Am luat cele două balegă-boambe și le-am aruncat celor doi în față , aceștia leșinând.Am plecat către Diggory zâmbind și mi-am pus mâna pe umărul lui.
Eu:Scuze Honey(🤮) că i-am leșinat pe pretenii tăi , nu te superi?
Diggory:Normal că nu dragă , trebuia să te cred de la început.
Atunci și-a pus mâna pe talia mea eu vrând să vomit de disgust.
Eu:Acum hai să îl termini pe Weasley , dar mai întâi i-a bomboana aceasta : patentul meu , "Pure luck".
El a luat bomboana , dar când a luat-o în gură aceasta i-a lungit limba până la podea și tot mai creștea.El și "prietenii" lui au plecat la înfirmărie , iar eu și Fred am plecat la dormitorul meu.Cănd am ajuns eu m-am împiedicat și mi-am dat peste Fred amândoi căzând pe jos și aproape sărutându-ne.Eu m-am ridicat de pe el , iar el avea un zâmbet uriaș pe față
Eu:Ce zâmbești așa Frederick?
La auzul numelui lui întreg , zâmbetul i-a pierit iar apoi iar a apărut.Eu s-a năpustit asupra mea începând să mă gâdile.Eu nu mai am putut.Am crezut că o să mor de râs.
Eu:HAHAHA!STAI!NU!AAAAA!HAHAHAHA!
F:MAI ÎNCET!
Eu:Și ce dacă nu vreau Weasley?
Am spus eu cu un zâmbet răutăcios pe față.
F:Atunci te voi face.
După ce a spus acestea a început să mă gâdile și mai tare , acum având două motive pentru a făce asta.
Eu:AAAA!HAHAHAHAHA!GATA!GATA!
F:Ți-am spus mai încet.
Eu:Fă mă.😼
F:Cum tu vrei.
El s-a dat mai înjos iar eu nu am putut să fac nimic pentru că mă ținea de mâini.Eu am închis ochii neștiind ce vrea să facă Fred.Atunci am simțit ceva peste buzele mele.Am deschis ochii și atunci mi-am dat seama ce a făcut:m-a sărutat.Nu știu de ce dar ceva îmi spunea să îi răspund la sărut : așa am și făcut.Sărutul a durat câteva secunde , iar apoi ne-am despărțit din cauza lipsei de aer.Noi am zâmbit unul celuilalt , iar apoi Fred a părăsit camera fără a spune vre-un cuvânt.Eu m-am ridicat de pe jos și m-am așezat pe pat și am stat acolo pentru câteva minute.Atunci cineva a deschis ușa brusc.Pentru o secundă am crezut că era Fred , dar m-am înșelat : era George.
G:Meghi îmi trebuie ajutorul tău , este urgent!
Eu:Bine George , calmează-te... Respiră , și apoi te așează și spune-mi ce se întâmpă.
El s-a așezat pe marginea patului și a început să respire.A respirat până nu s-a calmat iar apoi și-a început povestea.
G:Păi am două probleme : prima este că Angellina mă înșeală...
Eu:Oh George...
Eu m-am dus spre el și l-am îmbrățișat , iar el a început să plângă.
Eu:Shhh...Va fi ok te vei revanșa...Acum nu plânge , nu merită să plângi după ea...
G:Nu știu ce m-aș face fără tine și Fred...
Eu:Bine acum , gata. Ști cumva cu cine te înșeală?
G:D-da...Cu Malfoy...
Eu:Glumești!?
Nu îmi venea să cred.Vaca aia îl înșeală pe George cu Malfoy.Când vine în camerăl o să îi felicit : mai urât nu a putut să găsească.
Eu:Nu pot să cred...Ea serios este o idioată George , nu te merită.
G:Știu!!!
Eu:Ști ce?
G:Știu cum să mă revanșez!
Eu:Cum?
G:Cu tine!
Eu:CE!?
G:Da , de ce nu?
Eu:Păi...Ummm...
G:Da?...
Eu:Î-îmi place de alt cineva.
Am spus aceasta atât de repede încât să nu mă priceapă , dar cumva Merlin știe cum, m-a auzit.
G:Serios? De cine? Îl știu?
Eu:Păi da...
G:Spune-mi ceva despre el!
Eu:Păi , este de aceeași înălțime ca tine , are prenumele ca tine , este roșcat ca tine și îi place să facă frase.
G:Sunt eu acela?...
Eu:Ummm...nu.
G:ÎȚI-
Nu a ajuns să termine că i-am pus mâna peste gură.
Eu:Nu țipa cretinule!
G:Da , scuze.Îți place de Fred?
Eu:Păi da...
G:WOW.
Eu:Ce WOW?
G:Păi nu crezi că ar fi puțin cam ciudat pentru prietenia voastră?
Eu:Deja este...
G:La ce te referi?
Eu:Păi azi idiotul de Diggory a vrut să mă sărute fără voia mea , iar apoi a venit Fred și m-a salvat.Apoi am venit aici și el m-a sărutat , iar apoi a plecat fără cuvinte.
Salut prieteni !Scuzați că capitolul e așa scurt , sper să nu vă supărați , dar îmcep încă o carte și sunt foarte încurcată.
Încă o dată scuzați.
❤️❤️❤️
CITEȘTI
Iubirea adevărată(Fred Weasley)
FantasiaMagdalena Smith o fată de aproape 16 care s-a îndrăgostit de prietenul ei cel mai bun.