|(10)Sövüleceğim Bölüm|

204 23 37
                                    

Yazar:

Naruto binadan gelen çatırt seslerini duyar ve hemen ileri atılır. Sasukeyi alır ve bölgeden uzaklaşır artık çok huzurludur sanki kendinden alınan enerjisi geri geliyordur. Hemen bir dinlenme alanı bulup orda Sasukenin uyanmasını bekler Sasuke uyandığı gibi birlikte evlerine doğru yola çıkarlar.

5 gün sonra:

Konoha nın güvende olduğuna emin olan Naruto himesini görmek için Kurbağa Dağına gider patron Kurbağa ile Yüce Kurbağa ve eşini selamlar ve biricik sevgilisinin yanına gider kapıyı açar banyodan yeni çıkmış Hinatayı görür ve ona doğru yaklaşır belinden sarılır yüzünü yuvasına - yani Hinatanın boynuna - yerleştirir derin bir nefes alır. İlk başta ilkilen Hinata sevgiyle gülümser ve elini sevdiği adamın başına koyar saçlarını okşar...

Sakura:

Sonunda geldiler derken bir anda kendimi evlenirken buldum. Şuan Sasuke ile evleniyorum annemlere 5 dk önce haber verdim. Ama olsun ve bu kadar sade bir şekilde evleneceğimi hiç düşünmedim. Neyse üzülmek yok sonuçta ben artık onun eşiyim çok mutluyum.

WhatsApp
Dingil Tayfa :

Sakura : evlendik

Sasuke : dediğinden oldu

Temari : NE NEE!

Tenten : Ne demek evlendik!

İNO : NASIL BENDEN ÖNCE EVLENİRSİN SEN!

Naruto : Şuan çok meşgulüm ;) sonra şaşıracağım

Hinata : N-Naruto kun ne diyorsun sen { kızararak yazar}





Bölüm bittimi?





















































Hmmmmmm



























































Bitti bitti ama sövmeyin nolur. Bu günlük yeter. Diğer bölüm efso olacak merak etmeyin!

Bay💖🍫

𝙉𝙖𝙧𝙪𝙩𝙤'𝙨 𝙒𝙝𝙖𝙩𝙨𝘼𝙥𝙥:𝘿𝙞𝙣𝙜𝙞𝙡 𝙏𝙖𝙮𝙛𝙖ꕥHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin