Am văzut o mână întinsă înaintea mea.M-am uitat în sus și am văzut un băiat de la Drumstang , cu încă doi băieți în spatele lui tot de la Drumstang.Eu am luat mâna băiatului din față și el m-a ridicat , iar unu din prietenii lui presupun , mi-a ridicat cartea.
Eu:Scuze nu am văzut unde merg!
Băiatul:Este înregulă , apropo eu sunt Jeremy Jakson , el este Tom paiston , -arătând spre băiatul de stânga-iar el este Shon Devisson fratele vitreg lui Tom- arătând spre cel de dreapta- Cum te numești tu prințesă?
La auzul acestor cuvinte m-am înroșit puțin.
Eu:Hahaha!Ciudat nume pentru Bulgari , eu sunt Magdalena Smith , încântată!
La auzul acestor cuvinte cei trei s-au uitat unul la altul.
J(Jeremy):M-MEGHI!?
Eu:Jeremy , T , Shon!!!!
Nu pot să cred , fratele meu și cei mai buni prieteni ai noștri di copilărie. Le-am sărit în brațe așa de puternic că toți tre am căzut pe jos
Eu:Dar cum ați ajuns voi la Drumstang?
T:Păi când familia mea a trebuit să se mute în Bulgaria , Ministerul a spus să îl luăm și pe Jeremy.
Eu:Oh , păi super.Hai să vă cunosc cu cei mai buni prieteni ai mei.
Am trecut pe lângă curte și acolo am văzut pe Angellina sărutând un roșcat , eu am crezut că este Fred și m-am oprit brusc.Băieții se uitau la mine nedumeriți.
T:Este totul în regulă Meghi?
Eu:Eu...Ummmm...Am uitat că am de făcut un eseu pe ora viitoare , mă duc să îl fac.Pa!
J,T&SD:Pa!
Am fugit până la colțul următor și m-am sprijinit de perete plângând.Am auzit niște pași venind spre mine:era George.
G:Hei , hei.Șșșșș...A trecut...Ce s-a întâmplat?Te-au răniti tipi de la Drumstang , am văzut că vorbești cu ei?...
Eu:G-*suspin*George... T-trebuie să îți s-spun ce-*suspin*va..
G:Spune... Ce a fost?
Eu:P-păi...De a-anul trecut am aflat că i-iu-iubesc un băiat...Ș-și l-l-am văzut să-sărutându-se c-cu Jonsson...
G:....
Eu:C-cred că îl iubesc p-pe F-Fred...
G:Oh Meghi...Stai puțin!Când i-ai văzut sărutându-se!?
Eu:A-acum în curte...De ce?
George a izbucnit în râs iar eu mă uitam nedumerită la el.
Eu:De ce râzi!?
G:Pentru că eram eu și nu Fred!
Eu:Tu!?
G:Da!Înainte de a ne vedea sărutându-ne am întrebat-o să fie iubita mea!
Eu:Aaaa...Păi felicitări!
Atunci a apărut Fred de după colț.
Eu:Salut!
F:Hey!Ce faceți?
Eu:Iaca vorbim , tu?
F:Am plecat să o întreb pe Angellina să meargă la Yule Ball cu mine.
G:Scuze frate dar iubita merge cu iubitul său.
F:Ce vrei să spui?
G:Vreau să spun că eu și Angellina suntem împreună!
F:De când!?
G:De înapoi cu 10 min?
F:Păi bine...Hei Meghi vrei sa mergi cu mine la Yule Ball?
Eu:Da , normal.Acum scuzați-mă mă duc până în cameră.
Am umblat pe holuri spre camera comună Griffindore când am auzit pe cineva strigându-mă din holul de dreapta.Când m-am uitat era Cedric.Ihhh ce vrea tipul ăsta atâta cu mine.
CD:Meghi!
Eu:Da , spune Cedric.
CD:Am vrut să întreb cu cine mergi la Yule Ball?
Eu:Cu Fred , de ce?
CD:Dar doar ca prieteni , nu?
Eu:Păi...
Nu am apucat să mai spun ceva că el s-a apropiat de mine , eu dându-mă în spate și lovindu-mă de perete.Nu știu cum dar în secunda următoare am avut mâinile deasupra capului prinse cu mâna lui , iar cu cealaltă mă ținea de talie , lipindu-mă și mai tare de perete.
Eu:CE NAIBĂ CREZI CĂ FACI?ȚI-AM DAT GALEONII!CE MAI VREI?
CD:Pe tine!
Eu:Dă-mi drumul Diggory!
CD:Nu!
Atunci s-a dat mai în jos și a vrut să mă sărute , dar eu m-am ferit.
Eu:Lasămă-n pace!
Eu am fost cu urechea către el pentru a nu mă săruta.Atunci am auzit o voce foarte familiară:Fred.
F:A zis să o lași în pace , Diggory!
CD:Nu te amesteca Weasley!
F:Perfectus totalus!
Dintr-o mișcare a baghetei Fred l-a înghețat.El a venit și m-a eliberat din strânsoarea lui Diggory și m-a luat în brațe , el fiind mult mai înalt decât mine.M-a lăsat jos , iar eu mi-am băgat fața în pieptul lui.
F:Finite incantantem!
Fred l-a dezghețat pe Cedric , iar acesta și-a scos bagheta cu un rânjet pe față ce mă disgusta.
CD:Credeam că sunteți doar prieteni?
Eu m-am uitat la el și el la mine:nu știam ce să zicem.
CD:Deci pe el voiai să-l faci gelos?
Eu:Taci din gură Diggory!Întâi vorbește de tine și atunci de alții!
CD:Expelliarmus!
Fred m-a luat în brațe și m-a ferit de vrajă , iar după aceea m-a pus în spatele lui pentru a mă proteja.Nu știu de ce , dar gestul lui îmi dădea fluturași în stomac.Am vă zut cum Diggory a râs prevers , iar apoi a făcut din sprâncene.După gestul acesta am simțit o pereche de mâini cum mă prinde de încheietură și de brațul de la mâna stângă și tot așa și de cea dreaptă.Am ridicat privirea și am văzut doi tipi de vârsta lui Diggory care mă țineau și doi care se uitau la Cedric cu așteptare.Cedriv a rânjit și unul din cei din față m-a lovit cu pumrul în burtă.Iar celălalt mi-a tras o palmă.
Eu:Owwwwww!
CD:Folosiți Crucio idioților!
Băiatul:CRUCIO!
Eu:AAAAAAAA!
La auzul țipetelor mele Fred s-a întors către mine și s-a uitat cu milă.Eu am văzut că Diggory vrea să excite de moment și am zis cu o voce mai slabă decât credeam:
-Fred , ai grijă...
Și am căzut la pământ , dar încă nu am leșinat.Di potrivă i-am zâmbit lui Fred el știind ce vreau să fac.Eu am făcut un salto napoișălea și un jump-kick de 360 de grade și i-am leșinat pe cei care mă țineau , iar cei care m-au chinuit au început să mă alerge.Eu alergând am căutat prin buzunare știind că am ceva :două balegă-bombe și o prea-mare-limbă-bomboană...
CITEȘTI
Iubirea adevărată(Fred Weasley)
FantasyMagdalena Smith o fată de aproape 16 care s-a îndrăgostit de prietenul ei cel mai bun.