"aşık mıyım?"

123 7 0
                                    

((bu kısım silindi tekrar indirdim))



Emine ve Orhan, mezarlığa ulaştılar, emine, arabanın yanında kalması için Orhan'a el salladı ve tek başına tipi mezarlığa gitti, ulaştığında çiçekleri suladı, sonra mezar taşına oturdu ve konuşmaya başladı.

Emine: kardeşim. Neden gittin? Beni neden bırakıp gittin? hadi bi kardeşim, beni uyandır ve bunun bir rüya olduğunu söyle ,sana yalvarıyorum, Sensiz ne yapacağımı bilmiyorum, sanki her şey boş, bütün günüm boş, seni çok özledim, çok yalnız hesdedyiorum, o kadar yalnız hiç olmadem, sen ,Fikret, gönül, hepiniz birliktesiniz, ama ben burda kaldım.... deli , umarım gönül'la mutlusun.

emine bir süre konuşmadan kaldı, sonra bir süre sonra ayağa kalktı "hoşçakal kardeşim" dedi, daha kımıldayamadan kafasına darbe aldı ve bilincini kaybetti.

——————

Haşmet odasında, tekli koltuğa oturmuş, pencereden bakıyor ve bilmeden emine'yi düşünmeye başlıyor, cesareti, gözleri büyüleyiciydi, parlak siyah saçları, konuşması, oturması bile farklıydı, ona dair her şey bu güzel, yanında olmadığı her saniye onu düşünüyordu, ama neden? kendini anlamıyor, ona aşık mıyım?

Haşmet,kendi kendine: saşmalama Haşmet, asla olmayacak şeyleri düşünme o intikamından başka bir şey görmüyor

————————

Yaklaşık bir saat sonra, hala arabanın yanında bekleyen Orhan, Emine için çok endişeliydi, bu yüzden iyi olduğundan emin olmak için bir bakmaya karar verdi. adını birkaç kez seslendi , sonra mezara geri dön ve çantaya ve kan lekesine dikkat et.

————————

Haşmet,ömür ve Behzat , oturmuş çay içiyorlardı behzat konuşmaya başlayınca

Behzat: abi, Mademki gidip emine hanım konuştun , ne zaman başlayacağız, birinin diğerini öldürmesini bekleyerek çok vakit kaybettik ve emine hanım ya da serkan ölecek gibi duruyor o yüzden bir an önce başlayalım derim , iyi olucak.

Haşmet: saçma saçma konuşma, ben şimdi emine hanım'la konuşurum

Ayağa kalktı, telefonunu aldı ve konuşmak için başka bir odaya gitti. onu aradı, ama cevap veren o değil

Haşmet: Kim konuşuyor? emine hanım aradım ,yanlış numara mı?

Orhan: yok, yok Haşmet bey, ben Orhan, bir şey istedim?

haşmet bozuldu,emine ile konuşmak istedi, ama cevap veren Orhan

Orhan: Haşmet bey?

Haşmet: emine hanım müsait değil galiba

Orhan: emine hanım yok

Haşmet: nasıl yok?

Orhan: sabah, mezara gittik , o tipi taşına yalnız gitmek istedi , sonra Sadece çantasını ve taşın yanında kan lekesini buldum, saatlerce arıyorum ama onu hiçbir yerde bulamıyorum, hiçbir ez yok, hala arıyorum

Haşmet: bu şeyi kim yapmış olabilir?

Orhan: kim olucak, Serkan

Haşmet: tabi ,tamam sen kapat

telefonu kapa, elini iyice sık, çok sinirlendi, sadece serkan'ı görmek ve onu parçalara ayırmak istedi ,sonra salona sinirli gitti ve Behzat Hakan'ı çağırmasına söyledi. behzat ağabeyinin ne kadar sinirli olduğunu suratından anlamış ve bir şey sormadan Hakan'ı almaya gitmiş.

Ömür: ne oldu abi? Kötü bişey mi oldu?

haşmet ömür diye cevap vermedi, hakan ve behzat'ın gelmesini kapıya bakarak bekledi. bir dakika sonra geldiler

Hakan: buyurun dayı, emren ne?

Haşmet: serkan emine hanımı nerede kaçırdı bileceksiniz, en mümkün olduğunca hızlı

Hakan: emrinde

hakan çıktıktan sonra haşmet sinirle koltuğa oturdu, başını geriye atıp tavana baktı.

