✧ ︶ ꒷ ꒷ ꒦︶ ꒷ ꒦ ︶ ꒷ ꒦ ︶ ︶ ꒷ ꒦ ✦˚。
──・3. kişi ağzından
Toplantı yeni bitmişti, her zamanki gibi azarlanmıştı ama aldırış etmedi çünkü unutucağını biliyordu. Bu unutkanlığı için bir ilacı vardı fakat ilacı hiç sevmiyordu ve tarihi geçmiş bile olabilirdi...
Aki evine gelince direk televizyonda en sevdiği çizgi film açıp koltuğa uzandı ve telefonu açıp hatırlatıcısına 4 gün sonraki toplantıyı ekledi. Toplantıları çok sevmiyordu çünkü çoğu zaman anlamıyordu yada unutucağı için umursamıyordu, sadece oluşan yeni haberleri dinlemek için gidiyordu. Telefonu kapatıp bir yere koydu ve çizgi filmi izlerken uyuya kaldı.
Uyandığında saat gece iki buçuğa doğru geliyordu.(uykuya daldığı zamanı yedi kırkbeş-19.45 gibi düşünürsek)
Akira kendini yenilenmiş gibi hissediyordu, pili dolmuştu sonra ayağa kalkıp kıyafetlerini değiştirdi. Kıyafetlerini değiştirdikten sonra arabasının anahtarını aldı, kapıdan çıktı ve arabasına doğru gitti. Müzik eşliğinde araba sürüyordu, bir sürü kez trafik kurallarını çiğnedi hatta bir insana yada bir hayvana hafiften değdirmiş olabilir arabasını ama aldırmadı, vicdanıda normaldi.
Yaklaşık bir buçuk saat araba sürdükten sonra manzarası güzel olan bir sahipsiz mülke girdi. Sahipsiz olmasına şaşırmıştı oldukça güzel bir yerdi, müsait bir yere oturdu yanına markete uğradığında aldığı içecekler ve yemekler/atıştırmalıklar dolu poşeti koydu. Cebinden çıkardığı kulaklığı takıp rastgele podcast açtı ve aldığı atıştırmalıklar eşliğinde manzara karşısında zaman oyaladı böyle bir iki saat geçirmişti. Geri uyuduğunda saat sabahı altıyı geçmişti, telefonunu acil toplantılar sayesinde kapatmayı unutmuyordu.
Uyandığında beş altı saat öylece uyuduğunu fark etti ve telefonunu açtı, hiç şaşırmadı ki toplantıyı erken aldıklarını gördü iki saat önce olduğu ve kaçırdığını gördü ama sevinmişti fakat bunu son aramalar kısmındaki diğer taraf için aynı şeyi söyleyemezdi. Telefonu tekrar kapatıp yattığı yerden kalktığı gibi arabasına doğru yöneldi kahvaltı yapmak için bir yere gitti.
Bir kaç hafta bu mülkte kalmaya karar verdi kahvaltısını yaparken. Kendince biraz araştırma yaparak mülkü nasıl alıcağını öğrendi bunu unutmamak için bir deftere not aldı ve hatırlatıcısına ekledi. Bu mülk işiyle biraz uğraştıktan sonra sonunda alabilmişti, bağlantıları sayesinde bu süre kısa sürdü.
Yanına bazı önemli eşyalar alarak mülke doğru gitti oraya bir ev yaptırmayı düşünüyordu. Yerine gittiğinde geride bıraktığı şeylerin kılına bile dokunulmadığını fark ettiğinde güvenilir bir yer olduğunu tamamen anladı.
Böyle sessiz dört günün ardından sıkılmıştı ve evine gitmeye karar verdi.
Evine vardığında kapısının önünde duran birkaç posta olduğunu fark etti.-"Biz kaçıncı yüzyıldayız da posta gönderiyorlar! Teknoloji diye bir şey var hiç duymadılarmı acaba." dedi alaycı sesle ve ardıdan
-"Doğru, bendede vardı unutmuşum ama nerede olduğunu unuttum!"
Dediği anda saniyelik kalp kriziyle beraber evde unuttuğunu hatırladı. Sonra yerde duran kağıtları alıp içeri girdi, ve unutmadan teknolojik cihazına koştu. Şarjının hala bitmediğini gördü ve şaşırdı, uygulamaları gezerken haberlere baktı haberlere bakarken mesajlara baktı ve yine toplantı olduğunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
вσитєи χ яєα∂єя
Acak(\ (\ ( • •) ━∪∪━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ Ruh hastası manyak Y/N ve Bonten'in hikayesi bakalım ne olcak? ︶꒦︶︶꒷꒦︶︶꒷︶︶꒦︶︶꒷꒦︶︶꒷︶︶꒦ ( ꈍᴗꈍ) İlk kitabım, ilk kez wattpad'te bir şey yazdım. yanlışım vardır illaki o yüzden kusura bakmayın. :3