Okula gidip Müdürün odasını aradım.Bulunca kapıyı çalıp içeri geçdim.
+Merhaba ben gazeteciyim ve Maria öyretmenle görüşmem gerekiyor.
kendimi gazeteci olarak gösterdim,çünki okulda okuyan öyrencilerin hayatları hakkında bilgi vermeye izin verilmiyorduşBu bütün okullarda böyleydi.Müdür yüzüme baktıktan sonra konuştu ve bayan Mariani neden aradığımı sordu.Önce dememek için tereddüt ettim fakat zorlayınca dökülü verdim ve eski öyrenciniz Enni Whatson un ölümü hakkında konuşucağım dedim.Kaşlarını çatıp bana baktı ve Bu olayın üç yıl önce olduğunu ve daha önce bu olay hakkında okulda röpörtaj yapıldığını söylediyinde kıkılmıştım ama belli etmedim ve bir yalan uydurdum.
+Bu yıl aynen Enni Ühatson gibi bir kiz çoçuğu aynı şekilde öldürüldü.Ölümlerin bir birine benzediyini anlamak için bilgilere bakmamız gerekti fakat 3 ıl kadar qazetenin arşivi temizlendiyi için haber bulunamadı ve yeniden röpörtaj almamiz gerekiyor.
dedim.Ama kahr etsim adam sapık mı ne mi.Bana bu bilgilerin hepsinin internette olduğunu ve İnternetten bulabileceğimi söyledi.Biliyorum ama.....lafımı tatamlamama izin vermeden kesip Çıka bilirmisiniz dedi.Elimi yumruk şeklinde yapip masaya vurup çıktım.Ama Maria Davisi bulmak sorundaydım ve okulda öyretmenler odasını aramaya başladım.Bulduğumda içeri girdim,içeride 5 öyretmen oturuyordu.Selam verip içeri geçtim ve Maria Davis buradamı diye sorunca kerkes duraksadi.Bir öyretmen beni dışarı çıkararak Maria öyretmeni neden aradığımı sordu.Deliricek gibiydim ve herkese bir bir anlatmakmı sorunyadım?.Maria Davisi Enni Whatsonu ölüm haberi röpörtajı için aradığımı söyleyince Maria öyretmenin 2 yıl önce kendini asarak öldürdyüynü söyledişHiçbirşey anlamamıştım.Neler oluyordu.Genç bir kadının hayatında ne gibi huzursuzluklar vardıda kendini intihar ettiyini düşünmeye başladım.Ama hiçbirçey beni bu roportajı yapmamam için durduramazdı diyerek Enni Whatson ve ailesi hakkında bir öyretmen bir.ey biliyormu?.diye sordum.Yaşlı öyretmen kadın bana dönüp evet ben biliyorum deyince güzel o zaman bir zahmet bana herşeyi anlatın dedim ve beni boş bir sınıfa götürüp burada beklememi ve geleceyini söyledi.yarım saat falan elinde kirmizi bir kutuyla döndü ve bana uzatti.ve bana "BEN BİRŞEY GÖRMEDİM VE KONUŞMADIM" deyip sınıftan çıktı.Kutuyu açıp içindekilere bakmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün pençesinde....
Paranormalsadece bi ev saniliyo....ama yasaninca anlasilicak.....