ARAT'IN SEVGİSİ DE , CEZASI DA AĞIRDIR.

66 4 0
                                    

-ARAT'IN SEVGİSİ DE , CEZASI DA AĞIRDIR-

(MEDYA AZRA.)

-Cezan hazır.

-Anlamadım ?

Bana cevap vermeyip bileğime zinciri geçirmişti.

-N-ne bu ?

-Yürü.

-Arat saçmalama.B-benim bileğim zaten çok acıyor.Lütfen.

Bileğimdeli şişlik zaten çok ağrıyordu.Birde bileğime takılan ağırlıkla yürüyemezdim.Ben buna dayanamazdım.

-Yürü Azra !

Kafamı hayır anlamında salladım.Bileğimden tutup salona doğru sürüklemişti.

-Ya kendin yürürsün ya da ben seni koştururum.Karar senin.

Sinir krizlerimden birini istemiyordum.Yavaş adımlarla evden çıkıp ağaçlık alana çıplak ayakla yürüyordum.Ayağıma batan cam kırıkları ve bileğimde olan ağırlık..Ben ne yapmıştım ?

Ne kadar yürüdüğümü bilmiyordum.Ben yürüyor Arat arkamdan geliyordu.

-Yeterli.

Yere eğilip bileğimdeki ağrılığı çıkarttıktan sonra yeni fark ettiğim çantamı ve montumu verip konuştu.

-Taksi orada,eve gidersin.

Hızlı adımlarla eve girdiğinde ben hala arkasından bakıyordum.Ben bunları hak edicek ne yapmıştım ? Taksicinin korna ses ile hareket ettim.Çıplak ayaklarla taksiye yavaş bir şekilde bindim.Evin adresini verip kafamı cama yasladım.Canım çok yanıyordu,çok fazla.

-Abla.Geldik.

-Ne kadar ?

-Paran ödendi.

Kafamı sallayıp yavaş adımlarla eve girmiştim.Paramı ödüyordu birde hayvan !

-Azra ! Ayaklarına ne oldu ?

Başımı ayaklarıma doğru eğdiğimde gözlerim  şaşkınlık ile aralanmıştı.Morarmış ve kan lekesi vardı.

-Beraber yemek yedik.E-eve bırakmaması için ısrar ettim.Sonra peşime birileri takıldı.Sonuç bu.

Bu yalan taksiydeyken aklıma gelmişti.Nisaya daha sonra anlatmak istiyordum.Şuan tek istediğim duş ve uykuydu.

Kafasını hızlıca sallayıp benim koluma girmişti.Banyonun önüne kadar yürümeme yardım etmişti.

-Sen duşa gir.Ben kıyafetlerini yatağının üstüne koyucam tamam mı ? Birde eczaneden bir şeyler alıp geliyorum hemen.

Kafamı sallayıp küvete uzandım.Bileğimdeki acı ile inleyip elimi yavaşça bileğime götürdüm.Şişlik kocaman olmuştu.Ayaklarım çizikler ile doluydu.Ve ben tek bi gözyaşı dökmemiştim.Ne acı ama.Ben 3 hafta sağ kalabilecek miyim ?

Ne kadar süre duşta kaldığımı bilmiyordum.Suyu kapatıp bornozumu giydim.Her adımımda inleyip yüzümü buruştuyordum.Yatağın üstündeki kıyafetlerimi giyip yatağıma uzandım.Elime bir krem alıcakken odaya Nisa gelmişti.

-Kremi ben sürerim.

Elindeki çayı bana verip sarı renkte olan kremin reçetesine bakıyordu.Kremi yavaşça ayağıma ve bileklerime sürerken dişlerimi sıkıyordum.Bu işkence regl sancısından bile beterdi ! 

-Azra bu ne ?

Bacağımdaki gazlı bezi gösterdiğinde şaşkınla gözlerimi açmıştım.

-B-ben duştayken çıkarmayı unuttum sanırım.

Sert maviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin