Roar!(Kükreme)
Orman yanıyordu.
Burası, herhangi bir insanı öldürtebilecekleri Ölüm Ormanı organizasyonunun temeliydi.
Cough.(Öksürük)
Ormanın kenarında, vücudunun alt yarısı eksik olan bir adam mücadele ediyordu.
Kan öksürürken Muyoung'un bileğini tuttu ve bağırdı, "Neden, neden Ölüm Ormanı'nı yok ettin? 40 yıldır bizimle birlikte binlerce insanı öldürdün, neden şimdi!"
Kana bulanmış siyah bir cübbe giyen Muyoung, sessizce adama baktı ve "Hepimiz zaten var olmadık değil mi?" dedi.
Dünyanın en uzak köşesinde yaşayan bir grup.
Orası Ölüm Ormanıydı.
Işığa asla adım atamayacakları için var olmadılar.
Bu sadece var olmayan insanların ortadan kaybolmasıydı. Bunda garip bir şey yoktu.
Sonunda her şey sessizleşti.
Bunun nedeni, Ölüm Ormanı'nın lideri olan adamın bileğini kavrayarak son nefesini vermesiydi.
Etrafını saran beden bolluğuna bakarken Muyoung, 'Eğer seçme şansım olsaydı... Farklı bir hayat yaşar mıydım?' diye düşündü.
Çok fazla kişi öldürmüştü.
Masumların kanı bile elleriyle döküldü.
Farklı bir hayat yaşamak, muhtemelen imkansızdı.
Keskin kan kokusuna sahip biriyle yaşamayı hayal etmek zordu.
Thud!
Muyoung dizlerinin üzerine düştü.
Vücudunda çeşitli delikler açılmıştı.
Bu kadar kan kaybettikten sonra hala ölmemesi şaşırtıcıydı.
Ölüm Ormanı'ndaki en iyi eğitime sahip olmasına rağmen, yüzlerce deneyimli savaşçıyı ve lideri tek başına öldürmek çok zordu.
"Uzun bir yol oldu."
Dudaklarının kenarlarını zorla yukarı kaldırdı.
Artık gerçek adını ya da nasıl gülümseyeceğini bile hatırlayamıyordu.
Ancak 40 yıl önce Muyoung, Dünya'da sıradan bir üniversite öğrencisiydi.
Yeraltı dünyasına çağrıldığında her şey değişti.
Yeraltı.
72 İblis tarafından yönetilen bu dünyanın cehennemden farkı yoktu.
Uzun bir süre boyunca insanlar yavaş yavaş Yeraltı Dünyasına çağrıldı.Onun için de aynıydı.
Hazırlanmak için herhangi bir zaman olmadan, kendini canavarlara karşı korumak zorunda kaldı.
Diğer insanlara bile güvenemiyordu.
Onlarca yıldır insanlar bu dünyada var oldular. Diğer hayatlara değersizmiş gibi davrandılar.
Bu inancı korumak için bunun gibi küçük teşkilatlar ve üsler bile kurulmuştu.
Muyoung, Yeraltı Dünyasına varır varmaz Ölüm Ormanı tarafından kaçırıldı.
O andan itibaren uyuşturucuya maruz bırakıldı ve başkalarını öldürmesi için beyni yıkandı.
İnsanlığın umudu olabilecek insanlar bu şekilde öldürüldü.
Bu yöntemlerden serbest bırakıldıktan sonra bile, başkalarını öldürme suçluluğunu çoktan yitirdi.
Diğerlerinin arasında yaşamak için çok ileri gitmişti.
Ancak bu yol bile artık sona ermişti.
Muyoung başını kaldırdı.
"Muhtemelen böyle bir gökyüzünü son görüşüm olacak."
Başının üzerindeki gökyüzü kıyaslanamayacak kadar açıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The King of the Battlefield
Fantasyİnsanlık yıkımın eşiğindeydi. Ölüm Ormanı'ndan bir suikastçı olan Muyoung, dizlerinin üzerine düştü. Etrafında cesetler vardı. Yıllarca Ölüm Ormanı için çalışmış ve sonunda onları yok etmeyi başarmıştı. Şimdi, kendisi ölmek üzereydi. Kalbinin atmayı...