Noul trio?

28 1 3
                                    

Salut dragi prieteni un mic anunț înainte de poveste scuzați ca fotografiile sunt cam cringe dar na partea mare sunt de pe google și pinterest pentru că nu mă pricep la editare și chestii dinastea.
❤️❤️❤️
______________________________________

Apoi am auzit o bătaie la ușa compartamentului , și ghici cene e la ușă nimeni altulu decât Draco Lucius Malfoy.😒

Eu:Ce vrei Malfoy?

💩(Malfoy):Slut Smith.Te avertizez să nu faci prietenie cu Weaselbee's.

Eu:Hey nu înseamnă că dacă îmi ești verișor ai control asupra mea!Am zis eu nervoasă.-Și sub 1. ei sunt Weasley's , sub 2. ei îmi sunt prieteni și sub 3. caută-ți de treaba ta!
Și i-am trântit ușa în nas.

M-am așezat la locul meu lângă Fred iar el și George s-au uitat la mine șocați.

Eu:Ce?

😜(Fred):Malfoy îți este verișor?

Eu:Da,dar îl urăsc.Vreodată îmi vine să ii dai un pumn de zboară până la Mars și înapoi.

Toți am râs, iar atunci s-a auzit o bătaie la ușă,noi am crezut că este din nou Malfoy , dar a fost domna și căroaia cu dulciuri.

Dna.:Salut dragilor,vreați ceva de pe căroaie?

Eu:Umm...-M-am uitat înapoi la gemeni și am vă zut că au doar doi galeoni pecând eu aveam o pungă plină, îmi era milă de ei.-Voi lua trei broaște de ciocolată,trei "Berty Boot's Every Flavour Candys" și trei cazan biscuituri!

Dna.:Bine dragă,aceastea vor fi 9 galeoane.

Eu:Poftiți!

🤪(George):De unde ai atâția galeoni?

Eu:Oh,Mătușa Minerva mi-a dat.

😜:Profesoara McGonnagall este mătușa ta?

Iubirea adevărată(Fred Weasley)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum