Thud. Thud. (vurma sesi)
Muyoung, Mavi Tapınak'ın dışında bulunan korkuluklara vurmaya devam etti. Son üç gün boyunca her gün canavarlar tapınağa baskın yapmaya çalıştı ancak ilk günden itibaren korkuluğa vurmayı asla unutmadı.
"Bu adam yorulmuyor mu..."
"Dünyada her türden tuhaf insan var."
Çevresindeki herkes onun ne kadar çalışkan olduğuna şaşırmıştı ama kimse onunla antrenman yapmak için dışarı çıkmadı. Her gün bir canavar baskını ile savaştıktan sonra zaten bitkin haldeydiler. Hiç kimse tüm bu eğitimle kendilerini fazla çalıştırmaya istekli değildi. Onlara göre Muyoung'un kendini bu kadar zorlaması aptalca görünüyordu.
En iyi avcı unvanını almaya devam etmesi de inanılmazdı, ancak hiç kimseyle takılmadığı için ona iltifat edecek kimse yoktu. Hatta yemeğini ve suyunu kimseyle paylaşmamasına karşı çıkanlar oldu.
< Korkuluğa özenle vurduğun için Güç 1 arttı>
Ama Muyoung bunu umursamadı. Başkalarıyla arkadaş olmadan önce, onun için güçlenmeye öncelik vermek daha önemliydi. Ve kendi yolunda, kararından emin hissetti.
'Bu korkulukları kullanarak Gücümü ve Dayanıklılığımı maksimum 20'ye kadar yükseltebilirim.'Yeraltında bunu herkes biliyordu ama bu yeni çağrılan insanların bunu bilmesi imkansızdı. Bilgi Güçtür.
Ve şu anda Muyoung, buradaki tüm insanlar arasında en fazla bilgiye sahipti. Bu bilgiyi paylaşmayı hiç düşünmedi. Kaşıkla beslenmesi gereken insanlar için zaten Yeraltı Dünyası'nda hayatta kalmalarının hiçbir yolu yoktu. Hayatta kalabilmek için kişinin kıvrak zekası, kararlılığı ve en önemlisi azme sahibi olması gerekiyordu.
"Tanrı aşkına bunu neden yapıyor?"
"Yapsın, bırak yapsın. Zaten pek yiyecek bir şey yok."
Muyoung'un yanındakiler onun hareketlerini taklit ettiler ama çabucak vazgeçtiler.
Thud! Thud!
Saldırı hızını arttırdı. Sonuçları görmek için korkuluğa en az on bin kez vurmaları gerekirdi. Kendi kendine bir savaştı, ama onun için bu hiçbir şeydi. Her 100 acemi askerden sadece bir ya da ikisi Ölüm Ormanı'nın eğitiminden sağ çıkabiliyordu ve o hayatta kaldı.
'Denemek için Gücümün ve Dayanıklılığımın en az 20 olması gerekiyor.'
İmkansızı aştığınızda gizli bir sınıf elde edilir. Geçmişte bile gizli sınıfı olan 100'den fazla kişi yoktu. Ama hepsinin mantığa meydan okuyan bir gücü vardı. Tabii ki, eşdeğer miktarda risk vardı, ama kesinlikle riske değerdi. Ve gizli sınıf olan 'Necromancer'a ulaşmak için önce vücudunuzu belli bir seviyeye kadar eğitmeniz gerekiyordu.
Muyoung yukarı baktı. Mavi Tapınağı çevreleyen yüksek kayalıkları gördü. Şu uçsuz bucaksız uçurumda bir yerlerde bir yuva vardı. Necromancer olmak için, canavar yığınlarıyla savaşırken uçuruma tırmanması ve beş kapı bekçisini öldürmesi gerekiyordu. Şu an itibariyle, bu hedef hala uzaktı.
Tapınaktan ayrıldıktan sonra, Orklar ve Gnolllarla (ÇN: Yarı sırtlan yarı insan canlılar) savaşmak yaygındır, ancak şanssızsanız, aslan tipi bir yırtıcı olan 'Dev Aslan' ile karşılaşabilirsiniz. Bu yüzden beş bekçiyi öldürmek yeni başlayanlar için çok zordu.
'Güç ve Dayanıklılığın yanı sıra bir silaha da ihtiyacım var.'
Her gün canavar baskınını yendikten sonra, performanslarına bağlı olarak ödüller alacaklardı. Her 10 günde bir gelen boss canavarı öldürmenin ödülü, önceki günlerin ödüllerini dengelemeye yetiyordu. Bu, bossların çok daha güçlü olduğu anlamına geliyordu, ancak en azından ilk bossu öldürdükten sonra harekete geçmek istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The King of the Battlefield
Fantasyİnsanlık yıkımın eşiğindeydi. Ölüm Ormanı'ndan bir suikastçı olan Muyoung, dizlerinin üzerine düştü. Etrafında cesetler vardı. Yıllarca Ölüm Ormanı için çalışmış ve sonunda onları yok etmeyi başarmıştı. Şimdi, kendisi ölmek üzereydi. Kalbinin atmayı...