|(7)Konoha Tehlikede!?|

223 23 83
                                    

Merhaba! İvit bu gün bi dene daha yb atıyorum başlayın.

Naruto kalktıktan sonra Sasuke ve Naruto yollarına devam eder.

Sasuke:tam olarak neyi arıyoruz?

Naruto:ben de tam olarak bilmiyorum. Sadece bazı insanların özel yeteneklerinin alındığı, manalarının çalındığına dair söylentiler var. Kanohanın başındakiler bir kaç araştırma birliği göndermiş ama geri dönen olmamış. O yüzden seninle ben görevlendirildik. (nerde büyük mevzu siz ordasınız. En güçlü olmanın kötülükleri)

Naruto'nun cümlesi biter-bitmez 2 de yere yığılır. (hadi hayırlısı)

Naruto gözlerini zorlukla açar. Gözüne vuran ışığa karşı koyarak etrafına bakmaya başlar. Kendi-kendine neler olduğunu sorar. Karşı tarafta Sasukeyi görür bir kolona bağlanmış şekilde. Ağır bir yorgunluk vardır üzerinde. Güçlükle Sasukeye seslenmeye çalışır. O sırada bulundukları yerin kapısı açılır içeri iri yarılı bir adam girer.

Şrfsz:patron bunlar uyanmış.

İçeri orta boylarda yüzünün yarısı maskeli bir adam girer.

Vatan haini:vay Konohayı sizi göndertecek kadar zor durumda bırakmışız demek.

Naruto hiddetle kalkmak ister ama hem bağlandığı kolon, hem de yorgunluğu yüzünden yerine oturur.

Naruto:sizin amacınız ne!?

Vatan haini:tabiki de Dünya üzerinde egemenliği oluşturmak ve bunun için de ilk önce Konohadan başlayacağız.


Konohada:

Sakura:

Manamı çeken bir güç hissediyorum sanki ruhum çekiliyormuş gibi. Etrafıma bakınca bir kaç kişinin yere yığıldığını gördüm. Şimdi ne yapacağım ben...


Yine kısa oldu ama ilerde bomba bölümler var. Bu bölümün kısalığına hiç takılmayın.

Nasıldı?

Bay💖🍫

𝙉𝙖𝙧𝙪𝙩𝙤'𝙨 𝙒𝙝𝙖𝙩𝙨𝘼𝙥𝙥:𝘿𝙞𝙣𝙜𝙞𝙡 𝙏𝙖𝙮𝙛𝙖ꕥHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin