Yıl 2019 Mart ayı Sonbahar mevsimi. Jungkook 20 yaşında üniversitesini erkenden bitirip şarkılar yazıp, söyleyip, danslar ekleyip paylaşıp bundan para kazanarak ailesi ile birlikte yaşıyordu. Ailesi o kadar baskıcıydı ki Jungkook'un bu işi yapmasına bile izin vermedi fakat daha sonra para getirdiğini görünce işler değişti tabii karşı çıkamadılar. Ailesi Jungkook'un bir an önce evlenip bu evden gitmesini, sadece kendilerine para göndermesini istiyordu çünkü ailesi onu sevmiyordu. Fakat Jungkook sadece ailesi onun iyiliğini düşünüyor, güzel bir aile kursun istiyor sanıyordu, çok masumdu. Jungkook gaydi ve ailesi onu bir kızla evlendirmek isterken bunu söyleyip söylememek arasında tereddütlüydü. Jungkook kendini toparlayıp ailesine bir an önce söylemeye karar verdi.
Jungkook evde ailesi yok iken odasında ayna karşısında prova yapıyordu.
Jungkook:
Siktir bunu söylemeliyim artik toparla Jungkook kendini off.
Tamam başlıyorum... "Anne baba kızmazsanız size bir şey söylemem gere-"
BUNE BE OĞLUM BÖYLE DE Kİ İYİCE SİNİRLENSİNLER ASHH.
Tamam bu böyle olmayacak o halde bunu bugün doğaçlama yapacağı-*kapı çalar*
Jungkook:
Hass..Jungkook kapıyı açmaya gider ve gelen beklediği gibi ailesidir.
Annesi Eun Hee:
Jungkook masa hazır mı? Çok acıktık.Babası Min Joon:
Evi temizledin mi?Jungkook:
Sizede merhaba bende iyiyim teşekkürler. Yemek hazır ev de tertemiz.Ailesi ve Jungkook yemeğe otururlar.
Jungkook derin bir nefes alır ve söylemeye karar verir.
Jungkook:
Anne baba size birşey söylemem gerek.Babası Min Joon:
Ne oldu Jungkook??Annesi Eun Hee ise kafasını "Evet ne oldu?" anlamında salladı.
Jungkook:
Anne baba size nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama umarım beni desteklersiniz...Jungkook stres yaptı ve elleri, bacakları, sesi titremeye başladı ama zor da olsa söyledi.
Jungkook:
Ben eşcinselim ve yönelimim gay.Bunu duyan annesi Eun Hee o anda su içiyordu ve sinirlenip bardağı yere fırlattı. Jungkook'un saniyesinde gözleri dolmuştu ve çok korkuyordu, kalp atışları her salise artıyordu.
Jungkook:
A-Ann-Jungkook tam anne diyecekken babası ona tokat atmıştı.Jungkook o an neler hissetti...? Bunları ondan dinleyelim bir de...
Jungkook;
Gerçekten nefesim kesildi, tam anne diye kekeliyordum ki babam bana çok büyük bir tokat attı. Tırnağının keskin bir tarafı yanağıma geldi ve kanayıp sonsuza dek iz bırakmasına sebep oldu. Herşeyi o günden sonra daha iyi anladım.Jungkook yere düşmüştü. Hüngür hüngür ağlayıp babasına vurmaması için yalvardı ve annesine yardım et gözleriyle baktı ama annesi onu sadece izliyor ve etraftaki eşyaları kırıyordu. Babası onu tekmeliyor, dövüyordu.
Jungkook'un bedeni buna daha fazla dayanamadı ve bayıldı. Babası onu odasına götürüp yatırdılar ve kapıyı kilitlediler. O gece annesi ve babası bunu konuşup yakınlarda gördüğü bir psikoloğa vermeyi düşündüler.İşte herşey burda başlıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'SADECE PSİKOLOG' || TaeKook
Teen FictionJungkook homofobik ailesine eşcinsel olduğunu açıklar ve ailesi onu psikoloğa gönderir.Fakat psikoloğun da eşcinsel olabileceğini düşünmemişlerdi.