Arat Sert'in olduğunu kanıtla.

51 2 3
                                    

-Benden başka bir erkeğe dokunmak,bakmak,gülmek yok.Benden habersiz bir şeyler yapmak yok.

-Benden başka bir erkeğe dokunmak yok derken ? Sana dokuncağımı kim söyledi ?

Güldüğünü hissettim.

-Şuan ellerinin karın kaslarımda ne işi var o zaman ?

Fark edip gözlerimi kocaman açtım.Ben ne ara elimi karnına koymuştum.Hızlıca elimi çekeceğim sırada tekrar koydu.Eliyle elimi hareket ettirip karnında gezdirdi.

-Ne yapıyorsun ?

-Kalbinin hızlı atmasına neden olan sebebi buluyorum.

MEDYA ARAT SERT.

-Arat Sert'in olduğunu KANITLA-

-Kalbimin hızlı atmasına neden olan şey karın kası,öyle mi ? Hah !

-Hayır.Kalbinin hızlı atmasına neden olan şey karın kası değil,BENİM karın kasım.Zaten başka bir karın kasına değerse ellerin -parmaklarımı tutarak devam etti- tek tek keserim.

Gözlerimi devirdim.

-Bu ne ya ? Beni kaçıran bir adam var ortada saçma sapan bi video çıkartan birde parmaklarını keserim diyen biri.Fazla saçma deği mi sence de ?  Videonun yalan olduğunu şaka falan bişeyler söyle,konu kapansın.

Ayağa kalkmak için beni kucağından sıraya bıraktı.Acil dolabından gazlı bez,tentürdiyot ve pamuk alıp yanıma geldi.Eteğimi yukarı sıyırıp pamuğa tentürdiyot döktü.

-Be-Ben yaram çok derin sanıyordum ? Ben bıçağı batırmadım mı ?

-Hayır,ufak bir sıyrık sadece.

Gözlerimi kapatarak düşündüm.Ben bıçağı batırdığımdan emindim.Çok canım yanmıştı.

-Düşünme.O anlık sinirle kendine fazla zarar verdiğini sanıyorsun,öyle düşünüyorsun.Buda seni mutlu ediyor ölüceksin hissiyle sevindiriyor.Ufak bir kesik yada yaraları gözünde fazla büyütmeye başlıyorsun.Daha önceden yaşadığın derin bir yaradan dolayı yada başka bir sebeb.

Deliydim.Gerçekten deliydim.Olmayan şeyleri düşünüyor ve buna inanıyordum.

-Düşünme Azra !

Kafamı hızlıca aşağı yukarı salladım.

Şimdi yaranı temizlicem.Acırsa elimi sık.

Elini kucağıma koyup bir eliyle pamuğu yarama bastırmıştı.

Tiz bir çığlık attım.

Bir yandan üflüyor bir yandan elimi tutuyordu.

Bir kez daha pamuğu bacağıma değdirdiğinde ilk seferden daha az acımıştı.

Elini elimden çekip gazlı bezi büyük bir dikkatle bacağıma sarıyordu.

Sanki dünyanın en önemli meselesi gibi kaşlarını çatmış dikkatlice sarıyordu.

-Beni izlediğine göre acımıyor demektir.

Güldü ve ardından devam etti.

-Anlaşmayla olur dediklerin.

Ne var anlamında kaşlarımı kaldırdım.Ne anlaşmasıydı ?

-Az önce istediklerin anlaşma ile olur.3 hafta benim olursun,yalan olduğunu söylememe gerek bile kalmaz.

-Hayır !

Sınıftan çıkıyordu.

-Nereye ?

-Ya anlaşma kabul yada çevremde gözükme.

Gitti.

Bu çoçuk zaman mı tutmuştu,gittiği gibi tenefüs zili çalmıştı.Hocanın neden dersi yapmadığını daha sonra düşünmeyi aklıma not ederek Nisanın sınıfına gitmek için sınıftan çıktım.Sınıfı 1 üst kattaydı.Merdivenleri ikişerli çıkarak sınıfa gittim.

Nisa en ön sırada oturmuş deftere bir şeyler yazıyordu.

İnek.

-Gökh-

-Ne Gökhan ?

-Bizim sınıftan bir çoçuk işte.Yeni gelmişte.Bana kantine gidicem demişti,bende su istemiştim.

Sıranın üstündeki suyu gözlerimle işaret ederek konuştum.

-Su varken mi ?

-Ben görmemiştim.Of suyu falan bırak sen nasılsın,iyisin dimi ?

Yanına oturdum.

-Evet iyiyim.

-Dirseğini karnıma geçirerek konuştu.

-Nasıl sakinleştirdi seni bakıyım ?

-Bende onun için gelmiştim.Yardımına ihtiyacım var Nisa.

-Ne oldu ? Kötü bir şey mi ?

-Bilmiyorum.Sanırım kötü.

-Ne oldu anlatsana Azra !?

-Ya 3 hafta benim olursun videonun yalan olduğunu söylememe gerek kalmaz yada çevremde gözükme dedi.

Sırtını sıraya büyük bir rahatlıkla tekrar yaslayarak;

-Ay dert ettiğin şeye bak.Bende önemli bir şey sanmıştım.

-Nisa kendine gel.Videonun yalan olduğunu söylemicek.

-Söylemicem dememiş.Benim ol 3 hafta,söylememe gerek bile kalmasın demiş.Çoçuğun hakkında atıp tutma.

-Benim ol ne ya ? Ben onun olamam.

-3 hafta dayanıp onun olucaksın.Hem ben onu biraz araştırdım sözü geçen popüler bir tip.Kimse sana o video için bir şey diyemez onunken.3 hafta sonrada ayrılırsınız o zamanda unutulmuş olunur.Zaten sevgiliyle yapıp gösteriş yapmak normal sayılmıyor mu ? Dikkat çekmiceksin istediğin bu değil mi ?

-Ben yapamam ya öyle şeyler sevgilisi olamam onun.

-Of Azra ! Hala anlamadığın değil mi ? Yalandan onun olucaksın.Gerçek olmucak.

-Ama kimseye bakma izinsiz bişey yapma dedi ?

-Yalandan da olsa onunsun,öyle sanıcaklar.Sonuçta onun olan başkasıyla konuşuyor,başkasına gülüyor dedirtir mi ?

-Arkadaşın gibi uzun uzun anlatmam gerektiğini bilmiyordum.Söyleseydin zor anladığını,anlatırdık güzelim.

O ne ara gelmişti ?

Sinirle yanına gidip elimi uzattım.

-Anlaşalım.Sadece 3 hafta.Ve üçümüz bilicek.

Elimi tutup kendine çekti.

-Yarın Arat Sert'in olduğunu kanıtla.

Sert maviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin