1.Bölüm:Mavi gözlü dev"E hadi be kızım elin de pek ağır." babannemin sesiyle ona dik dik baktım "Dik dik bakma bana terlik geliyo" dedi babannem yalandan kızmış gibi yaparak içimden siktir lan demek gelsede yapardı kesin yapardı. Çünkü babannemin fa'sol çeken terlikleri vardı nereye gitsende hedefi 12 den vurur.
"Acı bana babanne. Zaten çektim çekiceğimi terliklerinden" dedim ama elimde ahır küreği ve boklu çizmelerimle ne kadar ciddi olduğum sorgulanır babannem bana kötü bir bakış atıp "burası bitene kadar eve gelme kırarım o çırpı bacaklarını" diyince korkuyla sırıttım.
"Tamam babanneciğim" diye mırıldandım.
Dediğimi duymuştu kesin ama emin değilim galiba duydu e tabi işine geldiyse duymuştur o arkasını dönünce bende işime döndüm "ha bu arada geçerli bir bahanen olursa yanıma gel" diye bağırdı babannem.
Ay ben doğru duydum yoksa kulaklarım sorunlu ayol benim bugün miniklere boks kursum var ama saat 3'te yine oflayıp tekrar işime döndüm ardından sinirle "ya necmi sende buranın içine etmişsin! Sana ne yedirdiler akşam" diye söylendim ve sinirle el arabasını doldurmaya başladım. Kafamı dağıtmak için ıslık çalmaya tam başladım REHLAĞMLAĞRRR ehehegehrhe şaka lan şaka gül diye
"Ooo köylü kızı ne yapıyon?" dedi Cemal
Ona sen ciddimisin diye baktım "Yurtdışına çıkıcamda buraları özlemeyeyim diye hatıra topluyom! La havle körmüsün olum ahırı temizliyom" dedim cemal birden gülmeye başlayınca
"Çokta gomik git şuradaki kankinin yanında anır!" diyip ilerdeki çitlerin arkasındaki bizim eşek sezayiyi gösterdim.
"Ayıp oluyo ama" diyince
"Hiçte olmuyo şimdi defol yoksa şu yerdeki şeyleri üzerinde kıyafet niyetine taşırsın" diye tıslayınca bana gözlerini kısıp baktı
"Hah bende dedikodu getirmiştim ama 'Neyse' " diyip yavaşça yürümeye başlayınca "Dur lo özür dilerim vallaha " dediğimde hemen yanıma tüydü "Ay kız tamam çok ısrar ettin anlatayım. Bizim şu köydeki Yılan Sezer varya..." diyince "eee" dedim "Naciye ablanın kocasıyla yatakta yakalanmış!" diyince gözlerim yerinden çıkacak gibi oldu ne zaman yanımıza geldigini bilmediğim babanemle aynı anda "NE!" diye bağırdık.
"Sonra ne olmuş cemal oğlum" dedi babannem
"Naciye abla almış eline çifteyi 'sen beni nasıl aldatırsın' diye bağırıp çekmiş tetiği ama nasıl olduysa 112 yaşındaki Selim Emmiyi vurmuş"
(Bilgilendirme: buralarda amca yerine emmi kelimesi kullanılır bilen bilir ama yinede yazayım öd.)"Ben ne zaman bu adamın vurulmasına şaşıracam?" diye söylendi babannem
"Ancak ölürse şaşırırsın Sema Teyzeciğim" dedi cemal.
"Doğru diyosun cemal oğlum ee başka ne var?" dedi babannem
"heh birde köye bi adam gelmiş 5 arabayla bizim deli Sami'nin oğlunu arıyormuş adama borçluymuş" diyince kalbim tekledi ayol Deli Sami'nin oğlu Sedat'ı ben dağ evine saklamıştım. Hızlıca elimdeki küreği atıp ahır kapısına koşmaya başladım.
"Mavi, kızım nereye gidiyosun!" diye bağırdı babannem arkamdan "Mavi kızın boku yedi Sema sultan" diyip At ahırına doğru koştum. Açık kapıdan bodoslama dalıp kasırganın yanına gittim "Oğluşum özledinmi beni" dedim ve ipini çözüp gerekli ekipmanları takıp Akça'nın da gerekli ekiplanlarını takıp kasırganın eyerindeki kancaya taktım uzun ipi ve kasırganın sırtına atladım.
İleri komutunu verdiğim anda saçlarımla rüzgar buluştu ve kankim sedatı kurtarma operasyonu başladı. Dört nala geliyoruz hadi sonumuz hayırlı olsun.
15 dakikanın ardından dağ evine varmıştım zaten sedatta kapının önünde odun kesiyordu. Toynak sesleriyle bana döndü "Hayrola mavi" dedi
"Hayır hayır hemde nasıl hayır" dedim
"Ne oldu? Akçayıda getirmişsin?" dedi
"Senin meymenetsizler bulmuş burayı içeride açık ne varsa kapat gel" diyince hızla içeri girdi ve hemen evden çıkıp kapıyı kilitledi. Başımla akçayı işaret edince ipi çözüp akçanın sırtına atladı "Şehir dışında bir ev var ama inşallah biz eve varmadan onlar bizi bulmaz" dedim "inşallah bulmazlar"dedi ardından yola koyulduk önümüzde saatlik yollar vardı eğer arabayla gidersek hem bizi bulmaları kolay olur hemde izlerden bulurlardı bu nedenle sonbaharın etkisiyle dökülen yapraklar sayesinde izler de olmaz.
..........
"Sedat sakına bak sakına bir delilik yapıp evden çıkma ben sama gerekli ihtiyaçlarını getirecem" dedin başını tamam anlamında sallayıp "Mavi... Ben... ben çok teşekkür ederim" diyince ona gülümsedim "Teşekkür etme öz olmasada kardeşiz" dedim bir an gözlerinden bir ifade geçti ama anlayamadım. Bunu boşverip "Akça'ma çok iyi bak emi " diyip gözlerimi ona çevirdim "Merak etme" bu cevabına tebessüm edip "Allaha ısmarladık" dedim ve kasırganın sırtına atlayıp çiftliğe doğru atımı sürmeye başladım. Ta ki önüme kahverengi bir atın üzerindeki bir adamla karaşılaşana kadar. Siyah saçları ve masmavi gözleri ve onu heybetli gösteren iri vücudu ile tam bir mavi gözlü devdi. "Merhaba hanımefendi" dedi mavi göz dev....
Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına'M
ChickLit. . . Mavi Esra Kara 21 yaşıda sıradan bir köy kızı ancak o köy kızının babası bir mafya ise. O kızın babası Mavi'nin sakladığı arkadaşıyla düşmansa. O gün adam kızının yaşadığını öğrenir. Fırtına Soylu 30 yaşında görevine her zaman bağlı ola...