Bölüm 2 Mavi Tapınak (2)

2 0 0
                                    

Neredeyse yüz Ateş Kartalı yere saçılmıştı.

"Bu ne lan!"

"Siktir, Siktir, Siktir, Siktir."

"Vaaaahh, anne!"

Her yerde çığlıklar ve küfürler vardı.

Ateş Kartalları'nın tamamı öldürülmüştü, ancak bu süreçte pek çok insan da ölmüştü. Muyoung dahil 51 kişi tapınağa gelmişti. Ancak şu anda sadece 38 kişi hayattaydı. Ateş Kartallarıyla savaşırken 13 kişi ölmüştü.

'Epeyce hayatta kalan oldu.'

Tam sayıyı hatırlayamasa da, o zamanlar bu kadar insan hayatta kalmamıştı. En fazla yarısıydı. Kesinlikle geçmişten farklıydı. Tabii ki, çoğunlukla Muyoung'un tek başına Ateş Kartalları'nın yaklaşık yarısını temizleyebildiği içindi...

<Solomon'un Kanunlarını uygulayarak hayatta kalanlara 'Durum Görüntüleyici' veriyorum.>

Sol ellerinde garip bir şekle sahip saat belirdi. Saatin yüzünde sadece zamanı göstermeyen bir pentagram vardı.

<'Durum Görüntüleyici', kişinin durumunu ve etkinlik günlüğünü gösterir.>

<Her açtığınızda güncellenir ve tüm kayıtlar kalıcı olarak kaydedilir.>

<Başkasının saatini gasp etmek ve kayıtlarını görmek mümkündür, bu nedenle saatinizi kaybetmediğinizden emin olun.>

Durum Görüntüleyicileri çok önemlidir. Tamamen güvendiğiniz bir kişi değilse, onlara saatinizi asla göstermemelisiniz. Kaybederseniz, başka birininkini çalabilir ve üzerine yazabilirsiniz, ancak o zaman kaydettiğiniz tüm geçmişinizi kaybedersiniz. Bu nedenle, eğer yapabiliyorsanız, kaybetmemeniz sizin için en iyisidir.

Muyoung, öldürdüğü insanların saatine baktığını hatırladı. Garip bir nedenden dolayı tek hobisi bu saatleri toplamaktı. Bu sayede... Herkesten daha fazla bilgiye sahipti. Yenilmez olduğu düşünülen insanları bile öldürdü.

Cihazın yan tarafındaki küçük çıkıntıyı çevirdiğinde, yalnızca kullanıcının görebileceği bir hologram belirdi.

<Yetenekler><Beceriler><Geçmiş><Diğer>

Önce yeteneklere baktı. Ve sonra, hologram başka bir şeyi gösterecek şekilde değişti.

Sürekli Zafer Etkisi –> YokSınıf Etkisi –> YokGüç 11 (10 + 1) Çeviklik 13Dayanıklılık 9Zeka 9 Bilgelik 8Özel Not: Yok

Güç Palasını donattığı için gücü 1 arttı. Pala olmasaydı, Gücü sadece 10 olacaktı. Bu istatistikler geçmişte sahip olduklarıyla kıyaslanamazdı. Ama umursamadı. Sadece geçmişini tekrar düşünbilse bile herkesten daha hızlı güçlenebileceğini biliyordu.

<Sonraki: Avın Sonucunu Duyurmak.>

<En İyi Avcı: Muyoung, 47 Ateş Kartalı>

Ödül = Su üreten sihirli eşya, 5 günlük yiyecek temini, bilinmeyen eşya (Yalnızca sahip olan kişi tarafından bilinebilir.)

< 2. en iyi avcı: Kim Taehwan, 6 Ateş Kartalı>

Ödül = E+ derece silah (Seçenekler mevcut), 4 gün boyunca yiyecek temini

< 3. en iyi avcı: Oh Juyoung, 4 Ateş Kartalı>

Ödül = E derece silah (Seçenekler mevcut), 3 gün boyunca yiyecek temini

'Sistem sadece hatırladığım ismi mi gösteriyor...?'

Muyoung, Ölüm Ormanı'nda eğitildiği günlerde kendisine verilen isimdi. Geçmişte üniversite öğrencisiyken tamamen farklı bir isim kullandığını hatırlıyordu. Sürekli beyin yıkamanın ve ilaçların yan etkisi olarak birçok önemli bilgiyi unutmuştu.

The King of the BattlefieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin