İki koruma bacaklara sıktı, Orhan'da silahına çekardı, ve emine'a takip etti , içeri gerdiler
Emine:Orhan, ben söylemeden ,hiç kimse oldurma ,sadece yolumdan kaldır Serkan'a ulaşana kadar
Orhan: nasıl istersen abla
onları durdurmaya veya konuşmaya çalışan herkes sıkıyorlardı, korumular onu gördüklerinde, kimse düşünmedi onu sıkan kişi olduğunu ,yani kadın olduğun Bu yüzden ofise kimseyi ona sıkmadı ulaştı, ama kapya bir koruma vardı.
—————
ofis içinde Serkan,Haşmet ve Behzat , üçü dışarıdaki silah seslerin şaşkınlar
Behzat: ne oluyor?
Serkan: anlamadım , bunu yapmaya kim cesaret etti? ..... Emri (kapıdaki korumanın adı)
Emine boynundan emri'yi tutarken ve silahı kafasına dayayarak odaya girdi, odadaki üçü de ayağa kalkar, emine Emri'yi elinden bıraktı ,ve Orhan onu odaya çıkardı, sonra kapya kapatı, emine silahı beline geri koydu, serkan'ın karşısındaki kanepeye oturdu , bacağını diğerinin üzerine koydu, sonra konuşmaya başladı.
Emine: neden kalktınız,oturun ......(Haşmet ve Behzat bakarken) kusura bakma, Sanırım toplantını böldüm, bununla bitirdiğimde , siz devam edebilirsin
Behzat konuşmak istiyordu ama Serkan ondan önce sordu
Serkan: sen kimsin? Ne cesaretle.....
Emine: ben Emine, Emine İspirli
Haşmet oturdu ve Eliyle Behzat'ya oturmasını işaret etti. acılı bi kadın ne söyleyebilir, ama bu acılı kadının neden burada olduğunu öğrenmek istedi, ne alaka, Serkan'dan ne istiyordu, bu soruların cevabını bilmek için oturdu ve dinledi.
Sonra Serkan'da oturduSerkan: abim öldüren ,o delinin ablası
Emine, bacağını diğerinden çekti, kanepenin ucuna yaklaştı, öfkeyle ama sesini yükseltmeden konuştu.
Emine: öncelikli benim kardeşim'a doğuru konuş, beni diline kesmeye zorlama...
Haşmet'de onun bütün hareketlerini izliyordu, onun cesareti ve soğu kanına, hayran kalmıştı.
Emine: ama kardeşimin senin tüzüğü abin öldürdüğü kısmi gitmek istiyorsak, evet Çünkü bunu haketti
Haşmet tuz kelimesini ,Serkan'la gözünün ucuyla baktı, ve sadece olanları izliyordu.
Emine: sıra sende şimdi
Serkan: (gülerken) ne yapacaksın? beni boğacaktısın? Buradan nasıl sağ çıkacağını hiç düşündün mü?
Haşmet: bir kadınla konuştuğunu unutma Serkan (sertle)
Emine haşmet'e bakmak için başını salladı, bir an birbirlerinin gözlerine bakarlar, sonra Sarkan'a bakmak için başını geri çevirdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam yolu
Kurzgeschichten Bazı hikayeler hüzünlü bir başlangıca var, bazılarının hüzünlü bir sonu vardır. ama bizim hikayemiz üzücü bir hikaye.