Bu bölüme 5 oy ve 100 yorum sınırı koyuyoruz. Gelmezse yb yok. Emeğe saygı olarak hiç olmazsa oy kullanın beğenin. Çünkü gerçekten emek var.
Yazar:
Naruto görevin ilk gününde rüyasında Hinatayı o gecelikle görmüştü. O bunları düşünürken. Sasuke yanına gelir.
Sasuke:iyimisin olum?
Dalgın Nardo:o geceliği giymesini istiyorum ya off. Keşke uyanmasaydım hiç.
Sasuke:ne geceliği lan?
Naruto dediklerini dediklerinin farkına varınca Sasukeye bunları unutmasını söyler. Sasuke onu bu haline şaşkınlıkla bakar.
Sasuke:lan yoksa siyah poşetteki geceliktenmi bahs ediyorsun?
Naruto'nun gözleri belerir ve Sasukeye yaklaşır.
Naruto:sen nerden biliyorsun lan!?
Sasuke:olum Sakura onu 1 gün önce almıştı meraktan baktım. Ne bileyim Hinataya aldığını.
Naruto:o gördüğün şeyi unutacaksın tamammı!
Sasuke:merak etme unuttum gitti bile.
Sasuke sonra kendi-kendine mırıldanır. '' Lanet olsun. O kadar da hayal etmiştim''.
Naruto rahatlamış bir şekilde yerine geçer ve telefonuna uzanır. Himesinin ne yaptığını düşünerek ona mesaj yazamaya karar verir.
TEXTİNG
Naruto:Himem uyudunmu?
Hinata:sana çok alışmışım uyuyamıyorum Naruto-kun.
Naruto:istersen sana yardımcı ola bilirim himem.
Hinata:nasıl?
Naruto:ben seni arardımda Sasuke burada. Neyse yazdıklarımı oku.
Hinata:peki hayatım.
Naruto:hayal et himem ben de seninle birlikte hayal edicem. Yan şekilde uzanıyorsun himem ve arkan bana dönük. Ben sana yaklaşıyorum belinden tutarak kendime yaslıyorum ve sıkıca kollarımı sana sarıyorum. Boynuna başımı yaslıyorum, kokunu içime çekiyorum ve ufak öpücükler bırakıyorum boynuna. Yavaşca kollarımda mayışıyorsun. Kollarımın arasında dönüp başını göğsüme yaslıyorsun ve bana sıkıca sarılıyorsun.
Naruto sesli mesaj:anlına ve dudaklarına ufak öpücük kondurup iyi geceler himem diyorum.
Hinata sesli mesaj: sanada iyi geceler Naruto-kun. Seni seviyorum.
Naruto suratında gülümsemeyle ses kaydını dinler. Ama o sırada ona doğru gelen jutsuyu Sasuke kılıcıyla durdurur. Jutsu kılıca değer-değmez hemen patlar. Sasuke bu güç dalgasıyla dengesini kaybedip bir kaç adım geriye sendeler. Narutoysa patlamanın etkisi ile duvara çarpacakken eliyle yere güç uygular. Bunun sayesinde geriye savrulmaktan kurtulur. Hemen ayağa kalkar.
Naruto:Sasuke bu bizim eve atılan jutsu ile aynı hissi veriyor.
Sasuke Narutoya dönerek şöyle der.
Sasuke:o zaman her kimi arıyorsak Konohada bir muhpiri var demektir.
Naruto:bizi takip ettiriyor.
Naruto lafını bitirince anında önlerinde maskeli bir ninja belirir.
Ninja: size saygımız sonsuz. Ancak ustanın emriyle size saldırdım. Eğer yolumuza çıkıp işleri karıştırmaya devam ederseniz size olan saygımızı yok sayacağız. (ben de sana ağız burun dalacam)
Naruto:ben asla başladığım bir işi yarıda bırakmam. Bu benim ninja yoluma ters bir harekettir. Asıl sen ustanın kim olduğunu söylersen yaşamana izin veririm.
Ninja Naruto'nun gözlerindeki Kurama gözlerini görür ve titreyerek dizlerinin üstüne çöker.
Ninja:ben sizden özür diliyorum efendi Naruto. Size beni kimin gönderdiğini açıklayacağım.
Bunları dedikten sonra birden kan kusmaya başlar ve kendi kanında boğulur.
NaruSasu:Bu neydi?!
Naruto:galiba birileri onu takip ediyormuş...
Sasuke:evet hem de aynı kişi tarafından. Kişi uzaktan yapıla bilen bir jutsuyla adamı öldürdü.
Naruto:daha dikkatli olmalıyız!
Sasuke:seni uzun zaman sonra ilk defa bu kadar kızgın ve ciddi gördüm.
Naruto:nasıl ciddi olmayayım. Bu bomba patlayıp himeme zarar vere bilirdi. Aynı şeyi Sakuraya yapsalar ne yapardın?
O sıradan Naruto üstündede büyük bir yük hisseder. Sanki ciğerlerine baskı yapılıyormuş gibi. Aniden öksürdükten sonra birden ağzından kan fışkırır! Ben de bölümü bitiririm:) Devamı 5 oy 100 yorum sonra.
Nasıldı?
Bay💖🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙉𝙖𝙧𝙪𝙩𝙤'𝙨 𝙒𝙝𝙖𝙩𝙨𝘼𝙥𝙥:𝘿𝙞𝙣𝙜𝙞𝙡 𝙏𝙖𝙮𝙛𝙖ꕥ
Fanfiction➪Naruto karakterlerinin komik yazışmaları ve hikayeleri olacaktır ➪Naruto ve Sasukenin kardeşleri var|Naruko ve Nico| ➪19.bölümden sonra @NaruHina_manyagi ile ortak yazdık ⚠️Cringe bir kitap ama kaldırmaya kıyamıyorum malesef⚠️ ➪Okurken keyif alın...