ömür ve behzat birbirlerine bakıyorlardı, aynı düşünceleri paylaşıyor gibiydiler, Milyonlarca kez abilerine kızmış gordular, ama hiç böyle görmediler ,daha çok üzüldü gibide, Emine'ye üzüldü, ona karşı bir hisleri var mı, böyle şaşkın şaşkın birbirine baktılar.

————————-

emine üzerine dökülen soğuk su ile uyandı, Gözlerini açtığında karşısında bir sandalyede oturan serkan'ı, başı ağrıyordu, elini başına götürmeye çalıştı ama yapamadı, elleri ve ayakları bağlıydı, başını kaldırdı Sarkan'ı karşısında otururken bulmak için.

Emine, yorgun bir sesle : hayvan

Serkan: ne bu emine hanım ,beni gördüğüne sevinmedin ,en son buluştuğumuzda havalı havalı konuşuyordun ,ne oldu şimdi? .... ne sandın? Ofisime gelip beni tehdit edeceğini, tüm ortaklarımı alacağını ve sonra yaşayacağını mı sandın? Kime güveniyorsun? kendin?

Emine hiçbir şey söylemeden sadece ona bakıyordu, ne yapacağını bilmiyordu ya da hiçbir şey yapamıyordu, bu karanlık, iğrenç yerde ona ne olacağını bilmiyordu, hatta ona ne olacağı umrumda değil. gerçeğinden emin olsa bile ona bir soru sormak istedi, ağabeyini öldürenin o olduğunu onun ağzından istiyordu, bunun ona bir şey kazandırmayacağını biliyordu ama bunu duymak istiyordu. Bu yüzden doğrudan onun gözlerine baktı ve sert bir sesle sordu.

Emine: kardeşimi öldüren sensin, değil mi?

Serkan: ne bu şimdi,emin değil misin?

Emine: hiç şüphem yok, ama Dilinden itirafını duymak istiyorum

Serkan: evet güzelim, ben senin kardeşin oldurdun , tipi ben oldurdun ,şimdi rahatladın mi. kardeşinin mezarında ağladığını görünce senin için üzüldüm, bunun için sana bir iyilik yapacağım, seni kardeşine göndereceğim. ama ne yazık ki gittiğin yol kadar kolay olmayacak. Bir kurşun kadar hızlı olmayacak, seni kardeşimin kardeşin tarafından öldürüldüğü gibi öldüreceğim

yerinden kalktı ,gülünç bir şekilde gülümsedi, odadaki korumaya baktı ve dedi

Serkan: ben çıktıktan sonra işini bitirin

kapıdayken Gülen yüzünü Emine'e çevirdi,

Serkan: tipi salam söyle

———————-

haşmet hala yerinde oturuyordu behzat haşmet görmeden mutfağa gitmek için ömür göz kırptı, sonra mutfağa gitti ve bir dakikadan az bir süre sonra ömür ayağa kalktı ve behzat'ı mutfağa kadar takip etmeden önce haşmet'e baktı, ona bakmıyordu, haşmet onların da gözlerini kırpıştırdığını biliyordu ve onun hakkında konuşmaya gitti ama umurunda değildi. o an sadece emine'yi düşünüyordu ve o iyi mi değil mi diye kendi içinde biliyor serkan'ın onu öldüreceğini, başka ne yapacağını, hatta belki de öldürdü.

Behzat ve ömür mutfakta,

Behzat: abinin nesi var? Neden garip davranıyor?

Ömür: ona aşık olduğu çok açık değil mi

Behzat: boş konuşma ömür, aşık

Ömür: göreceksin, senin abi emine abla aşık

Behzat: ne zaman abla oldu? Ve aşık falan değil, sadece ona acıyor ve ona yardım etmek istiyor

Ömür: hh.. eğer eminsin neden beni soruyorsun

Behzat: çünkü aptalım ....hadi , abi fark etmeden önce salona geri dönelim,

ikisi de geri dönerler ve yerlerine yerleşirler. sonra hakan peşlerinden geldi, hakan odaya girer girmez haşmet ona baktı ve hakan'a konuşmasını söyler gibi başını salladı.

Hakan:bulduk dayı 

İntikam yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin