Hastanede

21 0 0
                                    

Gözlerimi açtigimda annemler kafamda durmuş ağlıyorlardi.Sanırım hastanedeydim.Ne olduğunu anlamamiştım bile.Sadece kafamda çıglıklar uçuşuyordu ve her tarafım agrıyordu.Düşünmeye başladim dün neler  olduğunu hatirlamaya çalistim ve annemin baırtısıyla düsüncem yarım kaldı.

-bana bak kucük bayan,buraya gelmeyi istemiyordun tamam ama kendini baltayla yaralamak cok agir değilmi,neden yapiyorsun bunu neden kendine zarar vermeye çalısıyorsun?.

annem konuşurken babam bana bakip kafasini olumsuzca salladi ve dişari çikti.Anneme dönüp o evde neler olup bittiyini söylemeye karar verdim.

+anne bana bak o evde iyi olmayan şeyler var,o evde bizden baskasi ve ya baskalari var anliyormusun.Ve hemen gitmeliyiz o lanet olasi evden hemen.

annem bana delirmişim gibi baktiktan sonra babamin arkasinca cikti.Lanet olasi orospo çoçuğu diyerek hayalete küfr etmeye başladim ama karsima çikinca popom korkudan esiyordu.:)...Bu işin sonu böyle bitemez deyip bi anda kafama saplanan agrılarla ilkildim.O hayir olamaz çok kötüydü.Elimi boynuma götürdüyümde boynumda yaralar vardi yatagımın yanindaki kücük aynayı alıp dikkatlice boynuma baktım.Olamaz çok kotuydu sanki biri boğmaya çalışmıştl beni.Evet evet o orospo çoçuğu beni bogmuştu.Anasini siktiyim nolucak....

Ölümün pençesinde....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin