︶꒷︶꒦꒷ ˖ ๑ ꒷︶꒷꒦︶︶꒷︶ ♬ ̊ ˖ ︶꒷
Akira arabada telefonunda restoranlara bakıyordu, Rindou ise arabayı sürüyordu.
-"Sanırım gidebiliceğimiz yerlere bakıyorsun ama gerek yok ben nereye gideceğimizi biliyorum."
-"Nereye?"
-"Sürpriz! Biliyorsundur sürprizler yaşanmadan açıklanırsa sürpriz olmaktan çıkar."
-"Bu işte bir hayır yok çok belli."
-"Merak etme normal bir yer... En azından benim için."
-"Nedense şüphelenmeye başladım."
-"Sıkıntı yok! cidden merak etme."
-"Çok şüphe ettiriyorsun insanı."
Akira telefonunu kapatıp yolu izlemeye başladı.
-"Bak buranın yolunun manzarası iyidir."
-"Binalar iyi mi?(!) Bu kulağa çok saçma geliyor."
Yola devam ettiler. Yaklaşık yarım saat sonra bir restoranın yakınına durmuşlardı, bina görülüyordu. Oldukça şık ve pahalı bir yere benziyordu. İçeri girdiklerinde hemen bir masaya geçtiler, Akira hemen sipariş verdi. Çok geçmeden Rindou'da siparişini verdi. Şimdi beklemekteydiler.
-"Pahalı bir yer ama baya müşterisi var."
-"Sonuçta haftasonu."
-"Öylemi? Hangi gün ki?"
-"Pazar."
-"Hangi ay?"
-"Ekim."
-"Oh zamanı yaklaşmış."
-"Neyin?"
-"Kendi işimin."
-"Ne işi?"
Akira duraksadı çünkü işini nasıl tarif ediceğini bilmiyordu biraz düşündü.
-"Şimdi!"
-"Ne şimdi?"
-"Hani şimdi yılın belli zamanlarında bazı şeyler oluyor ya işte benim işiminde böyle zamanları var aynı meyvelerin olgunlaşma zamanı olduğu gibi."
-"Anladım ama senin işin ne?"
-"Yeraltı müzayedeleri bilirsin değilmi? İşte onlar gibi. Yılın belli zamanlarında yeraltı müzayedeleri düzenlerim. Onun için zamanın yakınlaştığını söyledim."
-"Vay canına. Senin böyle bir işin olduğunu hiç düşünmezdim. Ayrıca ciddileşmiş gibisin."
-"Hiç sanmam."
-"Ses tonunda belirsiz bir sessizlik var. Ayrıca nasıl bir yeraltı müzayedesi bu? Neler yapıyorsunuz?"
-"Şuan cidden anlatasım yok. Zaman yaklaştı istersen ziyarete gelebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
вσитєи χ яєα∂єя
Random(\ (\ ( • •) ━∪∪━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ Ruh hastası manyak Y/N ve Bonten'in hikayesi bakalım ne olcak? ︶꒦︶︶꒷꒦︶︶꒷︶︶꒦︶︶꒷꒦︶︶꒷︶︶꒦ ( ꈍᴗꈍ) İlk kitabım, ilk kez wattpad'te bir şey yazdım. yanlışım vardır illaki o yüzden kusura bakmayın. :3