Bayadır yoktum ama geri geldim umarım bölümü beğenirsiniz vote atmayı ve düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın.
3.Bölüm: Burası Senin Cehennemin
Bağırmamala birlikte yüzüme sert bir tokadın inmesi bir oldu. "Haddini bil, terbiyesizlik yapma" diye tısladı yüzüme doğru ona nefretle bakıp "evimden çık git" dedim söylediklerini umursamadan bana sertçe baktı "Sen kimi kimin evinden kovuyorsun?" dedi. Ona tek kaşımı kaldırarak baktım. "İyi o zaman sen gitmiyorsan ben giderim Kenan KARA" dedim.
Kapıya doğru yürümeye başladım. Dış kapıya birkaç adımlık mesafe kalmışken önüm iki iri yarı adam tarafından kesildi. "Hiçbir yere gitmiyorsun kızım" dedi tıslayarak. Tırnaklarımı etime geçirip "Ben. Senin . Kızın. Değilim" dedim.
"DNA testi yaptırabiliriz" dedi alayla. Dişlerimi birbirine sürttüm "Sen o DNA testini al g-" babaannemin seziyle cümlem yarıda kaldı. "İkinizde kesin! KENAN senin bu evde ne işin var" dedi. "Evime gelenezmiyim anne" dedi. "Sen bu evi terkedeli 10 yıl oluyor Kenan" dedi babaannem. "Herneyse ilk başta dediğim gibi Mavi'yi almaya geldim" dedi.
"Ben ölsem cesedimi dahi senin iğrenç evine sokamazlar" dedim. Bana burun kıvırıp "Bu kadar emin konuşma" dedi. Ardından başıyla bir hareket yaptı. Arkamdaki iki adam kollarıma girip beni dışarıya sürüklemeye başladılar. Hızla engel olmaya çalıştım. Ve o an aklıma kulübesinde uslu uslu yatan köpeklerimi gördüm.
"Karabaş, Nane, Uğur" diye bağırdım anında başlarını kaldırıp bize doğru kosmaya başladılar. "Saldırın" dedim 3'üde hızla saldırıya geçtiler. Bende adamlardan kurtulup Kasırgaya doğru koşmaya başladım. Arkamdan babam olacak adamın bağırışını duyuyordum.
Kasırganın sırtına binip ıslık çağırdım. Köpeklerim anında adamlara saldırmayı bırakıp bana doğru koşmaya başladılar. Bende Kasırgayı harekete geçirip dört nala koşmaya başladım. Hızla ormana girip gizli yerime ilerlemeye başladım.
En sonunda gizli yerime gelince kasırgayı ahıra bağlayıp köpeklerimle eve girdim. Şöminenin kenarındaki koltuğa oturdum. "Yeminim olsun... yeminim olsun Kenan KARA burası senin cehennemin olacak!"
3.Bölüm Sonu
Bölüm nasıldı?
Kenan KARA 10 sene ardından neden Mavi'yi almaya gelmiş olabilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına'M
Чиклит. . . Mavi Esra Kara 21 yaşıda sıradan bir köy kızı ancak o köy kızının babası bir mafya ise. O kızın babası Mavi'nin sakladığı arkadaşıyla düşmansa. O gün adam kızının yaşadığını öğrenir. Fırtına Soylu 30 yaşında görevine her zaman bağlı ola...