Zamilovaná❤

277 3 4
                                    

,,On se na mě podíval!!! Dokonce se i usmál!! '' běžela jsem za Lilly přes celou školu s vlajícím batohem v ruce a vlasy rozcuchanými k nepoznání, jen abych jí řekla tuhle novinu a ona jako obvykle dala oči v sloup a začala se smát.,,Prosím tě už zase? Ty se jednou přerazíš.Vždyť se nic převratného nestalo.."
,,Že nic? Pro mě tedy ano!"Vřískla jsem na Lilly až chudinka odskočila dva kroky dozadu.,,Tak se hned nečerti" pobídla mě. ,,Pojď,zajdeme na pizzu" ,,Jo,promiň víš jak to teďka mám.."Přikývla.Cestou do naší oblíbené restaurace jsme se stavili postupně u nás a poté u Lilly abychom si odložily batohy a vzaly nějaké drobné.Máma nebyla doma jinak bych jí o pohledu a usmání se na mě okamžitě řekla..

S mámou jsme měly totiž velice výborný vztah,skoro jako nejlepší kamarádky.Ovšem s tátou to bylo jiné.Měl závislost na alkoholu a vždy když se vracel kolem druhé hodin ráno z ,,práce,, byl agresivní a většinou dostal vše co chtěl a pokud ne,přišlo na řadu násilí..Modřiny jsme s mámou měly vždy po celém těle..Teda až do minulého měsíce,kdy otce prohlásili za nezvěstného..Abych pravdu řekla,poté co mi to oznámili,jsem měla snad největší radost svého života i máma to vzala vklidu.

Cestou jsme si povídaly o nejrůznějších tématech až jsme přišli před naši oblíbenou restauraci.A já se hluboce zadívala do oken oné resraurace, v tu chvíli jsem chtěla jít pryč.Za každou cenu!..

Snad se Vám to líbilo❤ mám psát dál? ❤❤

Bezmocná.Kde žijí příběhy. Začni objevovat