Ablami alip yatagina yatirdim ve o sirada kapi çaldi.Kapini açmak için ablamin odasindan çikmak istediyimde o kizin ruhu kapiyi kapatti ve elinde baltayla önümde durdu.Bağirmaga başlamiştim ve ağliyordum.Artik yeterrrrrrrr diye bağirinca hayalet ablamin yanina geçdi korkmaya baçladim,lanet olasi ablama birşey yapa bilirdi.Ağlayarak yalvarmaya başladim.
+Sana yalvaririm ablami rahat birak git artik mezarin nerde oraya dön lanet olasi kiz.
diye bagirinca elini duvara doğru gösterip kayp oldu.Duvarda kanla "O GELDI"yaziyordu.Hiçbirsey anlamadim ve titriyodum.Kapi kırıIırcasına çalınıordu.Perdeni biraz kaydırıp kapını kimin çaldığına bakmak istiyordum.Kapinin önünde belirsiz bir kişi duruyrordu ve durmadan kapiyi çaliyordu.En azindan insandi diyerek koşarak kapiyi açmaya gittim.Kapiyi açtigimda biri elinde baltayla bana bakiyordu çiglik atinca beni susturdu.
-kücük hanim bağirmaya gerek yok.
+kimsiniz?
-komşunuz.ve evinizden çiglik sesi geliyordu,kasabali bilir bu evde birşeyler var ve birinin çiglik attiğını duyunca koşarak geldim.Elindeki baltaya baktigimi görünce
-Şey-y-y sakin korkmayin,bunu sadece yaratigi korkutmak için getirmiştim deyince içim rahatladi.
+Yok hayir birsey yok,sadece korku filmi izliyordum ve korktugum için çığlık attım deyip kişiyi gönderdim ama pek inanmişa benzemiyordu.Kapıyı kapatıp arkaya dondüyümde kızin ruhu elleri ayakari dönmüş vaziyyette merdivenlerden sürünerek üzerime geliyordu.Hayırrrrrrrr diyerek bağırınca annemler aşağıya indiler ve o kızı gördüler.Annem bayılıp düştü babamsa Ondan uzak dur bebeğim diye bağırıyıyordu ve onu görmüştüler.Kız kalkıp korkunç bir sekilde gülümsemeye başladi ve gözleri kaniyordu.Bana doğru yaklaşıyordu ve sanırım sonumdu diyerek gözlerimi kapdım.Sesler kesilince gözlerimi açtım babam ve abim kafamın üzerinde duruyorlardı.Gözlerimi açarak şimdi bana inandinizmi?.dedim.Annem hala şoktaydi diye hiçbirşey konuşmuyor ve titriyordu?.Babam abimden anneme su vermesini isteyince abim ben yalniz başıma o lanet olası mutfağa girmem deyince kocaman bi kahkaha attım.Abim ve babam bana delirmişim gibi bakınca,"Ben o kiza alıştım" dedim cunki tam 4 gündü benim karşımda geceleri gece lambası gibi dikiliyordu ve bir türlü rahat birakmiyordu.Sanırım bu evden gitmemizi istiyordu.Gülmeminde sebebi abim tam 22 yaşındaydı ve poposu tırsıyordu buna rağmen ben artık korkmuyordum.Yani bi bakimdan sadece Enni kendi yüz ifadesindeyken ondan korkmuyordum ama dişleri sökülmüş,ve yüzü parçalanmis kanlı vaziyyette,üstelik elinde o Kanli Balta,karşımda dikilince bi kaç defa altıma kaçırdığım doğru.Balta evet balta...... uzandığım yerden kalktım babam ve abim sürekli sorular soruyordu.Onların sorularına cevap veremezdim ve abime hemen gidip yukaridan Eyminu almasını söyledimşMuhtemelen çığıklara uyanmış korkuyordur,yada o lanet olası kiz onunla birliktedir dedim ama abim tırsak popsunu yukari bile kaldirmadi babam hemen Eymini alıp geliceyini söyledi.Balta evet ondaydi aklım hemen leptopu alip Googleda Enni Whatsonun ölüm haberini aramaya başladım.Cinayet aleti olan Baltanı aramaya başladım ve resmini buldum.Olamaz Kapida duran kişinin elindeki baltanın aynısıydı,belkide sadece bi tesadüftü ama dur bi dakika o Kişi ben çığlık atmamıştan önce kapını çalınmıştı.Bunlari düşününce kapı çalındığı zaman Enninin Duvarda yazdığı "O GELDİ"sözü kafamda canlandı.Sanırım bana birşey söylemek istiyordu Enni.Ölüm olayı hakkındakı bilgilerde Enninin okuduğu okulun yazıldığı bilgiye tikladım.Öyretmeni Maria Davis onun iyi bir öğrenci olduğunu anlatiyordu.Maria Davisi bulmak için adresi verilen okula gitmeyi karara aldım.Sabah olunca herkesi "bir kişi kapıya gelirse,kapıyı açmamaları için tenbihledim"...Sabah olunca babamin arabasına atlayıp okula doğru yola düştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün pençesinde....
Paranormalsadece bi ev saniliyo....ama yasaninca anlasilicak.....