Tanışalım o halde.

41 2 0
                                    

Taehyung:
Ee tanışalım o halde, daha çok yolumuz var gibi hm.

Jungkook:
Tabii, ben Jungkook biliyorsun zaten. 20 yaşındayım.

Taehyung:
Bende 24 yaşındayım Kook. Ne iş yapıyorsun yada yaptığın bir iş var mı?

Jungkook:
Var, şarkılar yazıyorum, söylüyorum, dans kareografisi oluşturup dans edebiliyorum ve bunları YouTube kanalıma yükleyip burdan para kazanıyorum.

Taehyung:
Çok güzelmiş. Şarkılar yazan, söyleyen kişilerin işine bayılırım. Bana bir şarkını dinletmeye ne dersin?

Jungkook:
Tabii olur. En beğenilen ve benim de en beğendiğim şarkım "Still With You"
Şarkılarımı Korece ve İngilizce karışık yapıyorum.

Taehyung:
Still With You...
Duymuştum bu şarkıyı çünkü şuan heryerde ve çok seviliyor, o şarkının yazarı senmişsin demek ki. Ne yalan söyleyeyim Sanat eseri gibi. Hadi aç dinleyelim.
Hatta sende eşlik et şarkıya hm?

Jungkook:
Neden olmasın.

Jungkook şarkıyı açar ve bir yandan da söyler. Taehyung Jungkook'a hayran kalmıştı, gözlerini ondan başka hiçbir odak noktası görmüyordu. Heryer bulanıktı ama Jungkook çok netti. Sesi ona öyle büyük bir huzur verdi ki.

Şarkı biter.

Jungkook:
Nasıldı? Beğendin mi?

Taehyung:
Kook buda soru mu? Mükemmeldi.

Jungkook:
Gerçekten mi? Çok teşekkür ederim.

Taehyung'ın masasında duran zil çalar, bu görüşme süresinin dolduğu anlamına geliyordu.

Taehyung:
Nasıl be? 1 Saat nasıl geçti bu kadar hızlı...Ah her neyse, Görüşmek üzere Kook. Yarın tekrar gel.

Jungkook:
Herşey için minnettarım mutlaka geleceğim.

Taehyung sırıttı ve Jungkook odadan çıktı. Ardından ailesi odaya girdi.

Annesi Eun Hee:
Nasıldı? Kabullendi mi hasta olduğunu??

Babası Min Joon:
İyileşecek mi??!

Taehyung:
Sakin olun gayet güzeldi. Ona iyileşmesi gerektiğini bunun bir hastalık olduğunu anlattım ve gayet olunlu karşıladı. Fakat tedavi devam edecek. Şimdilik ne kadar süreceği belli değil ilerleyen zamanlarda belli olur.

Annesi Eun Hee ile babası Min Joon teşekkür edip odadan çıkarlar ve Jungkook'u da alıp eve giderler.

Sonunda eve vararlar ve ailesi ona bugün dışarı çıkabileceğini söyler. Jungkook çok sevinir ve her zaman gittiği, kimsenin genellikle olmadığı sahile atar kendini. Şarkılar söyler, doyasıya özgürce dans eder, deniz ile konuşurdu. Bugün de aynı şeyleri yaptı. Gayet normaldi herşey, taa ki
denizle konuşana kadar. Jungkook denize karşı içini dökerken ordan Taehyung'ın geçebileceğini düşünmemişti.

Jungkook:
Biliyor musun deniz bugün ilk defa hayatımda beni anlayan biri ile karşılaştım. Adı Taehyung.

Taehyung adını duydu ve arkasına döndü. Bu Jungkook'tu, orda durdu ve onu dinledi. Jungkook fark etmedi bile.

Jungkook:
Beni anlayan biri... O kadar mutluyum ki üstelik kendisini de çok sevdim. Tavırları, davranışları, kibarlığı, bana destek çıkması... Üstelik hayatımda ilk defa bu kadar yakışıklı birini gördüm. O fark etmeden telefon numsrasını almış olabilirim ihihih. Ne yapayim yani birşey olursa bende onun yanında olayim istiyorum.

Taehyung bunların hepsini dinledi ve Jungkook fark etmeden gülümseyerek gitti. Bu duydukları onu çok mutlu etmişti.

Akşam olmadan Jungkook da evine döndü. Ailesi ile ölüm sessizliğinde bir yemek yediler ve sonra herkes gece olduğunda odasına çekildi.

'SADECE PSİKOLOG' || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin