"Papatyalarım daha yeni geldi almak ister misin kızım?" diyen amcaya döndüm. Sokağın ne zaman köşesinden geçsem bana bunu söyler. Ben de her zaman zamanki gibi yüzüme ufak bi tebessüm yerleştirip kafamı hayır anlamında salladım.
Gaziemir'de otutuyorum ve yeni okulumda Yamanlar Koleji.
Okulun yolun tuttum. Minibüslere bindim. Ücretimi ödeyip arka tarafta tek kişilik koltuğa oturdum.
10 dakika sonra gelmiştim, 5 dakikalıkta yürüme mesafemle beraber okula ulaştım.
Müdürün odasını bulduğumda kapıyı tıklatıp gir emrini alınca içeriye girdim.
"Hoşgeldin Erva Yaman, geç otur kızım." diyince deri koltuğun en sağına geçip oturdum. Bana okulu tanıtıp sınıfımın 12/R olduğunu söyleyip ders programımı verdi. Biraz beklemem gerektiğini 5 dakika içinde geliceğini söyledi ve çıktı.
O sırada kapı çaldı, 10. Sınıfa gittiğini tahmin ettiğim pekte yakışıklı olmayan bir çocuk içeriye girip koltuğun sol köşesinde yerini aldı.
Onu takmayarak müdürü beklerken, 4-5 dakika sonra müdür geldi. Şaşkınlıkla koltuğun sol köşesinde oturan çocuğa bakarak ateş püsküren gözleriyle çocupu süzdü ve "Eldi senin burada ne işin var hemen eve gidiyosun!" diye emir verdi. Adının Eldi olduğunu öğrendiğim çocuk bana dönerek "Olur mu babacım, yeni öğrencimiz gelmiş onunla tanışmadan şurdan şuraya adımımı atmam" diyerek bana elini uzattı. Eli havada kalınca sinirden nasıl köpürdüğünü görebiliyorum. Erdinç bey yani müdürümüz bana dönerek "Yarıb sabah 08.20 de okulda ol, zil 08.30da çalıyor ve 9'a 10 kala derse giriyoruz. Bi sorun olursa benimle görüşebilirsin. Eğer sorucağın bir şey yoksa benim halletmem gereken işlerim var." Dedi. Kaş göz işaretiyle Eldi'yi göstererek. Bende Teşekkür edip okuldan ayrıldım.5 dakila sonra okul kıyafetlerini satıldığı mağazayı buldum.
Kıyafetler gerçekten çok hoştu, bedenime uygun olanları denedim. Üstüme oturduğundan emin olunca parasını ödeyip çıktım.Durağı bulup Optimum Outlet için minibğa beklemeye başladım. Beklerken önümde siyah bir araba belirdi camı indirilince Eldi ve şöfor koltuğunda neredeyse onun bin kat yakışıklı tahminen 19-20 yaşında gençle karşılaştım. Eldi piç piç gülerel "Yeni hayatına merhaba de Erva Yaman" dedi. Araba 1 dakika içinden gözden kayboldu.
5 dakika sonra minibüs geldi, bindim parayı uzatıp bu sefer ilk boş gördüğüm yere oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOYUT FISILTILAR '
ChickLitBağıra bağıra susarsın. Bazen ise sadece kendin ile fısıldaşırsın.