O umudun ben olacağım

23 2 6
                                    

Taehyung: Dinliyorum Kook.

Jungkook derin bir nefes alır ve anlatmaya başlar.

Jungkook:
Taehyung ben eve gelmiştim işte çok sürmeden annemden izin alıp dışarıya çıkmak istediğimi söyledim. Ailem tek başıma dışarı çıkarken benden akıllı telefonumu alıp sadece arama yapan ve bir oyunu olan tuşlu telefon veriyor.

Taehyung:
Evet Kook, ailen bu telefonolayını anlatmıştı. Devam et dinliyorum.

Jungkook:
Sonra ben ısrar etmedim etsem öldürürler beni zaten. Telefonu bırakıpevden çıktım ama çıktıktan sonra aklıma gelmişti ki...

Taehyung:
Ne? Ne geldi aklına?

Jungkook nasıl söyleyeceğini bilemez ve bir süre sessizlik olur.

Taehyung:
Hadi Kook ben burdayim bana söyleyebilirsin dinliyorum seni çözüm bulacağız söz veriyorum.

Jungkook yutkunur ve söyler.

Jungkook:
Aklıma o an kilit ekranımda senin fotoğrafın olduğu geldi, değiştirmeyi unutmuştum.

Taehyung garipsemeden:
Ee, sonra peki?

Jungkook:
Garipseyip sorgulamayacak mısın?

Taehyung:
Hayır çünkü benim de kilit ekranımda sen varsın.

Jungkook çok şaşırır ve utanır.

Jungkook:
Ne? Nasıl? Gerçekten mi?

Taehyung:
Evet, baya baya öyle. Neyse bunları sonra konuşuruz sen devam et dinliyorum.

Jungkook:
Peki... Sonra ailem bunu görmüş beni arayıp telefonda tehdit ettiler, çok kızıp, bağırıp çağırdılar. Bende o an nereye koştuğumu bilmesem de hislerim beni doğru yola koşturuyormuş gibi hissettim, en sonunda bir yerde durdum ve sen çıktın karşıma Tae.

Taehyung:
Ben yanındayım Kook, sana söz veriyorum atlatıcaksın ve her sorunda karşına çözüm olarak ben çıkacağım. Sen yalnız değilsin.

Jungkook:
Çok teşekkür ederim gerçekten Tae... ama bu nasıl olacak? Nasıl atlatabilirim ki?

Taehyung:
Şimdi bunları sen düşünme, ben düşüneceğim. Senin tek yapman gereken benimle gelmek.

Jungkook:
Peki.

Taehyung Jungkook'u üst kata bir yatak odasına çıkarır.

Jungkook:
Neden geldik buraya?

Taehyung:
Dolapta ihtiyacın olabilecek her türlü kıyafetler var. Ayrıca odanın banyosunda da bütün ihtiyacın olabilecek şeyler var.

Jungkook:
Ne? Ne demeye çalışıyorsun Tae??

Taehyung:
Anladın işte, benimle kalıyorsun başka çare yok şu an seni o eve asla bırakamam. Sadece benimle kal. Bende bu süreçte çözüm bulacağım.

Jungkook çok şaşırır ama bir yandan panikler.

Jungkook:
OLMAZ! ASLA OLMAZ! TAE ONLAR ŞU AN BİLE BENİ ARIYORLARDIR EMİNİM TELEFONU KAPATTIM AÇSAM TELEFON BİLE BOZULUR BEN ÖLDÜRÜRLER TAEHYUNG OLMAZ!!!

Taehyung:
Tatlım sakin olur musun lütfen bende bu yüzden çözüm bulacağım güven bana iyi olacaksın söz veriyorum sana lütfen bana güven lütfen.

Jungkook:
Taehyung...

Taehyung:
Efendim Kook?

Jungkook:
Sadece sana güveniyorum.

Taehyung:
Hep güvenebilirsin Kookie. <3

'SADECE PSİKOLOG' || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin